3.Díl-Růže

386 23 0
                                    

„Darcy,kam jdeš?!Byt máme na druhý straně,pokud si pamatuju!"Uslyšela jsem za sebou křik Emily.„Musím si nakoupit učebnice a pár sešitů.Jdeš se mnou?"Emily se netvářila zrovna nadšeně,takže mě její zavrtění hlavou nepřekvapilo.„To je dobrý,já už to mám za sebou.Objednám na večeři pizzu,tak přijď,co nejdřív!"Zamávala jsem jí a šla do knihupectví.

„Darcy!"Zastavil mě po pár metrech něčí hlas.Otočila jsem se a uviděla Ryana,jak ke mně běží.„Potřebuješ něco?"Zeptala jsem se a usmála se.„Já ne,ale jsem si jistý,že ty potřebuješ někoho,kdo ti ponese knihy."Odpověděl.

Než jsem se stačila zeptat,jak to ví,pokračoval.„Váš rozhovor nešel přeslechnout a jsem si jistý,že nejsem jediný,kdo to slyšel.Můžu tě tedy doprovodit?"Po krátkém přemýšlení jsem přikývla.

Zpozorovala jsem,jak se na náš všichni dívají a proto jsem se raději dala do kroku.Cesta s Ryanem uběhla příjemně a Ryan byl výborný společník.„Už dost!Mám rozteklou tužku!"Utřela jsem si oči a doufala,že jsem si ji ještě více nerozmazala.

Ryan otevřel dveře do knihupectví a já vstoupila dovnitř.„Dobrý den,máte nějaké přání?"Zeptala se okamžitě prodavačka.„Dobrý den,potřebovala bych knihy na téma Marketing,obchod a potom ještě psychologie."Všimla jsem si Ryanového pohledu,který jsem,ale ignorovala.

„Dobře.Marketing a obchod je pod číslem 405A a psychologie pod číslem 500.Chcete to ukázat?"Usmála se na mě.„To nebude nutné,rád to tady Darcy ukážu.Děkujeme."Ryan na mě mrkl a já ho následovala ke knihám.Ryan začal vyndávat z poliček příslušné knihy a nevěnoval mi pozornost.Pozorovala jsem ho a vůbec mi v té chvíli nedošlo,že bych měla vytáhnout seznam a najít si je sama.Místo toho jsem zkoumala,každý detail jeho obličeje.

Nebylo divu,že po něm holky jely.Měl úžasné hnědé oči.Nebyly tmavě hnědé,ale světlé a právě tím byly jedinečné.Můj zrak hned spočinul na jeho plných rtech.Jaké by to bylo ho políbit?„Tady jsou všechny knihy,tedy pokud si to dobře pamatuju.Teď jdeme najít tu psychologii,ale ta nebyla v seznamu ne?"Ryan se na mě otočil a usmál se.Okamžitě jsem uhnula pohledem a zčervenala.Tak hloupě se nechat chytnout!„Uhm...ne,ta je pro mě.Baví mě."Dostala jsem ze sebe.

„Zkontroluju si ty knihy a pak si skočím pro tu psychologii.Jestli chceš,tak můžeš jít.Děkuju moc a..."Ryan mě nenechal domluvit a skočil mi do řeči.„Když mi dáš ten seznam,tak je zkontroluju za tebe a ty si zatím skoč pro tu knihu."S poděkování jsem mu podala seznam a šla najít nějakou knihu,která by mě zaujala.Vážně jsem přemýšlela o tom,jaké by to bylo ho políbit?

Pane bože Darcy,vzpamatuj se!Zrakem jsem přejela po názvech knih a nakonec vybrala jednu,co mi přišla nejzajímavější.Vytáhla jsem ji a vrátila se zpátky k regálu s knihami o obchodu.K mému překvapení tam Ryan nebyl.

Rozhlédla jsem se a uviděla ho u malého stolečku na konci místnosti.„Tak,co sis vybrala?"zeptal se,když jsem k němu přišla.Ukázala jsem mu titul knihy a položila ji k ostatním.„To jsou všechny učebnice?"Kývla jsem hlavou směrem na hromádku a odpovědí mi bylo přikývnutí.Chtěla jsem si je vzít,ale to by mě nesměl Ryan předběhnout.

Odnesl knihy k prodavačce a mě neunikl její pohled.Zaplatila jsem knihy a dala je do tašky,kterou mi okamžitě Ryan vzal.„Ale já si ji vezmu sama!"Namítla jsem.„Přece nenechám,tak krásnou holku tahat tašku s učebnicemi.To je moje práce."Už po několikáte za tenhle den jsem změnila barvu na rudou.Vyšli jsme ven a pomalu zamířili k bytu,který mám s Emily pronajatý.„Počkej chvíli!"Ryan se zničehonic zastavil u menšího stánku s květinami a něco říkal prodavačce.

Pomalým krokem jsem pokračovala v cestě a zastavila teprve,když jsem za sebou uslyšela Ryanův hlas.„Tohle je pro tebe."Řekl s úsměvem a natáhl ke mně ruku ve které držel růži.„Ale Ryane to nejde!"Začala jsem protestovat.„Nemáš ráda růže?"Podivil se.„Miluju růže,ale..."

„Tak,když je miluješ,tak není,co řešit ne?Vezmi si jí Darcy."Po chvilce váhání jsem jí přijala a přivoněla k ní.„Voní úžasně,děkuju moc."Zbytek cesty jsme mlčeli,ale tohle bylo příjemné ticho.„Tady bydlím."Řekla jsem,když jsme dorazili k jednomu z mnoha domů.„Pěkná lokalita."Okomentoval to Ryan,když se rozhlédl kolem.

„Jsem ráda,že jsme tento byt sehnaly."Ryan se na mě nechápavě podíval a nadzvedl obočí.„Máš...kluka?"Dostal ze sebe po chvíli.„Nemám,ale bydlím s Emily."Na jeho obličeje šlo vidět patrné oddechnutí.„Tak já půjdu.Dáš mi tu tašku,prosím?"Ryan mi jí podal a usmál se na mě.„Děkuju moc...za všechno."Nevím,proč jsem se prostě neotočila a neodešla.Bylo to,jako by mě něco nutilo tam zůstat.„Nemáš zač.Já zase děkuju za rande."Odpověděl mi s úsměvem Ryan.

„Ale já ti žádné rande neslíbila!"Nebo jo?Ne!O žádném rande nebyla řeč!Asi....„Já myslel naše dnešní rande do knihovny.Sice neobvyklé,ale proč ne.Zítra si můžeme zajít,třeba nakoupit tužky a propisky,co ty na to?"Zavrtěla jsem hlavou a usmála se.„Ty nepotřebuju,ještě jednou děkuju."V té chvili mi vypl mozek,protože jinak bych Ryanovi nedala pusu na tvář.

„To je za tu pomoc."Objasnila jsem mu to a rychlým krokem vběhla do domu.Přivolala jsem výtah a zmáčkla číslo poschodí.Výtah se rozjel a já se otočila k zrcadlu,které tu bylo.V obličeji jsem byla celá růžová a v očích jsem měla,co jsem tam viděla jen jednou.To přece nejde!Výtah cinknul a dveře se otevřely.Vystoupila jsem,z kapsy vytáhla klíče a odemkla dveře.

„Darcy?"Zabouchla jsem dveře a šla za Emily do kuchyně.„Ahoj."Položila jsem učebnice a růži na stůl a šla najít vázu.„Od koho je ta růže?"Zeptala se hned Emily.„Tu jsem si..."Emily nadzvedla obočí a já si povzdechla.„Od Ryana.Šel se mnou do knihupectví a cestou sem mi jí koupil."Přiznala jsem.

„Ryan Lanter?Darcy on se k tobě nehodí!A too co se o něm vypráví není zrovna...."Vytáhla jsem vázu z poličky,napustila do ní vodu a položila jí na stůl.„Zamilovala ses do něj,že ano?"Trhla jsem sebou a podívala se na ní.„Ne!"Řekla jsem možná,až moc rychle.Pro jistotu jsem odvrátila hlavu,aby si nevšimla mých tváří.„Ale ano!Jsi v tom,až po uši."Vzala jsem květinu a opatrně jí dala do vody.„Nejsem!"Odporovala jsem znovu,ale moc dobře jsem věděla,že má pravdu.Miluju Ryana Lantera.

In a love cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat