⚠️️ ️Trochę (albo nawet i bardzo) przesadzone DNF ⚠️
Pov. Sapnap
Obudziłem się u Claya w pokoju , można go łatwo rozpoznać ,bo ściany są zielone i w sumie wszystko oprócz mebli. Powoli się podniosłem, ale szybko pożałowałem tego-głowa zaczęła mnie boleć.- Witaj imprezowiczu - Clay wszedł do pokoju z tabletkami i szklanką wody
- Weź, chyba nieźle się spiłem skoro mnie tak głowa boli - wziąłem od niego leki i połknąłem - Robiłem coś głupiego? - zapytałem po chwili.
- Oj , no dla niektórych tak a dla niektórych nie
Oh nie , brawo ty Nicholasie
- A co dokładnie? - bałem się zapytać
- Powiem ci , dopiero wtedy gdy skontaktuje się z pewną osobą
- Eh... No dobra - Clay wyszedł a ja szybko sprawdziłem swój telefon , kilka nieodebranych połączeń od mamy , powiadomienia z Twittera i... Wiadomość od Marty?
Marta
Hej Nick
Po tym co zrobiłeś na imprezie mam pytanie...
Chciałbyś znowu być razem?O kurde.. co ja takiego tam robiłem... Ale w sumie , jak by nie patrzeć , to ona nadal jest śliczna , mądra , taka jaka była kiedyś , może warto spróbować.
Nick
W sumie czemu nie
Można znów spróbowaćOdpisałem jej i długo nie musiałem czekać na odpowiedź , w sumie to była 12 więc nikt już nie spał (chyba)
Marta
Tak się cieszę!
To co?
Do zobaczenia w szkole , kochanie <3Nick
Do zobaczenia <3Dobra , ta impreza wyszła na plus , no normalnie Clay nie uwierzy!
Postanowiłem się ogarnąć i zejść na dół.
Pov. Dream
Eh... Po wczorajszej imprezie , obawiam się , że Karl jest zakochany w Nicku. Dlatego zanim opowiem o wszystkim Nickowi to wolę na ten temat porozmawiać z Karlem. Postanowiłem do niego zadzwonić- Tak?
Po chwili odezwał się głos
- Cześć Karl
- Hej, co chciałeś? - zapytał
- Mógłbym z tobą porozmawiać?
- T-tak?
- Eh... Nie chcę owijać w bawełnę, i mnie już nie okłamiesz , bo byłem tym trzeźwym na imprezie... Karl... Czy ty kochasz Nicka?
- ... - cisza
- Proszę cię powiedz mi
- Ch-chyba tak...
- Eh... Karl... Wiem , że musi cię boleć to co się wczoraj stało
- No troszkę boli
- Nie chcę cię do niczego zmuszać , więc jeśli będziesz chciał pogadać albo dowiedzieć się czego o nim , to proszę zadzwoń albo przyjdź do mnie , chyba pamiętasz gdzie mieszkam?
CZYTASZ
"A na mieście plotek sto" | KARLNAP
Random- Dobra , nie ważne , mam w plecach twój nóż - odpowiedział Karl Opowiadanie Karlnap [DNF też się pojawia] (mój pierwszy ff więc może być słaby)