„Nehledejte v tom nic extra-hlavně ty Elen!"ukončila svoje vyprávění Nicol.
„O můj bože,to je naprosto sladký"rozplývala se Elen a podepřela si hlavu rukama.
„Už ti Lucas zavolal?"vyzvídala dál a začala pohybovat nohama nahoru a dolů.
„Naposledy včera večer"odpověděla Nicol.„Takže je to jasné,normálně tě balí!"vykřikla Elen a posadila se.
„Jenom si voláme a půjčil mi bundu.To hned není nabídka k sňatku"odporovala Nicol.
Mlčky jsem naslouchala jejich debatě a přemýšlela o mně a Theovi.Poslední dobou jsme spolu docela často,na Nový rok mi půjčil sako a taky mě políbil.Ale to přece hned neznamená,že mě balí.
„Tomlinson volá Styles!Je tam někde?"máchala mi Elena přes obličejem.„Jsem tu"řekla jsem.
„A co ty a Theo?"zeptala se Nicol.„Nic,co by mělo být?Normálně se bavíme"nepochopila jsem cíl otázky.
Nicol se na sebe s Elenou podívaly a usmály se.„Co je?!"založila jsem si ruce na hrudi.Poslední dobou mi docela lezly krkem.Neustálé otázky na téma já a Theo mě začínaly pomalu vytáčet a za jejich úsměvy,které na sebe házely jsem je měla chuť zakopat do země.
„Ty sis toho ještě nevšimla?"zeptala se Elen a nadzvedla obočí.
„Čeho?!Můžete mluvit jasně?"naštvala jsem se.
Nicol se nadechla,že něco řekne,ale přerušilo nás zaťukání na dveře.„Ano?!"řekla jsem a všechny jsme se podívaly ke dveřím.
„Ahoj holky,neruším?"nakoukl dovnitř Theo.„Rušit?Ale vůbec ne,my už stejně musíme jít"zvedla se Nicol a šla ke dveřím.
„Jo jasně,musíme jít.Tak my jdeme"zvedla se i Elena a následovala Nicol.
Elena prošla kolem Thea,věnovala mu dlouhý úsměv a odešla.„Nevšimla sis věci,které si ostatní všimli,už dávno"otočila se ve dveřích Nicol.Podívala se na mě,pak na Thea a nakonec odešla.
Theo vešel dovnitř a zavřel za sebou dveře.„Čeho sis nevšimla?"zeptal se.„To by mě taky zajímalo,posaď se"kývla jsem směrem k málemu gauči.
„Díky,ale za chvilku půjdu,musím se sbalit"odpověděl.
„Sbalit,jak jako sbalit?Ty někam jedeš?"
„Zítra odlétám zpátky domů.Kamarád slaví narozeniny a slíbil jsem mu,že se tam ukážu."„Aha a jak tam budeš dlouho?"
„Nevím,možná celý zbytek volna."
„Takže se uvidíme,až ve škole?"„Podle všeho jo"odpověděl.
„A vážně bys nemohl ještě přijet?Ani kvůli mě?"zeptala jsem se.Byla jsem s Theem každý den.Neuměla jsem si představit,že teď spolu nebudeme několik týdnů.„Maličká"řekl s povzdechem Theo a prohrábl si vlasy.Zřejmě nevěděl,co říct.Vstala jsem a šla k němu.Obejmula jsem ho a zavřela oči.„Chyběl bys mi.Zvykla jsem si,že jsme spolu každý den"řekla jsem a pustila ho.
Koukala jsem mu upřeně do očí a on můj pohled opětoval. „Taky bys mi chyběla maličká,nevydržel bych doma tak dlouho"řekl a lehce se usmál.
„Tak proč jsi..."
„Chtěl jsem vědět,jestli mě už nemáš plný zuby."
„Plné zuby mám tvojich žertíků"naštvaně jsem ho bouchla do ramene.Pobaveně se zasmál.„Opravdu letím zítra domů,ale byl bych moc rád kdybys mi na těch pár dní dělala v Mullingaru doprovod.Letím tam jenom tak na 3 až 4 dny"navrhl.Udiveně jsem na něj koukala a snažila se poznat,jestli to není další jeho vtip.
„Vážně?"zeptala jsem se.„Vážně,pojedeš?"zeptal se znova.„Musím se zeptat taťky"řekla jsem,jelikož jsem v té chvíli nevěděla,co říct.
„S Harrym jsem mluvil,když dohlédnu na to,aby se ti nic nestalo a aby ses v pořádku vrátila nemá nic proti.A jsi už plnoletá,takže to záleží čistě na tobě."
Vůbec jsem nevěděla,co říct.
„A nebude to vadit tvým rodičům?"došlo mi,až teď.„Ne,nebude.Jsem si jistý,že ne.Tak pojedeš,prosím?"
„Theo já...,tak dobře,pojedu"usmála jsem se.„Vážně!?Darcy,to je fantastické!"popadl mě kolem pasu a začal se mnou točit po pokoji.
„Dej mě dolů!"rozesmála jsem se.Theo mě postavil,ale ruce měl stále obmotané kolem mě.Dlouze se na mě podíval a jeho výraz zvážněl.
Opětovala jsem mu pohled a uvědomila si,že jsem nějaká nervózní.Proč?
Theo se ke mně naklonil,takže naše rty dělilo pár centimetrů.
„Darcy?!"ozvalo se zaťukání.Theo se odtáhl a oba jsme se podívali na dveře.„Ano?!"zavolala jsem.
Dveře se otevřely a dovnitř vešel taťka.„Zlatíčko,chtěl bych s tebou něco probrat"řekl.
„Tak já půjdu,jsme domluveni Darcy,zavolám ti bližší informace.A neber sebou půlku šatníku.Zatím"rozloučil se s námi Theo a odešel.
„Tak,co se děje?"zeptala jsem se a podívala se na taťku.
Grr,tohle je opravdu kapitola na jednu věc,ale bohužel mě nenapadlo,jak jinak to napsat.Co nejdřív přidám další a snad bude lepší než tahle patlanice.Docela by mě zajímal vás názor na celý příběh,takže uvítám nějakou reakci a tímhle bych chtěla poděkovat Kajule01 za její úžasné komentáře,které mě vždy nakopnou ♡ Díky ♡
ČTEŠ
In a love cage | Plánovaná korekce|
FanficPřesouváme se o několik let dopředu.Darcy je studentka na vysoké škole,která škole obětuje i svůj milostný život.Neví nic o tom,co se stalo s Kaitlyn.Harry jí řekl,že Kaitlyn zemřela na rakovinu a ona po tom dále nepátrala.Jenže do cesty se jí připl...