1.Díl-Srážka s blbcem

986 28 6
                                    

„Ahoj tati..,ano všechno je v pořádku...,já vím,ale nějak jsem nestíhala...taky se těším,až ji uvidím vyřiď El,že..ahoj El,ano jsem v pořádku...."Vydechla jsem a neubránila se úsměvu.„Ano neboj se jím!Nevím,jestli to na víkend stihnu domů,musím si opsat nějaká skripta a taky si musím sehnat učebnice a.....dobře..dobře..přijedu,ano?"El si povzdychla a podle všeho někomu předala mobil.

„Doufám,že tentokrát dovezeš i nějakého kluka!Harry,tak zbytečně chodil na kurz střílení."Taťka se ironicky zasmál a Perrie se rozesmála.„Perrie,moc dobře víš,že nemám na kluky čas!Škola je mi přednější než chodit s nějakým moulou!A..."Nedomluvila jsem,protože se telefon zase někomu předal.

„Perrie má v něčem pravdu zlatíčko,musíš si taky užívat!Škola je sice super,ale kluk má taky něco do sebe,věř mi!Počkej,dám ti Lauru."Typický telefonát jako vždy.„Darcy,doufám,že přijedeš na víkend!Dlouho jsme tě neviděli a chybíš nám!Škola prostě půjde pro jednou stranou!"Slíbila jsem Lauře a vlastně všem,jelikož měli zapnutý reproduktor,že přijedu.

„Darcy,nepřeháněj to s učením ano?A dávej na sebe pozor!Vážně nechceš tu ochranku?"Obvyklá otázka,každého rozhovoru.„Nechci!Chci být normální holka!Slibuju,že na sebe dám pozor,ano?Budu končit,blížím se ke škole.Posílám pusu a mám tě moc ráda!"

„Taky tě mám rád!Dej na sebe pozor!Ahoj."Zavěsila jsem a utřela si oči,které se mi zalily slzami.Kvůli zlepšení italštiny jsem odjela do Milána a neviděla je dva měsíce!

Chyběla mi má rodina a kdyby se mi včera nezpozdilo letadlo mohla jsem být s němi!Schovala jsem telefon do kabelky a podívala se na svůj odraz v zrcadle.
Po těch pěti hodinách spánku jsem vypadala,jak postava z hororu.Děkuju tomu,kdo vynalez makeup.„Tak jsme tady!"Řekl taxikář a zastavil před školou.

Dala jsem mu peníze a vystoupila.Zhluboka jsem se nadechla a pádila do školy.Sice jdu do školy s týdenním zpožděním,které mi naštěstí škola při mém postavení odpustí,ale hold jsou určití učitelé,kterým je jedno,jestli je moje babička anglická královna a nebo pracuje v pekárně,prostě si potrpí na tom,aby každý uměl jejich výklad písmeno po písmenku.

A Emiliny zápisy nejsou zrovna moc podrobné.Ona si totiž zapisuje jen to,co je podle ní důležité a bude na zkouškách.Proto má většinu to,co jí k ničemu není a učí se odemně.Takže si budu muset zápisy vypůjčit od Sally.

Moje kroky hned mířili k sekretářce,která mi dala nějaké papíry.Ty mě teď moc nezajímaly,nejdůležitější byl pro mě rozvrh.Napsala jsem Emily,že se setkáme u mojí skříňky a schovala mobil.

Zrovna,když jsem zadávala kód,musel se ten debilní zvonek rozdrnčet!A k mé smůle jsem uslyšela dupot a křik spolužáků.Otevřela jsem skříňku,dala do ní bundu a znova jí zavřela.Papíry jsem strčila do kabelky a vyhlížela Emily.

„Darcy!"Uviděla jsem Emily,jak na mě mává a prodírá se tím dávam.Usmála jsem se a šla jí naproti.„Bacha!"Ozval se za mnou křik.

Otočila jsem se a než jsem stihla nějak zaragovat,někdo do mně prudce vrazil.Gravitace bohužel funguje a já se ocitla na zemi.„Neumíš dávat pozor!?"Rozkřikl se ten kluk,který skončil na zemi se mnou.Postavila jsem se a kdyby šlo pohledem vraždit je po něm!

