„Sakra!"zaklela jsem naštvaně a zmuchlala papír do kuličky.Vzala jsem nový papír a ostrouhala si tužky.Dneska se mi vážně nedaří nakreslit nic hezkého!
„Darcy,nemáš hlad?!"zaslechla jsem taťku z kuchyně.„Nemám,díky!"odpověděla jsem a znovu se soustředila na kreslení.
„Tati,nezmiňoval se Niall,kdy přijede Theo?"zeptala jsem se a kriticky se podívala na vršek šatů.„Neříkal,Theo má přijet?"nakoukl do obýváku.„Hm"zamručela jsem a pomalým tahem načrtla sukni.„Je to hezké"okomentoval moji snahu taťka.
„Ne,je to hrozný"zmuchlala jsem papír a odhodila ho na koberec.„Jsi na sebe moc přísná"řekl taťka.„Nejsem,já jen..."odmlčela jsem se.„Ty jen?"podíval se na mě taťka upřeně.
„Jen chci,aby na mě byla máma pyšná"zašeptala jsem.Taťka mě obejmul a já pevně stiskla víčka.„Byla by na tebe pyšná,Darcy.Jste si,tak neskutečně podobné.I ona chtěla být vždy perfektní a dokonalá,ale ona byla dokonalá ne díky tomu,jak vařila nebo uklízela,ale díky tomu jaká byla.A to samé platí o tobě"pustil mě a zvednul se.
„Chceš nabrat oběd?"zeptal se mě.Zavrtěla jsem hlavou a vzala si další papír.Taťka odešel a já se znovu soustředila na kreslení.Včerejší Vánoce byly nádherné,ale připadalo mi,že v těchto mi nejvíc chyběla máma.
Když jsem se snažila doladit sukni,ozval se zvonek.
„Darcy,běž tam prosím jsem nahoře!"zavolal taťka.Zvedla jsem se a šla ke dveřím.Otevřela jsem je a hned dostala do tílka sněhovou koulí.„Horane,já tě zabiju!"vyběhla jsem za ním jen v papučích.Nabrala jsem sníh a snažila se ho trefit.Theo se všem mým pokusím ho zasažení vyhnul a ještě mě stihl několikrát zasáhnout.
„Ok,vzdávám se"řekla jsem a zvedla ruce.Theo pustil sníh,čehož jsem využila a hned to trefila.„Tohle si odpykáš"rozběhl se za mnou.Než jsem stačila zareagovat,přehodil si mě přes rameno a někam nesl.
„Tohle není fér,pusť mě!"začala jsem sebou házet,ale k ničemu mi to nebylo.„Zasloužila bys naplácat a nebo vyválet ve sněhu.Vyber si sama,co je lepší"řekl a já si dokázala přestavit jeho úšklebek.Naštvaně jsem ho bouchla do zad i když pochybuju,že přes tu bundu něco cítil.
Vešel se mnou do domu,zavřel dveře a teprve potom mě postavil na zem.Nadechla jsem se,připravena mu vynadat,ale než jsem něco řekla,ozvalo se zakašlání.
Otočila jsem se na taťku,který si mě prohlížel a já hned věděla,že je něco špatně.
„Darcy!Jsi celá mokrá!Ty jsi byla,takhle venku?!Víš kolik je tam stupňů?!Běž se hned převléct a já ti zatím udělám čaj."„Harry má pravdu,chápu,že mě ráda vidíš,ale sněhové andílky si můžeš dělat oblečená"vložil se do toho Theo.„Co?!"podívala jsem se na něj překvapeně.„Theo,díky že jsi ji sem donesl.Nevím,co ji to popadlo."
Nevěřícně jsem se podívala na taťku a pak znova na Thea. „Za málo Harry,prostě je ještě trochu dítě."
Zalapala jsem po dechu a zůstala šokováně stát.Theo se vyzul a povesil si bundu na věšák.„Neměla by ses jít převléct,ať nenachladneš?"otočil se na mě.Naštvaně jsem k němu přišla a praštila ho do ramene.„Nejsem malý dítě!"otočila jsem se a odešla do pokoje.
Převlékla jsem se a mokré věci dala na topení.Po těle mi vyskočila husí kůže a já si,až teď uvědomila,jaká mi je zima.Mohla bych si jít pro čaj,ale to bych musela vidět Thea.Ne,zůstanu tady.Toho idiota nechci ani vidět.
Naštvaně jsem šla ke skříni,když v tom mě vyrušilo klepání na dveře.Přešla jsem ke dveřím a rázně je otevřela.
„Darcy,v kuchyni máš čaj"řekl taťka s úsměvem.„Horan tu ještě je?"zeptala jsem se naštvaně.Taťka se rozesmál a já se na něj dál mrzutě dívala.„Theo říkal,že tě dokáže naštvat,ale nevěřil jsem,že až tak"řekl a já jenom nadzvedla.O čem to sakra mluví?„Věděl jsem,že Theo přijede.Přijel včera večer,jak jsem byl u Nialla.Řekl mi,že jste měli menší neshody a když mi řekl,že tě dokáže dokonale vytočit,tak jsem mu nevěřil.No,jak vidím,tak se mu to povedlo."
„ Zabiju ho!Já ho snad zabiju!"sykla jsem.„Být tebou,zabil bych ho,až ti dá vánoční dárek,co ti přinesl"podotkl taťka.„On mi něco donesl?"zeptala jsem se a taťka jen přikývl.
Miluju dárky!Je jedno,jestli je dávám a nebo dostávám,ale miluju je!Rozběhla jsem se skříni a vytáhla úhledně zabalený balíček.S balíčkem jsem proběhla kolem taťky a co nejrychleji seběhla schody.
Nakoukla jsem do obýváku a našla Thea,jak se probíral mými nepovedenými návrhy. „Není to zrovna mistrovské dílo"řekla jsem a Theo sebou trhl.
„Tak,co urážlivko?"usmál se pobaveně.Sedla jsem si k němu a s úsměvem zavrtěla hlavou.„Jsi pako,ale je moje chyba,že jsem se nechala nachytat"přiznala jsem.
„To víš,jsem mistr v tom někoho vytočit,maličká."
„Neříkej mi pořád maličká."
„Dobře,maličká.Co Ryan?"
„Nic,naposledy jsme se viděli ve škole.Řekl jsi něco taťkovi?"„Chtěl jsem.Do háje,ani nevíš,jak moc chci a vůbec nechápu,proč toho hajzla chráníš,ale slíbil jsem ti,že to neudělám.Pokud se k tobě,ale ještě někdy přiblíží,tak si to s ním vyřídím"řekl vážně.
„Mám pro tebe dárek"podala jsem mu balíček.Theo si ho vzal a začal ho rozbalovat.„Díky,ale stačilo říct,že smrdím."
Bouchla jsem ho do ramene a on se jen zasmál.„Ale ne,díky.Potrpím si na tuhle na značku"řekl a otevřel ji.
„Já vím"prokecla jsem se.Theo se na mě pobaveně podíval a já měla chuť si naliskat.„Taťka ji taky používá,takže vím"dostala jsem ze sebe.„Asi by bylo fajn,kdybych ti taky něco dal,že"vytáhl z kapsy malou krabičku a podal mi ji.
Opatrně jsem ji vzala a otevřela.„Chceš ho navléknout?"zeptal se Theo vážně.Přikývla jsem a nasadila vážný obličej.Theo vyndal kroužek z krabičky a navlékl mi ho na prst.
„Teda,ještě nikdy jsem od nikoho nedostala umělohmotný kroužek na kterém je lízátkový dudlík"řekla jsem pobaveně.„Nelži,já jsem ti je dával neustále."
„No,vzpomínej"řekl,když si všiml mého výrazu.„Byla jsi u nás,bylo mi tak osm,tobě sedm.A rozhodli jsme se,že se vezmeme"napovídal mi a já si vzpomněla.„No,jasně!"
„Theo,já nechci jet pozítří domů"řekla jsem,když jsme leželi na trávě.„Tak nejezdi"odpověděl.„Jenže já musím.V pondělí je škola."
„Tak se někam schováš"navrhl Theo.„Ale kam?"zeptala jsem se.Vymysleli jsme pár míst,ale ty jsme zase po chvilce zavrhli.
„Mám to!"vykřikl nadšeně Theo.Postavil se a tajemně se usmál.„Řekni mi to!"postavila jsem se a čekala,co řekne.
„Když se vezmeme,tak nikam jezdit nemusíš.Viděl jsem film,kde takhle jeden pán požádal nějakou paní o ruku,pak se vzali a nakonec spolu bydleli.Takže se tajně vezmeme a až budeš odjíždět,tak jim to řekneme a oni tě tu musí nechat!"
„Tak se jdeme vzít!"řekla jsem nadšeně.„Nejprve tě musím požádat o ruku"zarazil mě.„Aha a jak?"
„No,on jí dal nějaký prstýnek"řekl Theo a vytáhl z kapsy moje oblíbené lízátko ve tvaru dudlíku.„Tady máš lízátko a vezmeš si mě"navlékl mi ho Theo na prst.„Tak jo a můžu si ho sníst?"rozbalila jsem si ho.„Jo,ale nech si ten kroužek"rozkázal mi a já přikývla.
„O můj bože,jak sis na tohle vzpomněl?"zeptala jsem se.„Když jsem byl doma,našel jsem ve skříni krabici,kde byly věci,co jsi mi dala.Například náramek,co jsi mi upletla a pak jsem tam našel kolečka od všech těch lízátek a vybavilo se mi to."
„A mám pro tebe ještě něco"dodal a podal mi bílou obálku.Rozbalila jsem ji a nadzvedla obočí.„Poukaz do Victoria's secret obchodu?"usmála jsem se pobaveně.
„Se mnou jako poradcem"odpověděl.„Díky,ale tvoje služby poradce nevyužiju.Nakoupím to s Elenou"mrkla jsem na něj a schovala poukaz zpátky do obálky.
„Škoda,já už se těšil"ušklíbl se.„Sice si mě dneska dost naštval,ale chyběl si mi"řekla jsem a pousmála se.
„Ty mě taky maličká.Hodně jsi mi chyběla."
ČTEŠ
In a love cage | Plánovaná korekce|
FanficPřesouváme se o několik let dopředu.Darcy je studentka na vysoké škole,která škole obětuje i svůj milostný život.Neví nic o tom,co se stalo s Kaitlyn.Harry jí řekl,že Kaitlyn zemřela na rakovinu a ona po tom dále nepátrala.Jenže do cesty se jí připl...