38.Díl-Večer

172 9 4
                                    

„Darcy,co to děláš?"zaslechla jsem za sebou.„Balím se"pokračovala jsem balení.

„Darcy,ale..."
„Žádný ale"přerušila jsem ho.
„Theo dělám ti jen problémy.Neustále se o mně staráš a...Stejně jsem taťkovi řekla,že se do 4 dnů vrátím"vstala jsem ze země a zamířila do koupelny.

Theo toho využil a chytl mě za ruku.„Theo,prosím nic neříkej jsem rozhodnutá"řekla jsem okamžitě a snažila se mu vytrhnout.

Theo mě,ale v tu chvíli silně k sobě přitáhl a já narazila rukama do jeho nahé hrudě.
Abych nemohla utéct,položil svoje ruce na moje boky a tím mě dál tlačil na svoje tělo.

„Nemohl bys nosit trička?"
„Mohla bys mě chvilku poslouchat?"vrátil mi to.
„Theo,já..."
„Dneska je to třetí den,jestli chceš odjet,protože tě to tu nebaví a nebo se necítíš u nás dobře,tak to chápu,ale..."

„Tak to není a..."
„Tyhle dva dny byly hektický,ale za to,co se stalo včera nemůžeš,tak si to přestaň vyčítat.Byla moje chyba,že jsem tě spustil z očí a nechal..."

„Nemohl jsi to vědět!Přestaň to brát na sebe!"
„Dělám to,co děláš ty!"

Sklonila jsem hlavu.Nevěděla jsem,co říct.Theo mě jemně uchopil za bradu a tím mě donutil,abych se na něj podívala.

„Zítra pojedeme,ano?Na dnešek mám bezva program"řekl s úsměvem.Oplatila jsem mu úsměv a pohledem hypnotizovala jeho rty.

Sakra,nemůžu ho políbit!Jsme přece kamarádi!Ale být o něj opřená,když je bez trička mi to taky neusnadňuje!Co vůbec chci?

Theo se ke mně sklonil a políbil mě.Ruce jsem mu přemístila za krk a víc se k němu natiskla.

„Theo,já..."zašeptala jsem,když se naše rty odtrhly, ale v tom se ozvalo zaklepání na dveře.

„Mládeži!Snídaně"poznala jsem hlas Grega.„Už jdeme!"zavolal Theo.Odtáhla jsem se od Thea a hodila mu tričko,které měl na židli.

Pohotově ho chytl a oblékl na sebe.Vyšli jsme z pokoje a sešli dolů na snídani.„Pojďte než vám to vychladne!Vajíčka nejsou dobrá studená"řekl Greg a nalil každému džus.

„Díky,kde je máma?"zeptal se Theo,když jsme se posadili.Než stihl Greg odpovědět bouchly dveře a hned na to přišla Denise.

„Nechápu,co přijde novinářům zajímavé na vynášení odpadků!Oni je snad nevynáší,že si mě museli dvacetkrát vyfotit!"založila si naštvaně ruce v bok.

„Zlato,je to jejich práce.Živí je každá fotka,co udělají a myslím,že je více zajímá Darcy než ty"poznamenal Greg.

„Doufám,že do večera odejdou!Dneska jdeme na večeři,nezapomněl jsi na to?A hned potom jdeme do divadla"řekla Denise a mě neunikl Gregův překvapený pohled.

„Samozřejmě,že ne!"řekl,ale šlo jasně poznal,že je to pro něj nečekaný plán dnešního večera.

„A co máte v plánu vy dva,mládeži?"obrátila se na nás.„Chtěl jsem vzít Darcy do města,ale jelikož nějaká hodná duše zalarmovala všechny novináře z města a okolí,tak plán trochu padá.Ale my si něco najdeme"podíval se na mě Theo s úsměvem.

„A taky vám chci říct,že zítra odjíždíme"dodal Theo a věnoval pohled nejprve Gregovi a potom Denise.

„Tak brzy?!Vůbec jste se tu nezdrželi!Darcy,jestli..."
„Ne mami,všechno je perfektní,ale máme něco do školy a není na to moc času"zalhal jí Theo.

„Dobře,ale zase,co nejdřív musíte přijet a upeču vám na zítra buchtu!"plánovala Denise.

„Dobře a my půjdeme s Darcy dozadu do zahrady."

**************************
„Kdyby se,cokoliv dělo,tak zavolejte!"připomínala nám,už po několikáté Denise.
„V klidu mami,jsme dospělí,víme,co máme dělat"zakroutil Theo očima.

„Tak my jdeme,nic nevyveďte!Nechápu,jak tu stále můžou ti novináři stát!"
Theo ji pomohl do kabátu a dostrkal do dveří.

„To víš,asi je to baví.Užíjte si to!"zavřel dveře a otočil se na mě.„Tak to by bylo"řekl a šlo vidět,jak se mu ulevilo.

„To by bylo,co budeme dělat?"zeptala jsem se.Theo ke mně přišel a usmál se.„Ty,já a divoký sex?"

Zavrtěla jsem hlavou a bouchla do ramene.„Ok,tak co nějaký film a popkorn?"zasmál se.

„Jo,tohle je lepší"řekla jsem a šla do obýváku.„To bych netvrdil,nevíš o co přicházíš"odpověděl Theo.

Mezitím,co dělal popkorn,zapnula jsem televizi a dvd.„Takže jaký chceš žánr?"zeptal se.Sedla jsem si na gauč a dala do klína misku s popkornem.„To je jedno"odpověděla jsem a nabrala si do rukou popkorn,který jsem následně nacpala do pusy.

Theo pustil film a zhasnul světla.Sedl si za mnou a hned si nabral plnou hrst popkornu.„Hele!"chtěla jsem mu popkorn vytrhnout,ale on si ji hned nacpal do pusy.

Jenom jsem protočila oči a začala se věnovat filmu.Jako malý kluk.

Další díl bude v neurčitou dobu.Jelikož končí školní rok máme dost písemek a taky jsem ztratila spisovatelskou náladu,takže než psát na sílu,tak raději vůbec.Nebojte v psaní budu rozhodně pokračovat :)

In a love cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat