Chytl mě za ruku a snažil se dostat ke dveřím.„Pomoc!"vykřikla jsem a v té chvíli mi na tváři přistála facka.„Jak chceš!"silněji mě chytl a snažil se strčit do nějaké místnosti.
Zničehonic ho odemně někdo odstrčil a já dopadla na podlahu.Tvrdý dopad na břicho mi trochu vyrazil dech a jediné,co jsem byla schopná vnímat bylo několik vyděšených,ženských výkřiků.
Zvedla jsem se a sykla při každém pohybu,co jsem udělala.Musela jsem mít tím pádem nahražená žebra.
Co nejrychlejší chůzi jsem zvládla,jsem šla na místo,kde se ozývaly nějaké výkřiky a hlasy.
Jakmile jsem dorazila zpátky do přední části místnosti,kde jsem tančili s Adamem a byla seznámena s hosty,ozvalo se řinčení skla.
Prodrala jsem se hloučkem dam, které mi bránily ve výhledu a zastavila se.
Theo se pral s Adamem.Ze stolu shodili sklenice se šampaňským a všude po zemi se válely střepy.
Theo dal Adamovi několik dobře míněných ran pěstí a připadalo mi,že ani nevnímá rány,které mu uštědřil Adam.
Theo ho povalil na zem a to přímo do střepů.Sedl si na něj a vrazil mu pěstí do obličeje.Bezhlavě do něj mlátil a kdyby ho od něj neodtrhlo pár chlapů,tak by ho asi zabil.
„Adame!Bože,zavolejte záchranku!Tohle si odpykáš Horane!Postarám se o to,abys shnil v base!"začala řvát paní Duff a rozběhla se k Adamovi.
„Ještě jednou se k ní přiblížíš a nebo se ji dotkneš a osobně tě oddělám!"mluvil Theo k Adamovi a nebýt Grega,který ho držel,znovu by se k němu rozběhl.
„Vypadněte!My dva se uvidíme jenom u soudu,až tě pošlou doživotně do vězení!"křičela znova.
Dva muži pomohli Adamovi vstát.Šlo na něm vidět,že se sotva drží.Theo se vytrhl Gregovi a šel k východu.
Zamířila jsem za ním.„Ale vaše veličenstvo,to neplatí pro vás!Vy tu..."
„Ne!"vykřikla jsem naštvaně.Theo se zastavil a otočil se na mě.Nadechla jsem se a podívala se mu do očí.„Váš syn se mě pokusil znásilnit a nebýt Thea,tak se mu to povedlo.Je to obyčejný rozmazlený děvkař.Lituju,že jsem sem šla a dobře si rozmyslete,co uděláte,protože právo je na straně Horanů"sklonila jsem hlavu a na chvíli zavřela oči.
Nadechla jsem se a otevřela je.„Doufám,že se už nikdy neuvidíme"řekla jsem a vyběhla ven.
Rychlým krokem jsem zamířila k autu a zhluboka dýchala.Horanovi mě dohnali,Greg odemkl auta a všichni jsme nastoupili.
Nemluvili jsme.Nebylo o čem. Greg zaparkoval a my vystoupili.Vešla jsem do domu za Denise a Theem a hned šla do pokoje.Uprostřed jsem se zastavila a otočila se na Denise,Grega a Thea.
„Omlouvám se,že vám dělám jenom problémy.Bude lepší,když zítra odjedu,nechtěla jsem vám kazit večer"vyběhla jsem zbytek schodů a hned zmizela v Theovém pokoji.
Vyzula jsem si lodičky a svlékla kabát.Rozsvítila jsem světlo,když v tom se otevřeli dveře a dovnitř vešel Theo.
Měl natržený horní ret a u nosu měl zaschlou krev.„Promiň"zašeptala jsem.
„Maličká"řekl a obejmul mě.Už jsem to déle nezvládla,potřebovala jsem ze sebe ten strach,vztek a vlastně všechno,co jsem cítila dostat.A jak jinak než pláčem.
„Moc mě to mrzí,nechtěla jsem,já odjedu ještě dneska a.."
„Shh,není to tvoje chyba,ano?Prosím,neplakej"hladil mě po zádech.
„Promiň,nechtěla jsem,aby ses pral a už vůbec jsem vám nechtěla dělat problémy a...Kdyby si vzal,co chtěl,tak by se nic nestalo."„Tohle neříkej Darcy"řekl vážně Theo a pustil mě.„Ale jsi zraněný a málem si ho zabil a..."
„Málem.Za to,co ti chtěl udělat jsem ho měl domlátit do bezvědomí.Měl jsem ho zabít!"„Theo!Tohle neříkej!"
„Kurva,měl jsem na tebe dávat pozor!Kdybych vás našel hned,co tě někam vedl,tohle by se nestalo!Do hajzlu!Když si představím,že..."začal přecházet po pokoji a zatínal pěsti.Přešla jsem k němu a chytla ho za paži.Zastavil se.„Sedni si na postel a já ti ošetřím to zranění"řekla jsem a zamířila do koupelny.
Otevřela jsem levé dvířka od zrcadla a uviděla v ní žiletky a pěnu na holení.Zavřela jsem ji a otevřela pravou stranu.
Vytáhla jsem z ní dezinfekci a namočila kousek ručníku do vody.Vzala jsem jeden odličovací tampón a šla za Theem.
Theo seděl na posteli a když jsem vešla,zvedl hlavu.Sedla jsem si k němu a ručníkem mu opatrně setřela zaschlou krev.Potom jsem mu opatrně dezinfekcí vyčistila ret a taky ránu v obočí.
Vyhodila jsem tampón do koše a odnesla ručník do koupelny.Vzala jsem si kosmetiku a odnesla ji do kufru.„Co to děláš?"zeptal se Theo.
„Balím,bude lepší,když odjedu"odpověděla jsem.Theo si stoupl a zavřel kufr.Překvapeně jsem se na něj podívala.
„Nechci,aby si odešla.Nebyla tvoje chyba,co se stalo!Nemůžeš za to!Neodcházej,prosím"zašeptal poslední větu.
„Theo,to co se dneska stalo."
„Udělal bych to znovu Darcy,nelituju toho."
„Udělala jsem ti problémy."
„Neudělala."
„Kvůli mě jsi zraněný."
„Neříkej pár škrábancům zraněný."„Nezasloužím si,aby jsi toho pro mě tolik dělal."
„Zasloužíš si mnohem víc."
„Proč to děláš?"
„Protože tě miluju maličká."Zůstala jsem mlčet.„Theo"odmlčela jsem se.„Nevím,co ti mám říct.Nevím,co cítím.Nevýznám se sama v sobě a je toho tolik,co...Nevím,prostě.Nechci.."koktala jsem nesmyslně.
Theo se ke mně naklonil a opatrně přitiskl svoje rty na mé.Udělal první pohyb,který jsem po něm zopakovala.
Pohladil mě po tváři a pomalu políbil.Bylo to jiné.A v té chvíli mi došly všechny narážky Nicol a Eleny.
Pohledy a úsměvy Thea.Moje žárlivost.Všechno jsem měla před sebou,ale nechtěla jsem si to přiznat.
Theo ukončil náš polibek,ale i přesto dělily naše tváře milimetry.
„Půjdeme spát,dnešek byl dost hektický"řekl Theo a usmál se.Odtáhla jsem se od něj a šla do koupelny.Bez sprchy jsem se převlékla a v rychlosti si opláchla obličej vodou.
Šla jsem zpátky za Theem a potmě došla k posteli,jelikož byla už v pokoji tma.
„Theo?"zašeptala jsem.
„Ano?"
„Mohla...mohla bych dneska spát víc u tebe?"Theo se ke mně přisunul a objal mě rukou kolem pasu.
„Theo,jak poznáš,že někoho miluješ?"zeptala jsem se.„Je ti s tím člověkem dobře,cítíš se s ním v bezpečí,udeláš vše proto,aby byl šťastný a chceš s ním být každou sekundu tvého života"odpověděl.Mám to tak s Theem?„Maličká nechci po tobě,aby jsi mi hned vyznávala lásku.Nechci na tebe tlačit a pokud bys to necítila stejně,tak se nic neděje.Dobrou noc,maličká"políbil mě do vlasů.
„Dobrou noc a Theo,děkuju za vše."
ČTEŠ
In a love cage | Plánovaná korekce|
FanfictionPřesouváme se o několik let dopředu.Darcy je studentka na vysoké škole,která škole obětuje i svůj milostný život.Neví nic o tom,co se stalo s Kaitlyn.Harry jí řekl,že Kaitlyn zemřela na rakovinu a ona po tom dále nepátrala.Jenže do cesty se jí připl...