„Já mám dávat pozor?!Ty jsi do mě napálil,jak hovado!Kolik ti je,že utíkáš po chodbě!?Devět?!"Seřvala jsem ho.Všichni sledovali naší hádku,ale to mi bylo úplně jedno.Pozorně jsem si ho prohlédla.Blonďák,podle svalů,co se mu rýsovaly pod bílým tričkem,bych řekla,že posiluje.

Posiluje,ale mozek nemá žádný,debil!Nadechoval se,že něco řekne,ale to by k němu nemohl se smíchem přijít nějaký hnědovlasý kluk.

„Co děláš Thore?To,už máš takový nedostatek sexu,že tu skáčeš po holkách."Blonďák se k němu přidal a já si představovala,jak je oba kopu z útesu.Hnědovlasý se na mě otočil a sjel mě pohledem.„No tak na tuhle bych taky skočil!Super nohy,baby!"

Nadhodil asi sexy úsměv a znovu si mě prohlížel.„Hele Alexi bacha,tahle kočička má drápky!Viděl jsi,jak schválně neuhla,abych jí srazil ne!"Oba se rozesmáli a já toho právě měla dost.

Přišla jsem k nim a oběma jim vrazila facku.Překvapeně se na mě podívali a já se zhluboka nadechla.Hlouček kolem nás se zasmál a já jen převrátila oči.„Ty hnědovlasý,to máš za ty nohy!Příště tě nakopu mezi a to samé čeká i tebe blonďáku!Buď se naučte slušnému chování a nebo se mi vyhýbejte!"Podívali se na sebe a usmáli se.

„Ale čiči,nebuď tak protivná.Mohli bychom si to pěkně užít,co říkáš!"Hnědovlasý se ke mně přibližoval a já začala couvat.Chceš boj,máš ho mít.Zastavila jsem se a počkala,až se ke mně přiblíží.Rozmáchla jsem se a bouchla ho kolenem mezi.Díky tati!„Tak poslouchej ty idiote!Víš,kdo já jsem!?Jsem Darcy Styles!A pokud mě budeš dál štvát,tak si nepřej,co s tebou udělám!"Nepoužívala jsem své jméno a vyhrožování,už vůbec,ale on mě tak naštval,že...!

„Ty jsi Darcy Styles?"Ozval se blonďák.„Jo a jestli nechceš mít z přirození sekanou,tak se mi vyhýbej!"Ozval se zvonek,který ukončil tohle divadlo.Vytáhla jsem rozvrh a zjistila,že mám učebnu B524.Schovala jsem ho zpátky a zamířila k Emily,která se na mě z dálky usmívala.„Promiň,ale nemohla jsem se k tobě dostat nějak tě obklíčili."Mávla jsem rukou a vytáhla rozvrh.

Většinu hodin jsme měli spolu,což bylo super a zrovna tuhle jsme měli společnou.Všichni nám uhýbali z cesty,což jsme dost uvítali,aspoň jsme takhle byly v učebně první.Cestou jsme probrali můj výstup a dál se k němu nevracely.

Zjistila jsem,že sem oba dva odněkud přestoupili a upřímně mi to bylo jedno.„A co Itálie?Sexy italové,moře a slunce..."Rozplývala se Emily,když jsme se posadily.„Nebylo to špatné,měla jsem brigádu v jedné firmě a..."

„Kašli na brigádu!Co kluci?!"Stopla mě hned Emily.
„Byli tam!No a v té firmě..."
„Darcy no ták!To tě dva měsíce zajímala,jenom firma!?Sexy,namakaní borci s tím úžasným tělem kolem tebe chodili a ty nic?!"Než jsem stihla odpovědět narhnuli se dovnitř spolužáci a hned za nimi profesorka.Jenom jsem s úsměvem zvedla ramena a vytáhla si z kabelky sešit a propisku.

„Hele a to jako fakt?!Dva měsíce v Itálii a nic?!"Zkoušela to znova.„Ne,nic!"Emily převrátila oči a šla ke svý skřínce,která byla asi tři metry od mé.Zrovna,když jsem zadávala kód ozval se výkřik.„Pozor!"A já kráva se znovu otočila a znovu skončila na zemi!„Takto tohle si..."Podívala jsem se vedle sebe v domění,že mě zase srazil ten debil a nebo jeho vyšlehaný kámoš.Místo toho jsem tam uviděla krásného hnědovlasého kluka s rozpačitým úsměvem.No do háje!

Nemám ráda začátky,ale bohužel těm se nevyhnu :D Jsem zvědavá na váš názor :)

Vaše Nelly

In a love cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat