„Ty někam jdeš?"zeptala se mě Emily a založila si ruce na hrudi.„Jo,jdu s Ryanem ven"odpověděla jsem a prohrábla si vlasy.„Ale vždyť jsme se měli koukat na film!"řekla naštvaně Em.„Aspoň vám nebudu překážet a užijete si s Alexem film ve dvou"s úsměvem jsem se na ní otočila a mrkla.
„Bude tu i Theo"naštvaně mě probodávala pohledem.„Tak si užijete super večer ve třech,promiň ale musím jít."Obešla jsem ji a šla se do chodby obout.
„Ty někam jdeš?"všiml si mě hned Alex.„Jo,jdu s Ryanem ven."Oblékla jsem se do kabátu a nazula si lodičky.„Myslel jsem,že zkoukneme film."Otočila jsem se a podívala se na Thea.
„Někdy příště,jo?Ryan mě chce vzít do klubu"odpověděla jsem směrem k Theovi a pak přes celý byt zakřičela rozloučení.
Vytáhem jsem sjela do prvního patra a rychlým krokem šla k Ryanovi,který netrpělive postával u auta.„No to je dost,že jdeš!"Naštvaně odhodil cigaretu a sjel mě pohledem.
Políbila jsem ho a nastoupila do auta.„Promiň,zdržela mě Emily."O tom,že mě nezdržela jenom ona jsem se raději vyhnula.Ryan nastartoval a dupl na plyn.Cesta netrvala dlouho,takže jsme za pár minut vcházeli do klubu.Ryan očima přelétl klub a začal se prodírat lidmi.
Snažila jsem se ho držet,ale i přes moji snahu jsem ho ztratila.Zastavila jsem se a rozhlédla se,jestli ho někde neuvidím.Zničehonic mě někdo chytl za ruku a prudce zatáhl.
„Proč stojíš?!"zakřičel blízko mě,abych ho slyšela.„Promiň,ztratil ses mi"omluvila jsem se.Ryan převrátil oči a táhl mě ke stolu,kde seděli pro mě tři neznámé osoby.„Nazdar!Takže vážení,tohle je Darcy"představil mě hned.
Všichni zvedli hlavu a pozorně se na nás podívali.„Čau!Sice vím,kdo jsi,ale osobně jsme neměli tu čest.Jsem Rick"řekl ten nejblíž k nám.„Viděla jsem tě párkrát ve škole a s Ryanem"vzpomněla jsem si.„Čau kočko!Já jsem Ben"představil se mi.„Od ní dej ruce pryč!Je moje!"řekl Ryan a zabodl do Bena pohled.
„Klídek Ryane,neříkám že by nestála za ojetí.Mít ji v posteli musí být doslova ráj,ale přece nejsem takový zmrd,abych ti ojel holku,ne?"rozesmál se.Podívala jsem se na dívku,která mě pořád pozorovala a malinko se pousmála.„Tohle je Lana"představil ji Ryan lhostejně.„Půjdu pro pití,jdete se mnou?"otočil se na kluky,kteří se hned zvedli a šli s Ryanem k baru.Posadila jsem se na volné místo a snažila se nenápadně pozorovat Lanu.
Měla dlouhé,vlnité,kaštanové vlasy a oči stejné barvy.Trochu mě zarazilo,že měla ve tváři chladný a odtažitý pohled.Lana se na mě otočila a naše pohledy se střetly.„Nikdy bych mevěřila,že si Ryan najde něco takového"řekla a sjela mě pohledem.„Tím něco,máš na mysli mě?"nadzvedla jsem obočí a natočila se k ní celým tělem.
„Červené sexy šaty,sice na první pohled sexy,ale po chvilce unudí.Bez nápadu,nejdou vidět ani prsa a ani nevynikne zadek.Sice v tom máš dobrý nohy,ale i přesto jsou pořád dost dlouhé.Tam ty u baru ví,co se nosí."Otočila jsem se k baru a všimla si dvou holek,co si povídali s Ryanem a Rickem.Ryan kývl a s úsměvem šel někam s jednou z těch holek.
„Tím,že ho budeš zabíjet pohledem ničeho nedosáhneš"ozvala se zase Lana.Pozorovala jsem je,až do doby než mi zmizeli z očí a podívala se zpátky na Lanu.„Co po mě chceš?"sykla jsem naštvaně.„Já po tobě?Spíš ty bys měla chtít něco odemně"usmála se a napila se ze svého koktejlu.
„Co bych po tobě měla chtít?"zeptala jsem se a nedůvěřivě se na ni podívala.„Hele kočičko,není divné,že jsem jediná holka v týhle partě?"řekla a nadzvedla obočí.Musela jsem uznat,že to bylo divné.„Jediný důvod proč tu jsem je,že si dokážu udržet Ricka."Nad mým nechápavým výrazem se zasmála a zamíchala pití brčkem.
„Ty si vážně myslíš,že kdybych se chovala,jak ty,že bych s ním byla?Musíš pochopit jednoduchá pravidla.Není těžké je pochopit,spíš je dodržovat,ale časem si zvykneš a budou se ti i líbit.Jedno z pravidel je,že nejsi stíhačka a ani žárlivka.Druhé pravidlo je,že si můžou šukat koho chtějí a ty neděláš žádné scény."Šokovaně jsem vydechla a lehce zavrtěla hlavou.Buď si dala moc koktejlů a nebo má něco s mozkem!
„Ze začátku jsem taky dělala problémy,ale tím,že budeš dělat scény dosáhneš jen toho,že tě pošle do prdele.A co je na tom,že si užijí?Kondom používají,dostanou do krve správný adrenalin a ty máš i čas na sebe"dodala a položila pití.Chvilku nehnutě seděla a pak se na mě natočila.„Jsi hezká,máš nevinou tvářičku,ale tohle Ryana rychle omrzí.Ryan má rád,když je holka nespoutaná,má v sobě něco sexy a hlavně,když nad ni všichni kluci slintají a on jim může ukázat,že je jeho."
„A tohle víš,jak?!"vyjela jsem na ni.„Broučku,měla jsem pletky s Ryanem asi dva měsíce,takže vím"mrkla na mě.Naštvaně jsem se zvedla a hodlala odejít.Měla jsem té holky plné zuby a na Ryana nehorázný vztek.„Ale brzdi,kam jdeš?"Lana mě stáhla zpátky a přisunula se ke mně.
„Hele Darcy,je mi tě líto a ze všech těch holek,co měl vypadáš jako někdo s mozkem.Buď se na Ryana vyser a najdi si nějakého prince z pohádky a nebo si udrž jeho pozornost"řekla Lana vážně.„Jak?"rezignovala jsem.„Buď prostě vždy sexy.Výrazné líčení,šaty,pohyby,gesta,hlas.Buď si ho dokážeš udržet a nebo si budeš muset zvyknout na to,že ti sem tam zahne,ale jinak je oficiálně tvůj."
„Proč si s ním skončila?"vypadlo ze mě.„Ryan je majetnický žárlivec"ušklíbla se.Musela jsem uznat,že v tomhle má pravdu.„Tady je to pití."S leknutím jsem zvedka hlavu a hned nasadila úsměv.„Kde jsi byl tak dlouho?"zeptala jsem se a napila se.„Zakecal jsem se"odpověděl a začal se o něčem bavit s Benem.Nejraději bych mu do obličeje vmetla tu holku,ale věděla jsem,že bych ho tím jen naštvala a pokazila bych celý večer.
Buď ho ztratím a nebo ho získám jen pro sebe.Možnost,že bych začala tolerovat jeho úlety jsem zavrhla rovnou.Budu se muset naučit hrát podle jeho pravidel.
Užíjte si svátky a vše nejlepší do Nového roku :) Na obrázku je Lana :)
ČTEŠ
In a love cage | Plánovaná korekce|
FanfictionPřesouváme se o několik let dopředu.Darcy je studentka na vysoké škole,která škole obětuje i svůj milostný život.Neví nic o tom,co se stalo s Kaitlyn.Harry jí řekl,že Kaitlyn zemřela na rakovinu a ona po tom dále nepátrala.Jenže do cesty se jí připl...