8 ~ Büyü Akademisi 3

360 35 2
                                    

Sabahın altısında uyandım ve şu anda saçlarımı aynanın önünde tarıyordum ayrıca nasıl bana uygun bir iş bulup para kazanacağımıda düşünüyordum. Arkadan birden Nova'nın sesini duydum

Nova-"Eğer para kazanmak istiyorsan bu dünyada lonca'lar var ordan kolayca kazanabilirsin."

Aynadan Nova'nın yansımasına baktım yine büyük yatağımda uzanarak konuşuyordu. Bu Dünya'ya geldiğimden beri bana temel şeyleri öğrettiler onun dışında bana dış dünya ile alakalı neredeyse hiç birşey öğretmemişlerdi doğal olarak lonca'nın ne olduğunu bilmiyordum.

"Lonca nedir?"

Nova-"Bu Dünya'da insanlar iş veya para için lonca'lara kayıt olurlar, mesela maceracı lonca'sında insanlar bir panonun önüne görevler ve karşısınada ödülleri yazarlar veya işçi lonca'sı da var.

"İşçi lonca'sı nasıl bir yer peki?"

Nova-"Orda bir işçi yada iş bulabilirsin ama senin için maceracı lonca'sı daha iyi olucaktır sonuçta hem para kazanırsın hem de görevlerde deneim kazanabilirsin"

"İyi düşündün ama neden daha önce bana bundan bahsetmedin?"

Nova bana cevap vermeden yatmaya devam etti açıkçası susup bana cevap vermemesi çok sinirimi bozuyor beni küçük görüyordu sürekli. Aklıma gelen şeyle Nova'ya yine seslendim.

"Nova, kahramanlar duellosu nedir?"

Nova-"Amma soru soruyorsun sende. Kahramanlar duellosu ismi gibi çok saçma bir kapışmadır, meydan okuyan kişi bir şart koyar ve üç gün sonra ise arenada kapışırlar ve kazananın şartı gerçek olur, olan bu."

"Neden işine gelmeyince bana cevap vermiyorsun?"

Tekrardan sessiz kalmayı tercih etti ve bu seferde bana sırtını döndü. Cidden normal bir insan olsaydı onu çoktan gerçek anlamda öldürmüştüm. Saate baktığımda saatin 06:32 olduğunu fark ettim akademide bugün saat sekizde başlıyor saat birde bitiyordu. Nedensizce uyku tutmamıştı bende bağri akademi için hazırlanıyım dedim. Birden kapımın tıklandığını duydum bu saatte sadece iki kişinin uyanık kalıcağını düşünüyorum.

"Gel"

Kapı yavaşça aralandı ve ordan bana bakan bir birinin aynısı olan iki yüzle karşılaştım tabi o sırada Nova'nın yatağımda olduğu aklıma gelmişti, hızlıca yatağıma baktım ama kimse yoktu belliki çocukların varlığını hissetmiş ve ben fark etmeden kolyenin içine geri dönmüştü rahat bir nefes alıp çocuklara kafamı geri çevirdim ve söylicekleri sözleri dinlemeye başladım.

Eddy - Uyuyamadıkta, yani dedimki Blyck şimdi bizsiz yapamaz, yanii..

"İçeri gelin"

İkiside hızlıca kapıyı kapatıp yatağımın üstünde karın üstü yatarak benimle sohpet etmeye başladılar

Roul - Peki, duelloda ne yapmayı planlıyorsun?

"Lütfen şuna duello demeyi kesebilirmiyiz çok saçma bir isim bunu kim bulmuş?"

Eddy - Cidden mi? Ben seviyordum oysa.

Roul - Pekala, kahramanlar 'savaşında' ne yapmayı planlıyorsun?

"Birşey planlamıyorum sadece kazanıcam okadar."

Eddy - Ama o sonuçta prens, büyü gücü bizimkinden çok daha fazla, senin yenebiliceğinden şüpheliyim.

"Çok büyütüyorsunuz. Ben prensin gücünü gördüm benim yapmaya çalıştığım düşük büyü gücü onun en yüksek büyü gücüne eş değer olduğuna eminim. "

Dünya'nın En İyi Suikastçısı, Aristokrat Olarak Reenkarne OluyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin