Extra 2 ( 11:11 ) Zawgyi

276 12 0
                                    

- ေမာင္
-​ေမာင္​ေရ ည​ေန အျပန္ကို ​ေမာင့္ဆီဝင္လာခဲ့မယ္
-​ေမာင္...အတူတူျပန္ၾကမယ္​ေနာ္ ငါ့ကို​ေစာင့္​​ေန​ေပးဦး

Break-time ရခ်ိန္​ေလးမို႔ Baekhyun တစ္​ေယာက္ Chanyeol ဆီ စာ​ေတြဆက္တိုက္ကိုပို႔​ေန​ေတာ့သည္ . ကိုယ္ပိုင္တိကု​ေဆးခန္း​ေလးဖြင့္ထား​ေပမယ့္လည္း အလုပ္က အလုပ္မို႔ အားရတယ္ကိုမရွိ...

မၾကာခဏဆိုလို အ​ေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ထိခိုက္ဒဏ္ရာရလာတဲ့ တိရိစာၦန္​ေလး​ေတြကို ကုသ​ေပးရတာနဲ႔တင္ကို Baekhyun အတြက္ ၾကည္ႏူးစရာ . Minhyun က​ေတာ့ က်န္းမာ​ေရးမ​ေကာင္းတဲ့ ညီျဖစ္သူ​ကို စိတ္ပူတာ​ေၾကာင့္ ဒီအလုပ္ကိုဘာလို႔ခြင့္ျပဳမိပါလိမ့္လို႔ ခဏခဏ​ေျပာရွာသည္ . အမွန္​ေတာ့လည္း အခုဆို Baekhyun က က်န္းမာတဲ့သူတစ္​ေယာက္ျဖစ္​ေနၿပီပဲ . ​ေမာင္နဲ႔ Hyung တို႔ကိုက စိတ္ပူလြန္းတာပါ .

" Dr. က ခြဲခန္းဝင္သြားတာပါ . ၾကာဦးမယ္ထင္တယ္ အခုက နည္းနည္း အ​ေရး​ေပၚလူနာမို႔ပါ "

" အာ...ရတယ္ ရတယ္ ကြၽန္​ေတာ္​ေစာင့္ေနလိုက္မယ္ "

" ဒီမွာပဲ​ေစာင့္ေနမလားဟင္ Dr. အခန္းထဲ သြား​ေစာသ့္​ေနမလားဟင္ ​Dr. အမ်ိဳးသားဆို​ေတာ့​ေလ "

" ရပါတယ္ ဒီမွာပဲ​ေစာင့္​ေနလိုက္မယ္​ေလ ရတယ္မဟုတ္လား "

" ဟုတ္ ရပါတယ္ "

​ေဆး႐ုံကို ​လာ​ေခၚမွသိလိုက္ရတာက ​ေန႔လည္ Baekhyun စာပို႔ကတည္းက စာ​ေတြ​ေတာင္ ၾကည့္ရ​ေသးပုံမ​ေပၚ . ခြဲခန္းကို ​ေမာင္က​ေခါင္း​ေဆာင္ၿပီးဝင္​ေပး​ေနရတာတဲ့​ေလ . ထိုင္​ေစာင့္ေနဖို႔ပဲရွိ​ေတာ့တာမို႔ ​ေစာင့္​ေနဖို႔သာ ျပင္လိုက္​ေတာ့သည္ .

​ေတာ္​ေသးတာက သိပ္ၾကာၾကာ မ​ေစာင့္လိုက္ရပါပဲ ​ေမာင့္အလုပ္က အဆင္​ေျပ​ေျပၿပီးသြားလို႔ .

" ​ေမာင္! "

Baekhyun ​ေခၚမွပဲ Baekhyun ​ေရာက္​ေနတာကို သိပုံရ​ေသာ ​Chanyeol ​. အလုပ္ကအခ်ိန္အားျဖင့္​ေတာင္ ည​ေနဘက္​ေရာက္​ေနၿပီျဖစ္​ေလ​ေတာ့ ပင္ပန္းသြားရၿပီ . သို႔​ေသာ္လည္း Baekhyun ကို ျမင္လိုက္တာနဲ႔ အံ့ၾသ​ေန​ေသာ မ်က္ဝန္း​ေတြနဲ႔အတူ ခ်က္ခ်င္းကို ၿပဳံးသြား​ေတာ့သည္ .

AmnesiA [ 𝙲𝙷𝙰𝙽𝙱𝙰𝙴𝙺 ] {𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄𝗗}Where stories live. Discover now