Christmas Special 🎄☃️ Uni

1.2K 98 0
                                    


" ဟုတ်ပါပြီ ပါပါးကလည်း သတိရပါတယ် "

" ​နောက်​တော့​အတူတူသွားရမှာ​ပေါ့ အခုလည်း ပါပါးတို့နဲ့မလိုက်ရ​ပေမယ့် ​ဖေ​ဖေ​မေ​မေတို့နဲ့ သွားရတာကို "

" ဆမ်းချွန်းကို စိတ်မဆိုးပါနဲ့ Ranri ​လ္ကေပဲနားလည်​ပေးလိုက်​တော့ လိမ္မာတယ်မဟုတ်လား"

" ဟုတ်ပြီ ဒါဆို Happy Merry Christmas ပါ ပါပါး က​လေး​လေး​ရေ "

တူမ ဖြစ်သူနဲ့ စကား​ပြောလို့မ​ပြီးနိုင်တော့​သော Baekhyun ကို ကြည့်ရင်း Chanyeol မျက်​မှောင်ကို တဆုံးထိ ကုတ်ထားမိ​တော့သည် . ဟိုကလည်းပိုကိုပိုလွန်းသလို ဒီလူကလည်း ပိုသမျှကို လက်ခံ​နေတာကို .

" စူပုတ်မ​နေနဲ့​တော့ ​မောင် , က​လေးကို အတင်းထားခဲ့ခိုင်းတယ် လိုက်ချင်​နေတာကို အခု​တော့ သူ့မှာစိတ်မ​ကောင်းဖြစ်ကျန်​နေရပြီ "

" က​လေးက​လေးနဲ့​နော် ဟိုက အပျိုကြီးဖြစ်​တော့မယ် "

" ​မောင်! ဘယ်လို​ပြောလိုက်တာလဲ အခု ကိုယ့်တူမနဲ့ပါ လာပြီး အူတို​နေတာလား ၉ နှစ်သာသာဆိုတဲ့ အသက်က က​လေးပဲရှိ​သေးတာ​​လေ​ ​မောင် "

" အဲ့တာဆိုလည်းထား ပါပါးမ​ခေါ်ခိုင်းပါနဲ့​တော့​ရော ​ခေါ်ခိုင်းတာအခုထိကို​ပဲ , သွားသမျှ​နေရာ သူအကနု်ပါတယ် အခုတစ်ခါ​လေးထားခဲ့တာကို ​မောင့်ကိုမကြည်မကြည့်ဖြစ်​နေတာက​ရော "

" ငါ​မောင့်ကို မကြည်မကြည်မလုပ်မိပါဘူး​နော် ​မောင့်ဘာသာထင်​နေတာ "

" ထင်​နေတာမဟုတ်ဘူး တကယ် တကယ် , မ​နေ့ညဟိုတယ်​ရောက်ကတည်းက အသည်းနား ​မောင့်ကို ကပ်ခွင့်ကိုမ​ပေးတာ "

Baekhyun  တစ်​ယောက် ဒီက​လေးနဲ့ အပြိုင်ရန်ဖြစ်တတ်တဲ့ ​အထူးကုဒေါက်တာကြီးကို မငြိုငြင်ရက်နိုင်ပါ သို့သော်လည်း သူကကြီး စိတ်ကောက်​နေတာ စိတ်ထဲအ​တော်သည်းခံ​နေ​နေရပြီ .

Christmas နားရက်အတွက် ခရီးသွားဖို့ပြင်လိုက်ပြီးမှ ​တောင်တက်ချင်တယ်လို့​ပြောပါများလွန်းတဲ့ ကိုယ့်ကို ဒီတစ်ခါ​တော့ လိုက်ပို့​ပေးမယ်​ပြောလာ​တော့ တကယ်​ပျော်သွားခဲ့တာပါ . သူကိုယ်တိုင်ကလည်း ဆရာဝန်ဆို​တော့ ကိုယ့်အ​ခြေအ​နေက ​တောင်တက်ဖို့အဆင်​ပြေမ​ပြေသူအသိဆုံးဖြစ်မှာပဲ​လေ ကိုယ်ကလည်း ကျန်းမာ​နေတာမှ လွန်​ရော မဟုတ်လား . အဲ့​တော့ သွားချင်လား​မေး​တော့ သွားမယ်​ပေါ့ Baekhyun တို့ ငြင်းမလား

AmnesiA [ 𝙲𝙷𝙰𝙽𝙱𝙰𝙴𝙺 ] {𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄𝗗}Where stories live. Discover now