Selamlar aşklarım uzun zamandır yoktum böyle bir bölümle yine geldimm . Umarım beğenirsiniz . Biraz kısa oldu ama elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalıştım . Keyifli okumalar ❤️❤️❤️
"Ne ? Ne diyorsunuz siz ? " Dedi genç kız . "Nişanlıyım ben hem siz kimsinizde bana böyle şey soyluyorsunuz?" Atakan sinirlenmişti. "Bak Erva beni sinir etme adam gibi bir teklif söyledim sana . Ya seve seve ya da ... " Sustu genç adam .
"Ya kabul edersin ya da bu evden bir ömür cikamazsin Erva durumun ne kadar ciddi olduğunun farkinda mısın bilmiyorum ama böyle olması gerekiyor."
"Anlatın o zaman anlatın . Neden beni burada tutuyorsunuz . Neden anlatmiyorsunuz hiç bir şey anlatında bende bileyim ."
Atakan düşündü bunu.Erva' nın öğrenmesi tabiki onunda hakkiydi . Anlatmaya başladı.
" Bak Erva senin nişanlın olan Mustafa benim alacaklı olduğum cemalin oğlu . Benim Mustafayla bir işim yok zaten benim sorunum cemalle . O cemal gorundugu kadar masum biri değil . O çok tehlikeli biri Erva. Seni neden oğluna istedi sanıyorsun sen . O adam seni öldürüp benden intikam alacak . " Genç kız şaşkın gözlerle genc adamı dinliyordu.
"Neden beni öldürmek istesin ki . Hem o çok iyi biri gerçekten . Sizle alıp veremedigi nedir . Hem ben ne alaka "
" O adam masum değil Erva anla artık beni . Seni keyfimden yanımda tutmuyorum . Meraklı da değilim sana merak etme. Ama dediğim gibi Cemal intikam peşinde ve intikamını almadan bu işin peşini bırakmayacak .
Abim, bir kaç sene önce Cemal'in alacakli olduğu birini öldürürken fotoğraflarini çekmiş ve tehdit etmiş cemali . Cemal'de bir şekilde bu fotoğrafların abim tarafından çekildiğini öğrenmiş bir yerden . Şimdi ise o fotoğraflarin peşinde . Cemal o fotoğraflari benim çektiğimi sanıyor ama o fotoğraflari abim çekti ve bana verip saklamami söyledi . Cemalin işini ancak bu şekilde bitirebiliriz dedi. Ayırca peşime adam takmış sanırım seni ve beni karı koca zannediyor o yüzden senin de peşinde . Ya Erva bu işler çok karışık aslında nerden başka sana aciklasam bilmiyorum . Abimle de bir konuşmam lazım. Bu işi ancak ikimiz çözeriz . "
Erva olanları saskinlikla dinliyordu. Anlattığı şeyden hiç birsey anlamadı. Genç adam ise Erva'nin şaşkın yüzünü izliyordu. İçi tuhaf oldu onu izlerken. Neden böyle hissetigini anlayamiyordu. Kafasında binbir türlü şeyler oluştu. Ne oluyordu Atakana bilmiyordu. Genç kız girdi söze.
"Şimdi napacayiz peki?" Atakan Erva'nin bu sorusuna cevap vermek istiyordu ama işler o kadar karmakarisikti ki ne yapacağını o bile bilmiyordu.
Abisiyle arası değildi ama yinede konuşması lazımdi.
"Abimle konuşmam lazım o yüzden hemen cikicam sen evde durucaksin beni bekle akşam gelince ayrıntılı konuşcaz." Dedi ve çıktı evden.
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Genç adam arabasına bindi ve direkt abisini aradı . Aradı aramasına ama açmıyordu . Tekrar tekrar aradı. Açmıyordu . Abisinin evine gitmek için arabayı oraya doğru sürdü.Genç adam abisinin yanına vardığında kapıyı çaldı . Kapı açıldı ve abisi telefonda birisiyle kavga ediyordu . Bir kaç dakika daha kavga devam etti ve telefonu kapattı . Atakan söze girdi
"Kimle kavga ediyorsun ?" Abisi sinirli bir şekilde
" Sanane lan " sinirlendi Atakan
"Adam gibi soru soruyorum abi ."
"Atakan iyi değilim s*ktr git " bu sözü duyunca Atakan sinir küpüne döndü ve
"Çok önemli bir şey konuşmaya gelmiştim . Ama senin dinleyecek halin yok . Ben kendim hallederim . Ne halin varsa gör lan "
Dedi ve evden çıkıp arabasına bindi . Kimle kavga ediyordu abisi çok merak etmişti onu gerçekten böyle görmemişti . İçinden ' neyse banane ya ' diyip arabayı eve doğru sürdü.Genç kız namazını kılıp seccadeyi katlarken kapı çaldı . Hızla merdivenden aşağıya doğru indi ve kapıyı açtı . Atakan gelmişti , söze girdi direkt
"Konuştunuz mu ?" Atakan kızı süzdü ondan sonra söze girdi
"Bir yere mi gidiyorsun uzun siyah hirkani giymissin?" Genç kız üstüne baktı ve komigine gitti.
"Uzun siyah hirkami ? Namaz kılmıştım feracemi giydim üstüme . "
"İyi bakam " dedi genc adam .
"Ben üstümü değiştirmeye gidiyorum ondan sonra çıkıp okula geçeceğim. Aksam konuşuruz . " Dedi genç adam .
Erva ise Atakanin arkasından bir şeyler söylüyordu
"Sıkılıyorum bende sizle okula gelsem ? "
Duymuştu Atakan Ervanin söylediklerini yukarıdan bağırdı
"Olmaz Erva . Senin canını tehlikeye atamam . Sana defalarca söyledim . Beni anlayışla karsilamani umuyorum."
"Anlıyorum ama çok canım sıkılıyor. Beni eve hapsettiniz nedenini tam olarak anlatmadan . Bari sizle okula gelmeme izin verin. Hem yanımda siz de olacaksınız . Kendiniz demiştiniz bana okula gidip geleceksin diye."
Atakan düşündü. Yanında kendisi de olacaktı . Bu fikir hiç fena gelmemişti.
"Tamam o zaman ben giyinip geliyorum sen bekle beraber çıkarız. "
Genç kız eline fırsat geçmişken bu fırsatı iyi değerlendirmeliydi. Atakan ile beraber okula gidecek ve o görmeden bir şekilde evine dönecekti.
Atakan giyinip Ervanin yanına indi
" Hadi gidelim ." Dedi ve ikisi de arabaya bindiler. Yol boyunca ikisinin ağzından tek kelime dahi çıkmadı .Okula vardıklarında herkes dersteydi . İkiside Atakanin odasına çıktılar .
"Erva , gidene kadar benim odamda kalacaksın . Sakın bir yere gideyim deme üstünden kitleyeceğim." Erva garip bir ses tonu takınarak
" Ne ? Ne demek üstüme kitliceksiniz ? Söz verdim gitmeyeceğim bir yere bana güvenin"
"Hayır Erva sana güvenmiyorum . Senin hiç bir şekilde kimseye gozukmemen gerekiyor . Tedbirimizi her açıdan almamız lazım . " Erva bişi diyemedi, sustu. Kabullenmisti Atakanin fikrini.
Atakan okulu kontrol etmek için odadan çıktı ve kapıyı Ervanin üstüne kitledi . Atakanin odası 2. kattaydi. Aklına bir fikir geldi . Kaçmak için camı kullancakti . Hem 2. Katti en fazla ne olabilirdi ki ? Bu fikir çok cazip geldi ve cama doğru yöneldi ,camı açtı ve aşağıya doğru baktı çok yüksek gözükmüyordu . Cama tırmandı ve kendini aşağıya bıraktı . 'Ahh' diye bağırdı . Bacağı acımıştı üstüne üstelik ayağa kalkamiyordu . Bacağını mı kırmıştı yoksa . Atakan onu bu halde görürse çok kizacakti . Güçlükle kalkmaya çalıştı ama olmuyordu . Elini kullanarak Atakanin onu görmeyeceği bir yere saklandı. Camın altında konteynerlar vardı onun yanına saklandı . Şuan saçmaladığını biliyordu ama başka çaresi yoktu . Bir şekilde nişanlısına veya ailesine ulaşması gerekiyordu .Atakan okulu gezmeye başladı ders vakti olduğu için çok sessizdi etraf. Okulun her yerini gezdi , baktı , ne var ne yok diye kontrol etti . Sonuçta amcasının emanetiydi ona bu okul güzel bakması gerekiyordu . O sırada telefonu çaldı Atakanin
"Efendim!"
"Sen kimsin lan benim nişanlımı kaçırıp zorla hapsediyosun . Hayırdır olum" arayan Mustafaydi.
" Sen kimsin ulan "
" Ben Ervanin nişanlısı ,müstakbel kocası Mustafa . Karımı nereye kaçırdın nerde tutuyorsun soyle yoksa polise gideceğim seni küstah."
"Kes lan sesini Mustafa mısın nesin? Bi b*k bildiğin yok zirvalayip durma. Erva benim yanımda kalacak onun için en güvenli yer benim yanim şuanlik . "
"Ne diyosun lan sen ulan ben de mustafaysam senin peşini bırakmayacagim . Karımı da alacağım senden ."
" Kes sesini amma uzattin . Ne laf anlamaz herifmişsin lan sen . Erva benim !! " Dedi ve yüzüne kapadı . Sinirlenmişti Atakan . Bir hışımla odasına çıktı .Genç kız ayağa kalkmıştı sonunda sendeleye sendeleye güvenliğin oraya geldi ve güvenlikten telefonunu aldı . Mustafa'yı aradı
" Efendim ." Dedi Mustafa
" Mustafa benim Erva!! Kurtar beni lütfen bu psikopat beni evine hapsetti canın tehlikede falan deyip duruyor yalvarırım kurtar beni vallahi korkuyorum."
" Ervaaa !! Canım nerdesin soyle alayım seni hemen nerdesin soyle hemen hemennn!" Telaş etmişti Mustafa çok korkmuştu Erva için .
" Okuldayim acil gelll lütfen ben güvenliğin ordayım beni al bu lanet yerden "
"Geliyorum!!" Dedi ve kapadı telefonu . Mustafa hızla arabaya bindi ve okulun yolunu tuttu.Atakan odaya geldiğinde Ervayi göremedi endişelendi. Kapıyı üstüne kilitlemisti ama nerdeydi bu kız?
"Erva nerdesin Ervaaaa!! " Çok korktu . Ya başına gerçekten bişi geldiyse diye. Odadan çıktı bahçeye doğru yöneldi .
"Erva nerdesin Ervaa!! " Diye bağırmaya başladı . Bütün öğrenciler ve öğretmenler camdan Atakana bakmaya başladı . Aralarında ' noluyor yaa' diyorlardı .
Atakan endişeye kapıldı ve hala bağırmaya devam ediyordu . Okulun bahçesinde bir o yana bir bu yana yürüyüp Ervaya sesleniyordu .Mustafa okula vardı ve arabadan indi güvenliğin yanına yanaştı . Güvenlik o sırada Atakana Ervanin burada olduğunu söyledi bağırarak . O sırada ders vakti bitip zil çalmıştı . Bütün okul ne olup ne bittiğini anlamak için bahçeye indi ve uğultular başladı . Herkes Atakan Mustafa ve Erva üçlüsünün etrafında toplandı .
Erva olduğu yerden güçlükle çıktı . Çünkü bacağı çok aciyodu. Mustafa:
"Buradasin Erva buldum seniii!" Diyerek Ervaya sarildi ve kolundan tuttuğu gibi Ervayi arabaya götürmeye çalıştı . O sırada Atakan guvenlige geldi ve
" Ne ariyosun lan sen burda ? Bırak lan kızı." Dedi. Sırada Mustafa
" Erva ait olduğu yere benimle gelecek . Benim yanımda daha güvenli ." Dedi . atakan sinirlenmişti . İçinde anlamlandıramadığı bir duygu olustu. Ervayi asla Mustafa'ya vermiyecekti . Erva onunla olmalıydı .
Atakan için Erva içini kemiren bir alışkanlık haline gelmişti . Bırakmak istemiyordu Ervayi . Hem hayatı tehlikesi için hem de içini kemiren bu duyguları için .
" Erva benimle kalacak dediysem benimle kalacak lan! Erva buraya gel ." Dedi . O sırada bütün okul olanları izliyordu . Atakan Ervayi bir hışımla kendine doğru çekti ve herkesin içinde dudaklarına kapandı .
Geri çekildiğinde
" Erva ..." Ne yaptığını çözemedi Atakan aniden olmuştu ve Ervanin kulağına eğilip içinden ne geliyorsa o kelimeler süzüldü dudaklarından
"Erva ... Ben sana aşık oldum . Lütfen gitme... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Tanesi
RomanceAllah der ki kimi benden çok seversen onu senden alırım. Ve ekler onsuz yaşayamam deme seni onsuz da yaşatırım. Ve mevsimler geçer, gölge veren ağaçların dalları kurur, sabrın taşar, canından çok saydığın yar bile bir gün el olur. Aklın şaşar, dostu...