"S-sen kimsin ve beni neden takip ediyosun?"
Karşımda duran tuhaf görünümlü çocuk bana cevap vermek yerine üstümü koklamaya başladı. İşte tam o sırada kendimi toparlamaya çalıştım ve geriye doğru hızlıca çekildim. Elimde hazırda silah gibi çocuğa doğruttum ve mavi alevimi oluşturmaya başladım.
"Sorularıma cevap ver!"
Çocuğa büyümü doğrultmama rağmen yüzündeki o soğuk ve hissiz yüzünü bozmamıştı.
??? - Aslında şaşırdım. Beni fark ettin.
"..."
??? - Güvenli! Sanırım.
Çocuk kafasını yan tarafa döndürmüş ama arka tarafa doğru bağırıyordu. Çocuğun arkaya seslenmesinden bir kaç saniye sonra arkadan bildiğin sanırım 50'den fazla yarı insan ve kurt çıktı. Hepsi beni izliyordu. Arkadan fısıldaşmaları duyuluyordu.
X - Bu kız güçlü görünüyor.
Y - O mavi ateşi nasıl yapmış?
Z - Ama çok güzel.
A - Sizce bize zarar verirmi?
Şimdi daha iyi inceleyince fark ettim bunlar melezler. Kütüphanede okuduğum bir kitaba göre bu Dünya'da melezler zengin veya soylu insanların köleleri olarak kullanılır ve satılırmış. Çok güçlü olmalarına rağmen karşı koyamadıkları metal tasma yüzünden insanların hizmetkarları olarak kullanılırlar. Bu yüzden geçmişte kendilerine ait gizli bir şehir kurmuşlar ama hiçbir insan yerini bilmediği için ve çoğu melez artık o şehirde yaşadığı için melezlerin fiyatları aşırı şekilde yükselmiş durumda. Tesadüfen karşılaşmaksa muhtemelen milyonda birdir.
??? - Bak, sakin ol. Amacımız sana zarar vermek falan değil. Sadece yolu bulamıyoruz okadar. Ben Reg.
Parmaklarımın ucunda yanan mavi ateşi yavaş bir şekilde söndürdükten sonra elimi indirdim ve bende kendimi tanıttım.
"Ben Blyck. Nereye gitmeye çalışıyorsunuz? Ayrıca bu kadar melez neden burada?"
En iyisi dostça yaklaşmak. O çocuğun benden daha güçlü olduğu her yerden belli oluyor ve bu tek kişide değil. Muhtemelen her biri benden çok daha güçlü.
Arkasından saçları koyu yeşil ve gözleri kırmızı olan, yaklaşık aynı yaşlarda gibi göründüğüm bir çocuk öne çıktı ve benimle konuşmaya başladı.
??? - Bu iş fazla uzadı Reg. Sadece işini bitirelim yeter. Eminim eğer güçlüyse üzerinde değerli eşyalar olmalı.
Reg - Haklısın ama eğer sorun çıkarırsak şef bize sinirlenir.
Onlar kendi aralarında tartışmaya devam ediyorlardı ve ben burda onları iki saattir salak gibi dinliyordum. Artık bıktığım için çantamı omzuma aldım ve yan tarafıma dönerek kapı büyüsünü açtım. Sadece spor yapıcaktım ve şu duruma bak.
??? - Hey, bekle! O şeyde ne?!
"Kendi aranızda halledin. Ben gidiyorum. Elveda."
Tam kapıdan giricekken daha ismini bile bilmediğim yeşil saçlı melez üstüme doğru koştu ve havaya sıçrayarak üzerime doğru geldi. Ben ise tam o sırada fiziksel gücü arttıran büyüyü yaptım ve çok hızlı bir şekilde koşarak diğer melezlerin tam önünde durdum. Herkes ne ara onların bu kadar yakınına geldiğimi çözmeye çalışıyorlardı. Bana saldırmaya çalışan melez ise göle düştü ve sırıl sıklam oldu.
??? - Seni kaltak!
Diyene bak! Oruspu çocuğu! Ben dedim sanki üzerime atla diye.
Sinirlendiğimi belli ederek kaşlarımı çatmadan gözlerimi kıstım ve dik dik gölden sinirle çıkan meleze baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünya'nın En İyi Suikastçısı, Aristokrat Olarak Reenkarne Oluyor
Random35 yaşında bir suikastçıydım ama bana karşı yapılan bir suikast sonucu öldüm. Tanrılarla bir anlaşma yapıp başka bir Dünya'ya reenkarne olup o Dünya'yı kahraman dedikleri kişiden kurtarmam gerek. Bu hikaye dünyanın en iyi suikastçısını başka bir Dün...