zbytek školy ubíhal tak nějak normálně, ve škole se vídám s paytonm a je strašně fajn, ale ve škole doopravdy neřekne co ho trápí. Chtěl abych byal v tý jejich partičce ale já nevím, bud je to odpor ze jejich strany a nebo z mé ale někdy bych je třeba ráda poznala..né každej je přece takovej podle toho co ti řekne kamrádka. Je 5 a já jedu domu se převlíct a trochu líp upravit. Vyzvedla mě zase máma a já jela s ní domu, k paytonovi mě hodí v 6 a pak pro mě někdo přijede. Přichystala jsem se, vzala jsem si volný roztrhaný jeany a k tomu bílej crop top. Na to jsem si hodila slabou mikinu. Je září ale trochu teplejší, sice fouká vítr no. Mamka mě tam odvezla a já zazvonila. Přišel mi otevřít payton ,, ahoj payi" zatvářil se divně ,, řekla jsem neco špatně?" ,, ne jenom mi takhle neřekl nikdo kromě mamky a segry" ,, zvykej si" Sundala jsem si boty a šla do obýváku. ,, dobrý den" pozdravila jsem strašího pána a mladou slečnu vedle něj. Nejspíš paytonův táta a jeho sestra, pomyslela jsem si. ,, ahoj t/j" pozdravily a z kuchně vyběhla straší paní ale v dobrý formě
,, dobrý den" ,, ahoj t/j tykej mi prosím" ,, dobře" ,, i mě" přidal se paytonův táta a já se umála.,, omlouvám se, zase nstíhám" ozvala se paytonova mamka z kuchyně, jmenuje se joane a její manžel Chris, paytonova sestra, faith. ,, ukažte já vám pomůžu" ,, ně dobrý" záporně kývala hlavou joane když jsem se nabídla. Stejně jsem ji šla pomoct. Když jsme všechno měli, payton prostřel a všichni jsme se dali do jídla. Já seděla vedle paytona a naproti mě faith s její mamkou a vedle joane chris. Vedle mě z druhé strany neseděl nikdo. Krásně jsme si povídali a já jim vyprávěla nějaký moje skušenosti. Když byla večeře u konce, nevědělo se co dělat a tak jsem navrhla že nám payton může zahrát.
Payton si sednul k pianu které bylo v obýváku a začal hrát. Pak začal i zpívat a všichni jsme ho poslouchali. ,, t/j není ti vedro když tu sedíš v mikině?"
,, není" ,, dobře".Večer strašně rychle utekl a já se podívala na hodinky. ,, tyjo to utelko už budu muste jet" ,, tak tu přespi ne?" navrhnul pay ,, já nevím, zavolám mámě"
,, dobře" pípl pay a čekal. ,, ....ahoj......no mohla bych spát u paytona?........a jo, počkej chvíli...." ,,payi ale já tu vlastně nemám oblečení a higienu" ,, ti pujčím" ,,.... nooo takže?....okey díky... čau" ,, jo můžu" ,, tak pojď " šel payton k němu do pokoje, ještě jsem tam nebyla. Když jsme šly po schodech nahoru všimla jsem si rodinných fotek a koukala jak byl payton malej. ,, jsou strašný, nekoukej na ně" ,, ne jsou roztomilý" zasmála jsem se. Pay otevřel dveře a mě se naskytnul pohled na jeho pokoj. Měl ho uklizený a do tmavých barev, měl tam ale led pásky které to osvětlovaly. Rozsvítil ale hlavní bílé světla zabudované ve stropě a tím už svit ledpásek nebyl vidět. Bylo asi půl desátý a my se nudíme ,, payi nedáme stream?" ,, klidně, na čí ůčtě" ,, to je jedno tak na mým" ,, ok" zapla jsem mobil a dala ho do držáčku co měl pay u jeho obrovský postele vedle které bylo zrcadlo. Začalo tam chodit dost lidí a já četla komentáře, bylo tam samý, vy spolu chodíte? nejdřív jsem to ignorovala ale pak mě i paye už sraly tak jsem řekla že ne a vypnula stream. ,, jsou strašný, jakoby se nemohla holka bavit s klukem" ,, neasi"Zvedl jsme se a šly si udělat higienu, pay mi dal novej kartáček a pastu. Hřeben tam měl taky ale od jeho mamky jsem si musela půjčit vodu na odlíčení.
Pay mi půjčil jeho dlouhý tričko a já ho měla až pod kolena, je strašně vysokej. S payem jsme si jenom lehli na tu obrovskou postel a koukali na film.
Zanedlouho jsme oba u filmu usly a pay si mě přitáhnul k sobě, bylo to hezký a mě se dobře spalo. To až do doby než jsem měla zase ten sen, tentokrát v něm nebyl bret ale pay. Začala jsem brečet a pay mě uklidňoval. ,, šš t/j to je jenom sen, neboj, t/j dobrý" vylítnula jsem do sedu a obejmula paytona, stále jsem brečela protože to prostě není fajn. Ještě když jsem viděla paye. ,, promiň že tě budím" ,, v pořádku, co se ti zdálo?" zrsvítil lampičku na nočním stolku a chytil mě za ruce. ,, proboha co to je? jizvy!" ,, jo to suvisí s tím snem"payovi jsme řekla všechno co se tenkrát stalo. ,, no a kvůli tomu jsem se předtím pořezala" ,, to mi je strašně líto, tak proto mi pomáháš?" ,, jo, nechci aby si někdo další ublížil takhle moc ale právě já se s tebou bojím bavit, co kdyby jsi to udělal znovu ale tentokrát se ti to povedlo?" ,, už mám tebe, nic takovýhouž dělat nebudu",, já vím" nadechla jsem se a obejmula ho. ,, děkuju" ,, za co to ty jsi mi zachránila život" ,, ze to že tě mám" lehly jsme si zpátky do postele a usnuly.
Ráno jsem si udělala ranní higienu a oblékla jsem se do toho co jsem měla včera akorád mikinu jsem nemohla najít a byla mi zima, pay mi půjčil jeho mikinu a šly jmse se najíst. ,, dobré ráno" pozdravily jsme s payem a dole už seděla jeho mamka a táta. Zrovna pily kafe a my šly do kuchyně, já si dala vločky s mékem a payton nějaký musli nebo co. Sedli jsme si u kuchyňského stolu na barové židle a jedli. Ještě jsme si chvíli povídalia já šla zavolat tátovi ať pro mě přijede. Za půl hodiny tu byl a já se s nimi rozloučia. ,, zase někdy přijeď!" ,, jojo" naposled jsem zavoala a sedla si do auta, řídil ale vinnie, nevím proč. ,, čus brácha, jakto že řídíšty?" ,, papíry mám a tátovi se nechtělo, teď spíš povídej ty proč máš jeho mikinu" ,,aha, no protože mi ráno byla zima a moji jsem nemohla najít, hlavně moje byla slabá" ,, hmmm t/j má klukaa" ,,zapomeň".
Po zbytek cesty jsme si povídali o blbostech a před naším barákem vinnie zaparkoval auto a šly jsme domu. ,, tak jaký to bylo?" zeptala se mamka a udělala výraz typu, bylo něco? Tyhle obličeje a věci strašně nenávidím a tak jsem ji odpověděla že fajna utekla do pokoje.
ČTEŠ
Bez tíže // payton moormeier// dokončeno
ActionMám to shrnout? Je to o problémech kterými si prochází spousta lidí jenom je málo kdo vidí. Ale t/j je jedna z mála co si jich všímá...