42.Díl-Jsme spolu

187 14 1
                                    

„Theo!"praštila jsem ho polštářem a obkročmo si na něj sedla.„Ale no tak,uznej to sama!"zasmál se.

„Ne!Emily je prostě trochu majetnická"řekla jsem.„Emily je žárlivá!A není jediná,že?"začal si ze mě utahovat.

„Já nežárlím"natáhla jsem se pro polštář a chtěla ho uhodit,jenže mě Theo zničehonic z něj shodil a teď mě držel v šachu on.

„Chceš mi říct,že jsi včera málem netrefila dveřmi tu pohlednou doručovatelka pizzy?"zasmál se.
„Kdybys jí neotevřel bez trička,tak by na tebe nečuměla!"

„Já za to nemůžu,že vypadám dobře!Náhodou byla celkem milá"provokoval dál Theo.Snažila jsem se ho ze sebe shodit,ale svým pokusem jsme ho ještě více rozesmála.

„Proč vůbec řešíme mě?Bavili jsme se o Emily a Alexovi!"
„Protože si nechceš přiznat pravdu,lásko.Nebo ti příjde normální vylít někomu na hlavu víno? "

„Alex se koukal té číšníci na zadek!Nedivím se,že to Emily udělala!Já být na jejím místě,vylila bych mu na tu jeho dutou hlavu celou láhev!"
„Ale prosím tě,proč bys to dělala?"
„Asi proto,že by mi to vadilo!"

„To,že ti to vadí se dá vyjádřit i jinak"řekl a nešlo si nevšimnout,jak si užívá mojí naštvanost.

„Máš pravdu,dá se to udělat i jinak"sebrala jsem všechnu svojí sílu a shodila ho ze sebe.Sedla jsem si na něj a naklonila obličej,co nejblíž k němu.„Například bych tě v té chvíli mohla odtáhnout na dívčí záchodky.Zavléct tě do kabinky,kterou bych zamkla.Opřela bych tě o zeď a políbila"přitiskla jsem svoje rty na jeho.Theo dal ruce na můj zadek a stiskl ho.

„Potom bych ti rozepla košili"využila jsem toho,že je polonahý a začala mu rty zasypávat hruď.Znovu jsem se k němu naklonila a věnovala mu krátký polibek.

„Až by mě to přestalo bavit,rozepla bych ti pásek a stáhla kalhoty"rukou jsem mu přejela po boxerkách,načež se ozval jeho vzdech.

Posunula jsem se níž a pánvi se otřela o jeho rozkrok.Oba jsme zavzdychali.Políbila jsem ho,načež mě Theo obrátil pod sebe.

Rty mi sklouzl na krk a začal mě po něm jemně líbat.„Theo,jestli mi uděláš cucflek,tak..."
„Zlato,cucfleky jsem dělal holkám na střední."

„Theo"přitáhla jsem si ho k sobě.„Darcy,jestli toho nenecháme,dopadne to špatně"řekl.
„Jak pro koho.Stejně jsme spolu spali."
„Jenže nic si z toho nepamatuješ"podotkl.

Převrátila jsem oči a shodila ho ze sebe.Vstala jsem z postele a přešla ke skříni.„Maličká,děje se něco?"zeptal se hned Theo zmateně.

„Ne,všechno je v pohodě.Jenom respektuju tvoje přání"oblékla jsem na sebe tepláky.

„Nebuď uražená"obmotal kolem mého pasu Theo ruce.
„Nejsem uražená"vymanila jsem se z jeho objetí a svlékla si triko.

Theo se diskrétně otočil a já znovu protočila oči.„Já netušila, že máš problém s tím, když je holka bez trička"oblékla jsem si podprsenku a tílko.

Uklidila jsem pyžamo do skříně a otočila se, načež jsem narazila do Thea, který mě surově opřel o skříň.

„Kdybych tak strašně moc toužil se s tebou vyspat,nedělalo by mi problém z tebe tohle strhat a vzít si, co chci. Jenže já tě nechci na sex, Darcy."
„Jenže se vůbec nezajímáš, co chci já."
„Maličká, už teď jsem na tobě nehorázně závislý. Jakmile se spolu vyspíme, budu totálně v prdeli. Vím, co to se mnou udělalo, když jsme v sobě něco měli."

„Co?"
„Na jedné straně jsem měl nehorázné výčitky a na druhé jsem si přál, abych se tě mohl znova dotknout a políbit tě."
„Theo, necháme tomu volný průběh, ale až to příjde, tak to nebudeš zastavovat nebo tě vážně zatáhnu na dívčí záchodky v restauraci."

„Fajn,nemáš hlad?"
„Možná trochu"usmála jsem se.„Obleču se a pak něco vymyslím"oplatil mi úsměv.

Mezitím,co se Theo oblékal,šla jsem se učesat a vytvořila na hlavě rychlý drdol.Společně jsme sešli do kuchyně, kde nás čekalo překvapení.

„Tati?!"překvapeně jsem ho objala. „Ahoj zlatíčko,jak jsi se měla?"zeptal se.„Super a ty?"oplatila jsem mu otázku.

„Je super se znova vrátit do mladých let.Ahoj Theo"obrátil svojí pozornost na Thea.
„Ahoj,všechno jste zařídili?"posadil se Theo naproti taťkovi.

„Většinu z toho,jenom nám zbývá nafotil pár fotek a máme domluvené nějaké rozhovory"napil se taťka kávy.

„Tati, máme v plánu, že se na konci týdne vracíme do Francie. Za chvilku nám začíná přednášky a chci dát do pořádku byt a taky..."
„Vracíte?"věnoval pohled Theovi a pak mě.
„Chodíme spolu.Teda,jestli ti to nějak extra nevadí"odpověděl Theo za mě.

„A kdyby mi to vadilo,rozešel by ses s ní?"
„Ne."
„No tak vidíš,Darcy je sice moje malá holčička,ale je dost rozumná,takže jí nebudu mluvit do partnerského života."

„Jsem ráda,že se o mně bavíte,jako bych tu nebyla.Co si uděláme k snídani?"přešla jsem k lednici.

„Ty nic,já ti to udělám.Co by sis dala?"šel za mnou Theo.
„Tousty"odpověděla jsem.„Nebudu váš rušit,jdu si vybalit a zařídit pár věcí"zvedl se taťka a odešel z kuchyně.

„Tati?!"dohnala jsem ho u schodů. „Nevadí ti, že tu byl se mnou celou dobu Theo?"zeptala jsem se.

„Ne, jsem rád, že jsi tu nebyla sama"usmál se.Oplatila jsem mu úsměv a šla zpátky za Theem.

Posadila jsem se ke stolu,kde už byl talíř s tousty a džus. Hned jsem si jeden vzala. „Dobrou chuť"popřál mi Theo s úsměvem a sedl si vedle mě.Zamumlala jsem odpověď a ládovala se dalším.

„Nezajdeme se projít?"navrhla jsem,když jsem byla přejezená toustů.„Jestli chceš"souhlasil Theo.

Dala jsem nádobí do myčky a otočila se na Thea.„Můžeme jít hned?"usmála jsem se.Theo ke mně přišel a krátce mě políbil.

„Všechno pro moji princeznu"dal mi vlasy za ucho.Vzala jsem ho za ruku a táhla ho do pokoje.„Cestou bychom se mohli stavit u kluků,když se vrátili a holky,už jsou taky doma.A pak bychom si mohli jít dát pizzu"navrhovala jsem a při tom se převlékala do džínů a svetru.

„Nechám to z cela na tobě.Počkám tě dole"zezadu mě obejmul a dal pusu na tvář.

Jakmile Theo odešel,omotala jsem si kolem krku šátek,učesala vlasy a šla dolů.Když jsem byla u schodů,taťka právě poplácával Thea po rameni a odešel do obýváku.

Sešla jsem dolů,oblékla si kabát a rozloučila se s taťkou.Vyšli jsme z domu a teprve,když jsme byli pár metrů od baráku,otočila jsem se na Thea.

„Co ti taťka v chodbě říkal?"
„Mám tě rád Theo,ale jestli ublížíš moji malé holčičce,já ublížím tobě."

In a love cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat