Byl to vinnie, reggie není doma. ,, tak co?" podívala jsem se na vinnieho se slzama v očích. ,, jo už oba podepsali papíry" ,, cože?!" vylítla jsem z pokoje a začala křičet. ,, co se tady jako kurva stalo že rozvracíte rodinu?!!" ,, to tvůj otec! má milenku ten hajzl!" ,, jak jsi mohl! my ti věřily!!" ,, všichni jdeme k mámě" rozhodla jsem ale máma se zatvářila né moc štastně. ,, těžko vinnie a reggi jdou se menou!" ,, tak to prrr to si nebudeš určovat po tom co jsi udělal"
,, věř že můžu" ,, takže z tebe se stal až takovej debil!" máma se zatvářila vyděšeně a otec se ke mě rozeběhnul já automaticky šla za vinniem ,, nech jí bejt! já ani reggi s tebou nikam nejdem!" ,, ty nemusíš ale já jdu, táta to myslel dobře!" osočil se reggie který právě přišel z venku ,, co je na něm tak dobrýho?" nasraně se vinnie podíval na reggiho. ,, měl milenku jenom pro to aby mámu nenutil do toho čeho se jí nechtělo!" ,, no takže z našeho fotra je dokonce děvkař, zachvíli sugar daddy ne?! vysmál se vinnie reggiemu a otcovi do obličeje. táta i reggi šly proti vinnemu, věděla jsem že to dopadne blbě, sáhla jsem si pro sleničku která stála na stolku v obýváku. vinnie se s nimi hádal a reggie popadl zvtek a chtěl jednu vrazil vinnemu. ,, hodila jsem po něm skleničku co se zozbila na několik kousků o spodní čelict" ,, sorry ale mám radši vinnieho" táta něvěděl za kým má jít tak jsem mu to ulehčila ,, ty si jdi zbalit, už tu nebydlíš" ,, ten dům je můj!" ,, takže vyhodíš vlastní ženu a dvě děti na ulici?" ,, fajn!" odešel si zbalit.Nechápala jsem to, vždyť jsme s tátou měli všichni strašně hezkej vztah a on to celý pokazil, nikdy bych neřekla že je doopravdy takovej. Po jejich odchodu jsem si dala sprchu a šla spát, zítra přijde do školy pay. Počkat PAY! domluvily jsme se že zavoláme, rychle jsem si vysušila vlasy a koukla na mobil, dva zmeškané hovory ,, ahoj payi promiň něco jsme řešily" ,, v pohodě ale ty se zdáš nějaká smutná" ,, jo..." ,, řekneš mi to?" ,, já nevím přez mobil je to takový divný" ,, tak zítra?" ,, jo po škole můžem zajte k tobě nebo ke mě" ,, mě je to jedno" ,, mě taky ale asi radši k tobě, ráda uvidím tvoji mamku je strašně v pohodě" ,, jsem rád že jste si sedly" ,, jo, a mám novinku" ,, jakou" zeptal se pay natěšeně. ,, jeden kluk mě požádal o číslo, je vážně hezkej" ,, aha." payovi zklesl jeho usměv a nahradil ho jiný. Bylo vidět že ho to neděší ale nevím proč. volalai jsme si ještě půl hodiny a pak jsem šla spát.
pay na mě čakal před školou a já k němu přišla a obejmula ho. ,, ráda tě vidím" ,, já tebe taky, pomohlo to" ,, jsem ráda" ,, máma ale říkala že jen tak by mě to jídlo a prášek na teplotu neviléčil čím to je?" ,, je to moje tajmeství ale používám jedny bylinky, pomáhaj tlumit bolest a hojí, nosím je sebou furt kdyby se níhodou něco stalo. " ,, jak čarodějka" ,, néé jenom bylinářka" zasmáli jsme se a šla do školy ,, ahoj paytiiii jek ti je???" nalepila se na paye avani a já ji jenom slizce pozorovala a pay si mého obličeje všimnul a propuknul ve neuvěřitelný zachvat smíchu ,, co je tu vtipného?" ,, ty " to sjem myslela ale smrtelně vážně a hodila po avani ten nejvíc ironickej obličej a pay se začal zase mát. ,, t/j ty mě jednou zabiješ" ,, ba naopak smích je zdravej"
,, čemu se smějete? "přišla riley a charli ,, to je jedno" a začali jsme se oba potichu chichotat jak kdyby jsme si zahulily trávu. Riley se na mě podívala zvláštním pohledem a dala mi kapesník abych si utřela řasenku kterou jsem si rozmazala.Rozločila jsem se s payem a šla na hodinu, tenhle úsek přeskočíme protože ho všichni moc dobře známe. Prostě učení a přestávky. Odpoledne všichni šly domu a já jela s payem k nim. Vyzvedla hńás jeho mamka před školou. ,, ahoj" pozdravil pay svoji mamku ,, dobrý den" ,, ahoj, t/j kolikrát ti mám říkat aby jsi mi tykala" zasmála se ,, nevím" zakývala jsem hlavou a šla si sednout vedle paye do zadu. Jeli jsme a celou cestu bylo ticho až na pár otázek co k nám joane měla. U nich doma jsme si sundeli kabáty a vyzuly boty. Joane šla najspíš vařit a já s payem jsme šly k němu a už to začallo být vážný, pay chtěl vědět co se všera u nám opravdu stalo. ,, přišla jsem s vinnie domu a slyšeli jsme...." odvyprávěla jsem payovi celej náš příběh a u toho jsem se snažila drzžet slzy ale obačas to nešlo a po dokončení mého monologu jsem se rozbrečela přímo paytonovi na rameni. Cítila jsem se u něj tak že mu můžu říct cokoliv a kdykoliv. Povídali jsme si spolu a řešily tohle téma, pay mě celou dobu poslouchal a držel za obě ruce. Nechtělo se mi ani věřit že za hodinu budud muset jít.Když jsem se uklidnila a setřela slzy s payem jsme šly dolu, už byla doma i faith a chris. ,, ahoj fait" pozdravil payton svoji sestru a já udělala totéž, potom pozdravila paytonova tátu. ,, dlouho jsem tě neviděla" pronesla faith když jsme seděli na gauči a popíjeli čaj. ,, byla jsem tu myslím předevčírem"
,, vážně? payton byl ale nemocný" ,, jo já vím" ,, nevím jak ale t/j mu něco uvařila bylo mu po tom dobře a třetí den šel do školy." ,, byla v tom jídle bylinná směs ale teď jsem si tak zpoměla, už pravidelně jíšt paytone?" otočila jsem se na paytona sedícího vedle mě. Odložil hrneček na stůl. ,, noo občas zapomenu ale každý den něco sním" ,, alespoň tak" usmála jsem se zjistila že už budu muset jít, napsala jsem vinniemu. ,, hej sorry ségra jsem u přítelkyně" ,, ty někoho máš?" ,, jo" tak jsem napsala mámě ale ta mi neodepisovala ,, sakra" bouchla jsem telefonemo svou druhou ruku.
,, děje se něco?" ,, nemá mě kdo odvézt" ,, já tě klidně odvezu, nabídla se joane" ,, jo to by bylo fajn" usmála jsem se děkovně a šla si pro bundu společně s payem a joane.,, moc vám děkuju" ,,, není zač" pak už jsem jenom viděla odjíždějící auto. A na člověka kterej mi strašně přirostl k srdci.
ČTEŠ
Bez tíže // payton moormeier// dokončeno
ActionMám to shrnout? Je to o problémech kterými si prochází spousta lidí jenom je málo kdo vidí. Ale t/j je jedna z mála co si jich všímá...