Otevřela jsem oči,ale hned je zase zavřela.Moje hlava!Znova jsem je otevřela a s rukou na spánku se opatrně posadila.Tak moment!Rozhlédla jsem se kolem a uvědomila si,že tohle není můj pokoj!A já jsem nahá!Teprve teď jsem si všimla člověka,který spal vedle mě.Prosím,ať je to Ryan a my jsme jen u nějakého jeho kamaráda.
Opatrně jsem mu stáhla z obličeje peřinu.Do prdele!Potichu jsem vylezla z postele,oblékla na sebe kalhotky a snažila se najít podprsenku.Nakonec jsem jí našla pod postelí a zjistila,že je nepoužitelná.No super!Tričko jsem najít nemohla a jediné,co jsem našla byly kraťase.
Oblékla jsem se do nich a pak se proplížila ke skříňi.Opatrně jsem jí otevřela a málem bych to udělala potichu,kdyby nezaskřípala.Thor se jenom otočil na druhý bok a spal dál.Vytáhla jsem z ní jeho tričko a hned si ho na sebe oblékla.Zavřela jsem skříň a porozhlédla se po papíru.
Je sice blbé mu psát,že jsem si půjčila tričko,ale nemám na výběr.Ale moment,pamatuje si vůbec on něco z té noci?!Kdyby ne,tak je to v pohodě.Ne sice úplně v pohodě,ale aspoň nebude vědět,že jsme spolu...Třeba jsme spolu nespali!No jasně!Bože Darcy,co hysterčíš?!Možná jsi byla nahá,ale třeba je to v pohodě!
Šla jsem k jeho stolu a napsala mu na kousek lístku vzkaz,který jsem položila na noční stolek.Po špičkách jsem se proplížila ke dveřím a naposledy se rozhlédla.Chtěla jsem odejít,ale došlo mi,že mi chybí mobil a klíče.Do háje!Kam jsem je dala?!Vrátila jsem se zpátky do pokoje a prohlédla každý centimetr.
Telefon jsem našla pod Thorovými věcmi,ale klíče jsem nemohla za nic najít.Klekla jsem si na čtyři a dívala se všude možně.Místo klíčů jsem našla něco jiného.„Do prdele!"zaklela jsem potichu.Posadila jsem se a zabořila obličej do dlaní.Jak jsem se s ním mohla vyspat?!Darcy ty jsi...!
Když jsem přestala litovat svého idiotského omylu,všimla jsem ji něčeho lesklého pod stolem.Samozřejmě to byly moje klíče!Popadla jsem je a co nejrychleji vypadla z bytu.Když jsem vyšla před dům,zhluboka jsem se nadechla a malinko se otřásla.Přece jen byl říjen a rána nejsou nejteplejší.
A k tomu všemu nemám vůbec potuchy,kde to jsem!Vydala jsem se rovně a doufala,že se brzo nějak zorientuju.Po chvilce jsem došla k parku.Vzala jsem to přes něj a doufala,že mě nebude mít někdo v plánu zabít a nebo znásilnit.Vyšla jsem z něj a ocitla se před uličkou.Tohle je za trest!
Rychlým krokem jsem šla uličkou a doufala,že nikoho nepotkám.Pokračovala jsem stále rovně,až jsem došla ke klubu.„Uf,tak to by bylo!"Rychlým krokem jsem se vydala domů a nemohla se dočkat sprchy!Když jsem přišla domů,byla jsem příšerně promrzlá,unavená,hladová a se strašnou kocovinou,ale šťastná,že jsem doma.Klíče jsem hodila na botník a šla do kuchyně.
Podle nádobí jsem usoudila,že je tu Alex,takže jsem se,co nejtiššeji najedla a pak zapadla k sobě do pokoje.Dala jsem si rychlou sprchu a převlékla se do tepláků a trička.Bolest hlavy byla opravdu příšerná,ale byla jsem tak unavená,že jsem se vykašlala na hledání prášku a rozhodla se to zaspat.Lehla jsem si a ani nevím,jak usnula.
Moje spaní,ale přerušil hnusný zvuk zvonku.Otevřela jsem oči a čekala,kdy ten zvuk přestane.Dotyčného to,ale asi začalo bavit a Emily z nějakého důvodu nešla otevřít.Otráveně jsem se zvedla a šla ke dveřím.Otevřela jsem je a nestačila zírat.„Ahoj Darcy."Usmál se na mě Ryan,jakoby se nic nestalo.Znechuceně jsem se na něj podívala a zabouchla dveře.Idiot!
„Darcy!"uslyšela jsem zabušení na dveře.„Zlato,děje se něco?!"Převrátila jsem oči a chtěla si jít znova lehnout,ale ten debil začal zvonit.Zhluboka jsem se nadechla a otevřela dveře.Vrazila jsem Ryanovi facku a hnusně se na něj podívala.„Myslíš,že nevím,jak se po tobě včera plazila ta blonďatá kráva!?A než začneš zapírat,tak jsem vás na vlastní oči v tom klubu viděla!Ubožáku!"
Třískla jsem dveřmi a šla do Emiliného pokoje.„Nemůžeš jít..!"skončila jsem uprostřed věty,jelikož byl její pokoj prázdný.Naštvaná jsem si šla znova lehnout a snažila se usnout.Ryan zřejmě pochopil,že ho nechci vidět,takže mi nic ve spánku nebránilo.
Bohužel ani tento spánek netrval dlouho a zase za to mohl ten debilní zvonek.Jasně,Emily si určitě zapomnelě klíče!Pomalu jsem vstala a došourala se ke dveřím.„Ber si klíče nejsem tvoje..."Zarazila jsem se uprostřed věty,když jsem uviděla Thora.„Ahoj."řekl a nervózně se poškrábal za krkem.„Co chceš?!"vyjela jsem hned.Nejlepší obrana je útok ne?
„Chci mluvit o tom..."Nenechala jsem ho domluvit a skočila mu do řeči.„Ale já ne!NIC SE NESTALO!A jestli se to někdo dozví,postarám se o to,aby to bylo to poslední co kdy uděláš!"rozkřikla jsem se a chytla se za hlavu.„Jsi v pořádku?"zeptal se starostlivě a dotkl se mé ruky,kterou jsem měla položenou na spánku.„Nešahej na mě!"Zapadla jsem zpátky do bytu a třískla dveřmi.
Kretén!Debil!Pitomec!Co sem vůbec leze?!Chtěla jsem jít do kuchyně,ale znova se ozval ten nejhorší zvuk.On si nedá pokoj!Naštvaně jsem se otočila a otevřela dveře.„Běž do prdele,ty kreténe!"zakřičela jsem a teprve potom mi došlo,že předemnou nestojí Thor.Stál předemnou Ryan s obrovskou kyticí růží.
„Darcy já vím,že jsem udělal obrovskou chybu,ale...Prostě jsme něco s Mikem slavili a přehnali jsme to s pitím a já nevěděl,co dělám!Moc mě to mrzí a nikdy bych si s tou holkou za střízliva nic nezačal!Jsi jediná,kterou miluju!Dáš mi ještě jednu šanci,kitty?"Ryan se na mě smutně díval a já nad tím přemýšlela.Původně jsem mu chtěla znova třísknout dveřmi,ale já vlastně udělala to samé!Vlastně ještě něco horšího!
„Dobře."řekla jsem nakonec.Ryan se usmál a podal mi kytici.„Jdeš dál?"zeptala jsem se a vešla dovnitř.Dala jsem kytici do vázy a posadila se na pohovku.Ryan ke mně za chvilku došel a pohladil mě po tváři.„Chyběla jsi mi."zašeptal a opřel svoje čelo o moje.Pohladil mě po tváři a políbil.„Miluju tě."řekla jsem a snažila se,aby se mi netřepal hlas.„Taky tě miluju."odpověděl Ryan a znova spojil naše rty.
Líbal,jinak než Thor.Thor líbal...Sakra Darcy!Jak můžeš srovnávat polibky Thora a Ryana?!„Děje se něco?"všiml si mého rozpoložení Ryan.„Není mi nějak dobře,nepustíme si film?"navrhla jsem.„Jasně,mám něco vybrat?"zeptal se.Přikývla jsem a donutila se k úsměvu.Ryan přezemně přehodil deku a šel vybírat film.Žádné myšlenky na Thora!Od teď je pro mě vzduch!
Tadá :D Další díl je tady :D Děkuju za přečtení,komenty a votes! ♥ Jste boží! :3
ČTEŠ
In a love cage | Plánovaná korekce|
FanfictionPřesouváme se o několik let dopředu.Darcy je studentka na vysoké škole,která škole obětuje i svůj milostný život.Neví nic o tom,co se stalo s Kaitlyn.Harry jí řekl,že Kaitlyn zemřela na rakovinu a ona po tom dále nepátrala.Jenže do cesty se jí připl...