„Obhajoba práce je možná ve středu v osm hodin,vyhovuje?"zeptal se profesor.
„Samozřejmě,kam mám přijít?"vytáhla jsem z kabelky blok a zapsala ke středě čas.
„Učebna 538B"řekl po chvilce.
„Dobře,děkuju moc pane profesore"dopsala jsem název učebny a usmála se.„Není zač slečno Styles,vaše práce jsou vždy perfektní,ale i přesto hodně štěstí"oplatil mi úsměv.
Rozloučila jsem se a zamířila ke skříňce.Měla jsem hodinu čas do začátku další přednášky.
Schovala jsem kabelku do skříňky a nechala si vytáhnutý pouze mobil.
Blížil se začátek další hodiny,takže se chodba pomalu vyprázdňovala.
Přešla jsem k oknu a dívala se ven.Nebe bylo čistě modré,bez jednoho mraku a slunce na obloze bylo,tak silné,že většina lidí dnes přišla v letním oblečení.
Upravila jsem si šátek na krku a potáhla dolů triko s dlouhým rukávem.
Cinknutí mobilu v mé ruce,upoutalo mou pozornost.Otevřela jsem zprávu,která se ukazovala na displeji a odepsala.
Od:Taťka
Ahoj Darcy,jak se máš?Je všechno v pořádku?Dlouho jsi se neozvala.Až budeš mít chvilku,zavolej.Nepřijedeš domů?
Mám tě rád
TátaPro:Taťka
Ahoj tati,mám toho teď trochu moc.Chci si,co nejdřív udělat zkoušky.Ve středu mám obhajobu práce.Přijedu,jak budu moct.
Mám tě ráda,pozdravuj všechny.Darcy
Smazala jsem zprávu o doručení a schovala mobil do kapsy.
Přešla jsem k automatu na kafe a jedno si objednala.Vzala jsem plný kelímek a pomalým krokem zamířila ke gauči a sedačkám,které byli kousek ode mne.Jelikož byla podlaha mokrá,dělala jsem,co nejmenší krůčky jsem dovedla.Pár metrů od gauče mi uklouzla noha a jediné na co jsem v té chvíli myslela,bylo kafe na mém oblečení.
Před tím mě,ale pohotově zachránili něčí ruce,takže jediné,co se ocitlo na zemi byl můj kelímek z kterého vytékala hnědá tekutina.
Dotyčný mi pomohl vyrovnat rovnováhu a já se hned otočila,abych mu poděkovala.
„Theo"vydechla jsem překvapeně.Po dlouhé době jsem znovu byla s ním.Znovu jsem cítila jeho parfém a mohla koukat do jeho modrých očí.
Koukali jsme na sebe,neschopni slova.
V dálce jsem zaslechla známý hlas.Rick!Jestli mě tu uvidí s Theem,řekne to Ryanovi a ten...„Musím jít!"řekla jsem hned a chtěla rychlým krokem odešla pryč.
„Darcy!"chytl mě za paži a já sykla bolestí.„Co to je?"zeptal se hned a chtěl mi vyhrnout rukáv.V dálce jsem zahlédla blížícího se Ricka.
Vytrhla jsem se Theovi a zmizela na dámských zachodcích.
Za pár sekund se dveře otevřeli znovu a dovnitř vešel Theo.„Theo,musíš odejít!Jestli Ryan zjistí,že s tebou mluvím,tak..."
„Tak co?Mlátí tě?"přešel ke mně a vyhrnul mi rukáv.„Ne,nemlátí"odvrátila jsem zrak.
„Tak od čeho máš všechny ty modřiny?"zeptal se.Stáhla jsem si rukáv dolů a podívala se na něj.„Z párty,přehnala jsem to s alkoholem a trochu jsem vyváděla"vymyslela jsem rychle a doufala,že už to nebude řešit.
„To,už ti nestojím ani za to,abys mi řekla pravdu?"
„Theo,vše je v pořádku.Neřeš to prosím."
Theo se na mě chvilku díval a potom šel ke dveřím.„Zjistím si pravdu Darcy a pak si to s ním vyřídím"naposledy se na mě podíval a odešel.
ČTEŠ
In a love cage | Plánovaná korekce|
FanfictionPřesouváme se o několik let dopředu.Darcy je studentka na vysoké škole,která škole obětuje i svůj milostný život.Neví nic o tom,co se stalo s Kaitlyn.Harry jí řekl,že Kaitlyn zemřela na rakovinu a ona po tom dále nepátrala.Jenže do cesty se jí připl...