obejmutí

503 12 0
                                    

Když jsem přijeli už pozdě k zubařce, právě vycházel nějaký muž s oteklou tváří. ,, dobrý den paní zubařko, omluváme se ale při cestě se stal menší incident" ,, v pořádku, stejně ten muž co byl objednaný na trhání tak se to u něj zkomplikovalo a bylo to na dýl" ,, tak to jsem rád" popvídal si náš táta se zubařkou mezitím co já jsem ležela v křesle a vinnie ve druhým. Byla to jenom kontrola, to mi nevadí. Zuby mám zdraví, po mě šel táta a něco mu našla tak jde pak sám. ,, tak jo zuby máte oba dva v pořádku akorád tatínek přijde znovu" dopověděla zubařka a my ji pozdravily na rozloučenou a odešly.

Když už jsme byly ve městě stavěli jsme se nakoupit. ,, t/j to všechno sníš?" nechápavě se na mě táta díval když jsem si brala dvě nutely, brambůrky, redbull, tři mikla čokolády a k tomu ledovej čaj, letovou kávu a čokoládový shake. ,, nech mě" ,, jseš hubená ale žereš jak prase" rýpnul si do mě vinnie a já ho probodávala pohledem. ,,Přestaň si ze mě furt utahovat blbečku" a začala hádka. ,, twl nemůžete držet huby? jste v obchodě!" vytočeně nám to vpíjel táta do očí a my s vinniem stichly ale stejně do sebe strkaly. Po nákupu jsme jeli konečně domu a já pomohla mamce vybalit nákup. Vzala jsem si moje píčovinky do pokoje a spokojeně papkala. Byla jsem na ig, přišla mi zpráva. ..... kdo to může být?

Byla od paytona

pay: ahoj co děláš?
já: hmm chceš to vážně říct? ale budeš se mi smát!
pay: nebudu
já: žeru nutelu, k tomu redbull a ještě mikla čokoládu
pay: tyvole t/j ty jedeš jiný bomby
já: máš jasný, co ty?
pay: píšu si s tebou ale jinak jsem před chvílí hrál na kytaru
já: pošli mi něco
pay: ne je to strašný
já: šuuup určitě není
pay: ok

-video

já: tykráso!!!
pay: ...
já: je to strašně hezký! věnuješ se tomu nějak dál?
pay: jak jako?
já: jestli to nechodíš třeba někam nahrávat?
pay: ne, je mi to trapný
já: je to krásný
pay: tobě jsem to poslal protože ti důvěřuju, když jsme u toho. Kam jste pospíchali?
já: děkujuu, k zubaři
pay: stihly jste to?
já: jo, hele půjdu se vykoupat tak ahoj
pay: ahoj

Odhodila jsem telefon vedle sebe na postel a civěla do stropu. pak jsem se odhodlala a šla se vykoupat. Napustila jsem si vanu, svlékla se a vlezla si do vany do které jsem ještě hodila šumivou bombu do koupele. Dala jsem si šampon, kondicionér, masku na vlasy a pak olejíček. když jsem vylezla z vany zabalila jsem se do mého pohodlného županu a vyfénvala si vlasy. Umyla jsem si obličej a vyčistila zuby. Vlasy učesala a svázala do volného drdolu. Když jsem vyšla z koupelny, viděla jsem že mi někdo volá. Bylo to neznámé číslo a nezvedla jsem to, proč? zase nějaké nabídky určitě. Nechal jsem to plavat a šla na ig. Připravila si zase kalický věci d školy na střední, není toho tolik, pár sešitů a nějaké učebnice. Nosím si některý věci domu, když se potřebuji učit, další učebnice mám ale ve skříňce ve škole. Když jsem si před spaním vzpomínala na to co se dneska stalo, měla jsem dobrej pocit a vklidu usnula.

Ráno zase ten otrevanej budík, udělala jsem si ranní higienu a namalovala se. vybrala oblečení a šla se nasnídat. Dala jsem si cereálie s mlékem a zase mi volalo to číslo, stišila jsem si mobil. Stejně ho musím ve škole vypnout. Když jsem dojedla doběhla jsem si pro svoji plátěnou tašku na rameno. Nandala jsem si sluchátka a šla se obout. Zamkla jsem a vyrazila do školy. Při cestě jsem si koupila svačinu a kávu.

,, nazdar parto" pozdravila jsem je a šla si sednout ,, no čauky, co tak natěšeně se těšíš na test z matematiky???" ,, haha vtipný, já? učitě, ne jenom jsem včera někomu pomohla a mám z toho dobrej pocit" ,, t/j a její pomáhání" ,, já za to nemůžu" zasmáli jsme se a seděli u jedný lavice dokud nepřišel učitel.
Přeskočíme na dlouhou přestávku.
Seděli jsme zase u jednoho stolu a povídali jsme si, měla jsem chuť na nějaký kafe a chtěla navrhnout že si pro něj zajdeme ale nikdo nechtěl, líný vši!
Seděla jsem u toho stolu dokud na mě někdo nezvolal, ten hlas jsem neznala dlouho ale poznávala jsem ho. Ve dveřích stál payton, měl ůsměv na tváři a já bez jakých koliv slov rychle šla k němu. ,, ahooj tak jsi přišel jsem ráda" ,, jo jo chci ti ještě něco říct" ,, dobře, mám chuť na kafe pojď" chtla jsem ho za ruku a táhla pryč. Už vidím jak se mě ty paka budou vyptávat.

,, tak povídej" ,, s mámou jsme si popvídali jak jsi říkala a všechno se vyřešilo, našel se nějakej kompromis. Bavily jsme se i o tom co jsem chtěl udělat.
Pochopila že je to vážně špatný až když mě viděla tam venku. Stál jsem tam docela dlouho a kdyby jsi nepřijela udělal bych to. Teď jsem rád že jsem to neudělal a můžu tu s tebou bejt" ,, no vidíššš já říkala že bude všechno v pořádku, jenom musíš s pár lidma promluvit" ,, jo jo a jinak, to hlavní co jsem ti měl říct bylo že tě naše máma zve k nám na večeři, jako poděkování za to že jsi mi pomohla a taky tě prej chce poznat" ,, jako vážně?" ,, jo" zasmáli jsme se a už jsme se i s kávou vraceli zpátky. ,, tak jo a kdy?" ,, no máma říkala kdyby to šlo dneska" ,, dneska asi ne ale můžu v pátek" ,, tak jo"

Dál jsme si povídali o takových blbostech a když už jsme každej museli do svý třídy já ho na chodbě obejmula a on mě, smaozdřejmě že ti paka čuměli ve dvřích s otevřenou hubou. Rozloučila jsem se s ním a šla za těma hovadama. ,, zavřete ty tlamy nebo vám upadnou" popíchla jsem je a šla si sednout, oni jak ocáskové za mnou šly. ,, cojee" otáveně jsem jim už naznačila ať teda něco řeknou. Ale začali mluvit všichni najednou a moc rychle. ,, tak ale postupně ne?" prokroutila jsem oči a čekala co vypadne s Riley. ,, ty s nim spíš?" ,, čekala jsem cokoliv ale né tohle, větší píčovinu jsi vymyslet nemohla?" ,, ne, a spíš nebo ne?" ,, nee twl bavíme se od včera!",, a prtoto jste se objímali coo?" už se do toho zapojila i nessa ,, proboha holkyy, dejte mi pokoj ok? jsme kámoši"
,, a jak ste se seznámily?" a dali jste si už pusu? a líbí se ti? atd" takovýhle vět padlo trilion ale já se otočila a přestala vnímat okolí, umím to. Prostě najednou nic neslyším a vidím jenom pohyb který nevnímám. ,, to je marný nesso ona zase nevnímá" ,, jak to dělá?" ,, jednoduše" pomluvila jsem a začala vnímat páč do třídy vešel učitel.


Bez tíže // payton moormeier// dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat