54.Díl-Odjezd

136 12 0
                                    

„Slečno Styles,zkoušku jste úspěšně složila.Zbývá vám ještě jedna pokud se nepletu,že?"podala mi profesorka index.

„Ano,příští týden ve čtvrtek"potvrdila jsem a schovala index do kabelky.

„Hodně štěstí,doufám,že vše bude bez problémů,jako do teď.Nashledanou"rozloučila se a odešla zpátky do třídy.

„Nashle"zamířil jsem s úsměvem ke skříňce.

Vzala jsem si učebnici a zavřela skříňku.
„Můžeš mi říct,kde jsi?!"ozvalo se za mnou.

S leknutím jsem se otočila a koukala na naštvaného Ryana.

„Měla jsem ještě jednu zkoušku"odpověděla jsem.

„Fajn,tak jdeme"chytl mě za ruku a táhl k autu.

Nastoupili jsme a Ryan nastartoval a vyjel z parkoviště.

„Dneska jdeme do klubu,obleč si něco sexy"řekl po chvilce jízdy.

„Dneska odlétám domů,vzpomínáš?Slíbila jsem to tátovi a bylo by podezřelé,že nepřijedu"namítla jsem a sledovala jeho obličej.

„Fajn,je ti jasné,že máš držet hubu?Pokud ne,není problém a rád ti to -."
„Vím,co mám dělat"odpověděla jsem hned.

Ryan zaparkoval před domem a já vystoupila.„Ahoj"řekla jsem a zabouchla dveře.Bez odpovědi odjel.

Pozorovala jsem auto,dokud mi nezmizelo z dohledu a nějakým způsobem se mi ulevilo.

Žádná kontrola,žádné buzerování,žádné facky,když měl Ryan špatnou náladu.Znovu jsem byla na chvíli volná a byl to úžasný pocit.

S úsměvem na rtech jsem vyšlapala těch pár desítek schodů a odemkla dveře do bytu.

Vešla jsem dovnitř a zkopla z nohou boty.Kabelku jsem si položila na botník a vytáhla z ní mobil,abych napsala taťkovi zprávu.

Než jsem to stihla,zobrazilo se na displeji jméno volajícího.Bez dalších otálení jsem přijala hovor.

„Ahoj tati,právě jsem ti chtěla volat.Letím dneska v pět a zatím mi všechny zkoušky vychází."

„Ahoj Darcy,věděl jsem,že to bude bez problémů.Přijedu pro tebe na letiště,tak mi napiš,až budete přistávat."

„Neboj,napíšu."

„Darcy,Laura mi řekla,že už nejsi s Theem a jsi zpátky s Ryanem.Je to pravda?"

„Jo,je."

„Udělal ti něco?Darcy,stačí říct a já,už si to s Theem vyřídím,to se neboj.Podvedl tě nebo -."

„Ne,tati.Všechno je v pořádku,já...Musím se jít sbalit, pak napíšu. Pa"zavěsila jsem a opřela se o dveře.

Nádech, výdech. Nádech, výdech.Zhluboka jsem dýchala a snažila se potlačit slzy.

Cely měsíc jsem zvládla chodit na přednášky a zároveň dělat Ryanovi pejska na všech těch párty jeho kamarádů.

Zvládla jsem se učit a udělat všechny zkoušky.

A teď musím zvládnout dělat, že je vše v pořádku a nic se neděje.

Šla jsem do pokoje a sbalila si poslední věci.Hlavně učebnici a poznámky k poslední zkoušce.

Sbalenou tašku jsem položila na chodbu a šla do kuchyně.Vytáhla jsem papír a tužku a napsala krátký vzkaz.

  Jela jsem domů.Všechno mám za sebou,příští týden dělám nový poslední zkoušku.

Hodně štěstí Emily.

Darcy

Položila jsem lístek na stůl a došla si pro mobil,abych zavolala taxík.Nikdy více jsem se netušila domů,jako teď.

In a love cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat