Ahoj já jsem t/j Hacker, mám tátu, mámu a dva bráchy. Oba už dostudovali ale já jdu teprve na střední. Je mi 16 a miluju přírodu a umění. Ve škole nejsem jedna z těch populárních ale mám svoji partu. Všichni z nich nejsou moji nejlepší kamarádi ale jednu bestie mám, jmenuje se Riley. Je to sestřenice jednoho kluka kterej se mi líbí, payton. Nejsem z něj nějak paf ale má prostě hezký vlasy. Holku nemá ale motá se okolo něj opravdu spousta holek. JInak ještě něco o mojí rodině, žiju v Severní karolíně, nedávno jsme se sem přistěhovali s tátou, jemnuje se Jax a moje máma Mia. Moji dva bratři, vinnie a reggie. Vinnie je starší, jemu 20 a Reggimu 18. Vinnie si udělal střední a má hotovo, Reggie nedávno dostudoval. Chodil jenom 3roky, já budu chodit 4 ale ne vejšku asi nepůjdu, už tak mě škola nebaví. Vinnie mě trochu proslavil na tt a ig ale ve škole jsem jako myš.
A to jsem já-
Už je půlka září a já se připravuji do školy, je neděle. Vinnie rád boxuje a taky ho to živý. Vydělává si i na internetu ale tohle je jeho stálá práce. I přez to žy by mohl mít svůj barák bydlí s námi. Máme velkej barák a jsme všichni rádi že tam vinnie je. Popravdě ho mám radši než reggieho. Chová se ke mě líp a chrání mě, mám ho ráda.Ráno jsem zase šla do školy a po cestěšla okolo toho novýho kluka co přišel v září. Payton, je populární a má svoji partu, je tam Dylan, Jackson a Charli, Addison a Avanni. Občas jim tu partu ale, závidím, všichni spolu chodí ven, fotí fotky a baví se. Payton nechodí do školy ale tak často, nikdo neví proč. Je o rok výš než já. Když jsem dorazila do školy ve třídě už u stolu seděli všichni. Josh, Jaden, Nessa, Riley a já právě přišla. ,, ahoj, co se to tu rozebírá?" ,, čus, povídali jsme si o tom novým klukovi, paytonovi" prohlásí riley ,, mě se zas tak nelíb" zakýve hlavou nessa a já se jenom pousměju. vůbec mě to tu s nima nebaví, nevím proč ale jediný co řeší je vzhled. ale riley mám ráda.
Po tý extra nudný hodině jsem se musela protáhnout a tak jsme si šly s Riley a Nessou pro kafe do automatu co máme na škole. Při cestě jsme potkaly paytona s dylanem jak jdou od automatu. dylan si nesl nějaký pití, asi citrónová limonáda. A payton kávu v kelímku. K automatu jsem přišla jako první a naházela do něj drobáky který jsem měla v kapse. Dala jsem si černou kávu a chvíli čekala. pipip, udělal automat a já si vyndala kávu. Počkala jsem než si i holky koupí kafe a šly jsme zpátky do třídy, po cestě jsem zase dělala blbosti a půlku kafe vylila ale co sranda musí být. Po dalších asi třech hodinách jsme měli velkou pauzu. Máme 30 minut, můžeme jít ven a nebo tu zůstat. S holkama jsme se neudily a šly ven, došly jsme si do nedalekýho stánku pro sushi ale já ho nemusím a tak jsem si tam koupila kebab. Jídlo jsme si snědli venku a pak šly do skříňěk si odnýst věci. Nebudu tu přece lítat v bundě když je uvnitř teplo. Po všch těch hodinách jsem šla konečně domu. S naší partou jsem se rozloučila před školou ale někdo mi volal tak jsem se zastavila a zvedla telefon. Byla to máma že mě vyzvedne, jede okolo. Musela jsem ještě chvíli počkat a všimla jsem si že tu čeká i payton na někoho. zdřejmě taky na odvoz, pomyslela jsem si a zachvíli tu byla máma. Nasedla jsem do našeho auta a jeli jsme domu.
,, čus" pozdravím bráchy co sedí na gauči a něco hrajou. ,, nazdar, hmmcs" vážně skvělé odpovědi ale co by jste chtěli od dvou hovad. Táta je ještě v práci.
Odnesla jsem si batoh a šla si dát sprchu. když jsem se jen tak večer válela v pokoji přišel zamnou táta. ,, t/j?" ,, no?" ,, hele zítra jedeme k zubaři, po škole se necourej, budu čekat na parkovišti i s vinniem. " ,,ok a co ostatní?" ,, máma bude v práci a Regggie taky, oni půjdou příští týden" ,, dobře no" táta odešel a já ještě chvíli ležela na soc. Pak jsem si nastavila budík a šla spát.Další den byl jako každej jinej, tentokrát ve škole nebyl payton. Nevím zase co mu je ale popravde mi to je jedno. Když skončila poslední hodina musela jsem chvátat a tak jsem se s nima rozloučila a chvátala před školu. Na parkovišti čekal táta s vinniem ,, čau" ,, ahoj, jedem?" ,, jo" posadila jsem se dozadu a nasadila jsem si sluchátka, cesta k zubaři mě nebaví, je v ůplně jiným městě a cesta je kolikrát i přez les. Les mi nevadí akorá mám vždycky strach aby jsme nenabourali když je mlha. Po cestě jsem tak nějak nevnímala. Pojeli jsme měsem a vyrazily. jeli jsme po silnici, obklopenou loukama, pak do lesa a za ním začínali vesnice, koukala jsem na ty bráky. Některý byly velký a moderní a některý starší a menší. Vinnie se ve předu bavil s tátou. ,, zastav!!" ,, proč?" ,, dělej zastav" táta tedy zastavil a já celá polekaná běžela k jednomu domu. Na střeše stál kluk a držel si pistoli u hlavy. když jsem zaostřila byl to payton. Jeho máma stála dole a brečela a křičela na něj ať sleze. Táta tam přiběhnul a s vinniem na něj začali volat. Vinnie chtěl jít za ním ale v tu chvíli payton namířil pistoli na vinnie, ten se oddálil a pistoli si zase dal k hlavě. Táta na něj zakřičel až tak že se payton leknul, cuknul a spustil spoušť...
ČTEŠ
Bez tíže // payton moormeier// dokončeno
ActionMám to shrnout? Je to o problémech kterými si prochází spousta lidí jenom je málo kdo vidí. Ale t/j je jedna z mála co si jich všímá...