byl jsi to ty!

303 13 0
                                    

Vinnieho nevilo stát u cizího kluka a hlavně nechtěl abych já na něj pořád koukala. Vinnie mě odvedl a jeho rodiče tam zůstali, cítila jsem se trapně ale musela jsem do školy. ,, tak běž, to zvládneš jseš silná a on se jistě brzo probudí" ,, vinnie já nevím jestli je to dobrej nápad" ,, t/j máš hodně absencí" vinnie mě jeho kecama vytáčel tak jsem vylela a třískla dveřma od auta, jenom jsem viděla jak vinnie něco nadává v autě, nenávidí když mu třískám s dveřma. Odešla jsem do školy jenom na jednu hodinu, nehodlám tu být, jenom všem řeknu tu zprávu. ,, riley" ,, t/jj kd- co ti je zlato?" ,, payton je kómatu , teď jsem za ním byla, pojď to říct ostatním" ,, jasně" s riley jsme šly za naší novou partou a já už věděla že tohle neni nic dobrýho co udělal. ,, riley já myslela že ty víš že je v nemocnici vždyť jste příbuzní" ,, je to můj bratranec ke mě se to zas tak rychle nedonese, jeho máma volá jenom nejbližším lidem, což je paytonův táta, sestra a te asi i ty" ,, jo to je sice hezký ale kde je kurva parta" ,, nevím možná mají hodinu jinde, poj se podívat do jiný učebny"

,, no tady jste" udejchaně vychrlila riley protože zachvíli zvoní a ona musí stihnout tu hodinu a já bych tu jednu hodinu měla být. ,, payton je v kómatu, předávkoval se takže jetsli někdo z vás mu dal drogy tak vás zabiju" ,, ne nikdo z nás to nebyl" ,, všichni se obhajovali jenom nick držel hubu. ,, byl jsi to ty nebo jseš jenom posranej?!" ,, t/j sklidni se" ,, riley já jebu bejt hodná na někoho kdo mi předávkoval kámoše" ,, já jsem to nebyl přísahám" nick zvedl ruce nad hlavu ale já mu stejně nevěřila. ,, až zjistím co máš za plán tak věř že chcípneš ty sráči!" otočila jsem se a vysrala se na jakoukoliv hodinu. ,, t/j, t/jjj zastav!" ,, riley! kurva nech mě bejt!" okřikla jsem ji a pak jsem si uvědomila co jsem udělala za chybu ale na omluvu jsem neměla náladu a sbalila svý saky paky a vypadla ze školy. Riley sklamaně koukala skleněnymi dveřmi na moje záda a já netušila kam na tech několik hodin půjdu.

Zavolala jsem si taxi a měla namířeno na místo kam mě to právě táhlo ,, tady jsou peníze, děkuju" zvedla jsem svojji prdel ze sedačky taxíku a běžela rovnou do nemocnice. Přihlásila jsem se že za ním jdu, vyjela jsem výtahem a šla k tomu pokoji kterej si už moc dobře pamatuju a našla bych ho i po slepu. Došla jsem k jeho posteli a nejdřív jenom seděla ale potom už mě nebavilo být sticha protože jsem mu chtěla toho tolikříct tak jsem si začala s ním povídat jakoby byl při vědomí. Povídala jsem si s ním o tom že možná vím kdo to byl a o dalších jeho problémech. utelko už pár hodin a já si uvědomila že v tenhle čas mě má vinnie vyzvednout ve škole ale já tam nejsem. Přemýšlela jsem zda mu mám zavolat ale nakonec jsem se na to vykašlala a zůstala tu s paytonem. Musela jsem mu ještě pár věcí říct.

,, taky tady jsi" oddychnul si vinnie když mě viděl sedět u paytonovy postele. ,, jo jsem tady" ,, t/j proč spolu nechodíte když ti na něm tolik záleží?" ,, já nevím, ale v tuhle chvíli se to vinnie asi nehodí" ,, jo promiň, tak pojď jdeme domu" ,, ale já nechci" ,, t/j musíš pojď" vinnie mě nakonec přemluvil a já se s payem rozločila, přišlo mi jako bych se s ním loučila na vždy, přemýšlela jsem o tom co by se stalo kdyby umřel ale jenom ta představa mě děsila. Sice jsem s paytonem nechodila ani jsme si nedali nikdy pusus ale jeden pro druhýho znamenáme staršně moc. Jeho máma si toho asi všimla když zavolá radši mě nez paytonovo rodině, i já jsem tam byla dřív než jeho sestra. Ta se tam ani neukázala, podle mě ji na něm záleží ale že by kvůli němu chvátala ze školy, to asi ne.

Doma jsem ihned běžela do svého pokoje kde jsem se zavřela a plácla sebou do postele, ležela jsem a nechtěla nic dělat, slzy mi telky a já měla vztek na tu osobu co mu to udělala, na tu osobu co mu prodala ty drogy, na tu osobu co mu možná řekla něco špatnýho, ale i na sebe že jsem ho před tím svinstvem neubránila. Chtěla jsem udělat to samí co on jenomže něco uvnitř mě mi říkalo a to nedělám že ten jeden člověk moji pomoc potřebuje. Věřila jsem tomu hlasu a poslouchala ho tak dlouho dokud jsem neusnula..








Bez tíže // payton moormeier// dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat