nick

276 12 0
                                    

Seděla jsem na chodbě a čekala než někdo vyjde, zanedlouho vyšel doktor a sdělil mi že payton mluví naprosto v pořádku. Že by tedy nechtěl jenom mluvit semnou? Ale proč. 4ekala jsem na chodbě ještě nějakou dobu a pak otevřela dveře jeho máma a zvolala mě dovnitř. ,, ahoj payi" ,, hm, můžeme si promluvit o samotě?" ,, jo už jdeme pryč" joane vzala chrise a faith a šly na chodbu. ,, co se děje payi já vím že by sis ty drogy nevzal jen tak" ,, máš pravdu, bylo to kvůli tobě" ,, cože" zvedla jsem se a vylekně se na něj podívala. Než začal cokoliv říkat chtěla jsem odejít ven. ,, t/j stůj" ,, proč" ,, já se tě na něco potřebuju zeptat" ,, hm, mluv" sedla jsem si na sedačku vedle něj a čekala. ,, přišel za mnou jeden kluk s tím že za to že na tebe vylily ten čaj můžu já a že tě takhle zachvíli naproto ty holky zničí. Šly jsme pak ven a on mi začal říkat že s nim prej chodíš a jak dobře líbáš t-" ,, tohle není pravda!" ,, to s tím čajem je ale hcci vědět jestli s ním chodíš" ,, ne! jak tě to napadlo" ,, tak on to říkal tak přesvědčivě" ,, kdo?!" byla jsem nasraná a konečně mohla zjistit kdo mu to udělal. ,, t/j to je jedno" ,, n- kdo zase volá kurva" zvedla jsem telefon a byla tam celá vyklepaná charli protože našla addison jak do sebe prala nějaký drogy ale neřekla od koho je má a právě míří do nemocnice. ,, payi vezou už třetí musíš mi říct kdo to byl" sklesle jsem si dřepla do křesla a podívala se na paye.
,, t/j ten člověk je nebezpečnej nemůžu tě nechat za ním jen tak jít" ,, pay už jste tří, riley by se měla probrat zítra a addison právě vezou, sice pri smyslech ale není na tom nelíp" ,, payi to neni nic těžkýho, jenom ho prostě nahlásím na poldy a až se riley brobudí taky spolu s ní to můžete dokázat a pokud bude spolupracovat addison tak to bude ještě lehčí" ,, túj já nevím, on má hodně známích co jedou v tom samím a tímhle by jsme si to zhoršily" ,, payi, oni když uvidí že chtily jednoho tak se trochu stáhnou a od něj se odstřihnou protože nechtěj nic s tímhle mít společnýho" ,, já ti to teda zašeptám" ,, ok" ,,...."


,, dobrý den, já bych chtěla nahlásit jednoho muže za prodávání drog nezletilým" ,, nějaké důkazy, či svědek?" ,, mám jednoho svědla ale důkaz ne" ,, slečno je to vážné obvinění a bez důkazů to nejde, leda by jste svědků měla víc" ,, dobrá já přijdu zítra." odešla jsem z policejní stanice a jela za riley do nemocnice protože jsem zjistila kdo to je. ,, riley, ahoj vidím že jsi v-" ,, nemluv na mě" ,, to říkal i payton, všechno co vám namlel je blbost" ,, t/j on mi řekl že jsi se semnou pohádala protože se stěhuješ a on to ví protože s tebou chodí" ,, to je kravina proč bych se stěhovala?" ,, prý protože nás všechny nenávidíš a jedinej komu věříš je charli, ale to se mi zdá jako pravda protože se s ní opravdu hodně bavíš" ,, hele riley, jsi moje nejka a charli je taky moje dobrá kamarádka ale stejně všechny mám ráda" ,, ten kluk potom vytáhnul drogy a trochu jsme si jich daly, on mi pak nějaký ještě dal a řekl ať jdu ale domu \ tam ať si je klidně dám všechny. Dala jsem si jich většinu ale nestihla jsem všechny protože se mi začala motat hlava" ,, riley, potřebuju aby jsi dokázala že to byl...nick" ,, t/j já nevím jetsli je to dobrý nápad" ,, mluvila jsem už i s paytonem a-" ,, on už se probal?" ,, jo" ,, můžu za ním?" ,, až nebudeš mít všechny ty hadičky v ruce" ,, dobře a můžeš se pak za ním stavět a pozdravit ho za mě?" ,, samozřejmě, a dosvětčíš to?" ,, t/j klidně jetsli mi říkáš pravd tak do toho jdu" ,, děkujuu" obejmula jsem si a chtěla jít za addison. ,, mám tě ráda a záleží mi na tobě" dořekla jsem a usmála se na riley. Vyšla jsem z pokoje a šla za addi. ,, ahoj, já vím že mě nejspíš nesnášíš ale chtěla bych ti to vysvětlit" addison nic neříkala jenom mě sledovala. ,, byla jsem za paytonem a ten mi řekl kdo vám to dal, riley se už probudila a te jsem s ní mluvila, všechno co vám nick naplácal byly hlouposti, sice nevím proč vám ty drogy dal ale to neví asi nikdo..."









Bez tíže // payton moormeier// dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat