2.Díl-Ryan Lanter

460 25 0
                                    

„Promiň Darcy mrzí mě to!Nevšiml jsem si tě!Jsi v pořádku?"Postavil se a natáhl ke mně ruku,aby mi pomohl na nohy.„Jsem v pohodě a ...ty mě znáš?"Zeptala jsem se překvapeně.Byla jsem si totiž jistá,že jeho jsem ještě neviděla.To bych si určitě pamatovala!„Kdo by neznal nejkrásnější holku na škole?"Usmála jsem se a sklonila hlavu,aby neviděl,jak jsem zčervenala.

„Jsi roztomilá,když se červenáš."Jestli jsem si myslela,že nejde víc zčervenat spletla jsem se.Zvedla jsem hlavu a usmála se.„Promiň,ale nějak mi uniklo tvoje jméno."Řekla jsem,abych změnila téma.„Ryan Lanter.Vím,že je to asi blbost,ale nešla bys se mnou na rande?"

„No...."Sice to,už pár kluků zkoušelo a zdvořile je odmítnout bylo snadné,ale to neměli takový úsměv,jako má on.Sakra Darcy,nad čím vlastně přemýšlíš!?Škola je na prvním místě a kluci jsou,až na té nejposlednější příčce.„Promiň,ale ne.Já,už půjdu,ahoj."

Nečekala jsem,co řekne a zamířila k Emily,které to celé pozorovala.„Nic neříkej!"Vzala jsem jí za ruku a táhla do další učebny.„Darcy se nám zaláskovala!Darcy se nám zaláskovala!"Začala hulákat,jakmile jsme si sedly.„Pst!Můžeš být laskavě zticha!"Okřikla jsem ji,když jsem si všimla,jak nás všichni pozorují.„Povídej!Přeháněj!Kdy máte rande?!"Zeptala se hned.

„Nikdy!A neruš!"Půjčila jsem si od ní sešit a začala jim listovat.„Nikdy?!Neviděla jsi,jak na tebe koukal!?Jak se vůbec jmenuje?"Zavřela jsem sešit a podívala se na ní.„Ryan Lanter!"Emily chvilku přemýšlela a já jen převrátila oči.„Ryan Lanter?!Tak to jsi udělala dobře,že jsi mu řekla ne.Sice je kus,ale..."

„Ale?"Čekala jsem na její důvod,protože kdyby bylo na ní,tak jsem pořád na nějaké párty a rozhodně nejsem single.
„Ty si nepamatuješ,jak se ve druhém ročníku vyspal s Chloe a potom celá škola řešila to,že má velký prsa,ale v posteli je nepoužitelná?"

„Ne.Tak nějak mám jiný starosti než řešit stupidní drby!"
„Co jsi dělala celé čtyři roky na téhle škole!?"
„Učila se?"
„Jak jinak,že?No prostě mu v posteli prošly všechny holky na téhle škole!"
„To se říká a nebo jsi u toho byla?"
„Říká,ale..."

„Víš,co se říká o mně?Že jsem lesba,protože jsem nedovolila žádnému klukovi z téhle školy,aby ho do mě zasunul a nebo je tu druhá verze a to,že můj kluk zahynul ve válce a od té doby držím smutek."

Emily se rozesmála,až se po nás všichni podívali.„Tak tohle je to nejlepší,co jsem kdy slyšela!"Utřela si uslzený oči a snažila se přestat smát.„To,že má pověst bad boye na téhle škole je jenom díky drbům,co o něm navykládaly ty umělý slepice!Já tomu prostě nevěřím!"

„Ty se ho nějak moc zastáváš!Hele Darcy možná máš pravdu,ale i přesto..."
„Nebudu věřit drbům!Na mě působí jako normální,fajn kluk."Emily se nadechla,že něco řekne,ale to by nesměl někdo zavřvat.„Holky?!Nemáte někdo na půjčení propisku?"Podívala jsem se ke dveřím a viděla blonďáka se svým retardovaným kámošem.„Jasně!Počkej!"

Holky kolem začaly rychle hledat nějakou propisku a pak se k němu,jako na povel rozběhly.„Na vezmi si!Ne,vem si moji!Moji!"Blonďák se zasmál a jednu propisku si vzal.„Děkuju holky,jste úžasný,ale jedna mi stačí.Po hodině ti ji vrátím,kočko."Mrkl na zrzku a šel se i s kámošem posadit.

Zrzka se usmívala,jak sluníčko a ostatní holky jí probodávaly pohledem.„Ty bys mi,asi propisku nepůjčila,co?"Otočila jsem se za hlasem a ušklíbla se.„Jediné,na co bych tu propisku ve spojitosti s tebou použila je,abych ti vypíchla oči!"Sykla jsem.

„Hele Thore,nech jí,tak!Pořád nemá obroušené drápky!"Rozesmál se kámoš vedle něj.„Jestli nechceš mít z vajec omeletu,tak vypadni!"V klidu Darcy,nenech se vyprovokovat!„Alexi,běž zabrat nějaké místo,díky."Řekl blonďák a dal si s Alexem,jestli jsem dobře vypozorovala nějaký jejich pozdrav.

„Darcy,ty asi nevíš,kdo jsem,že?"Zeptal se,ale jeho hlas zněl jinak.Nebyl arogantní ani nafoukaný,ale....přátelský a milý.„Jsi Thor a řeknu ti,že debilnější přezdívku neznám!Dej mi pokoj,ano?!"Vyjela jsem.Thor se usmál a šel si sednou za Alexem.Do třídy přišel profesor a hned se pustil do vykládání látky.Otevřela jsem sešit a začala si dělat poznámky,když jsem na sobě vycítila něčí pohled.

Zvedla jsem hlavu a bloudila očima po třídě,než jsem narazila na Ryana,který se na mě usmíval.Začal něco kreslit do vzduchu a já mu naznačila,že vůbec nevím,co tím chce říct.Sklonila jsem se zpátky k sešitu a věnovala pozornost učiteli.Zničehonic do mě Emily drbla a podala mi papírek.„Tohle máš od Ryana."Zašeptala.Vzala jsem od ní papírek a rozbalila ho.

Níc kromě telefoního čísla tam nebylo.Vytáhla jsem telefon a uložila si ho.Prozvonila jsem Ryana a zmuchlala papírek,který jsem schovala do kapsy.Hned na to mi zapípal telefon a na displeji se ukázala zpráva.

Od:Ryan
Proč se mnou nechceš jít na rande?

Pro:Ryan
Neslyšel jsi mojí pověst?Jsem lesba a můj kluk umřel ve válce.

Od:Ryan
Nejsem typ člověka,co věří drbům ;)

Pro:Ryan
Tvoje pověst taky není nejlepší-jsi bad boy školy!

Od:Ryan
Neláká tě jít na rande s bad boyem?

Pro:Ryan
Ani ne.Jeden bad boy a tisíc problémů.A stejně si myslím,že tvoje pozvání je jedna z dalších sázek ve vašem klučičím světě ;)

Od:Ryan
Myslíš,že mám zapotřebí uzavírat tyhle debilní sázky?Dej mi šanci ti dokázat,že to tak není.

Vzdychla jsem a schovala mobil.Podívala jsem se na Ryana,který mě pozoroval a nesouhlasně zavrtěla hlavou.Proč na to rande vlastně nejdu?

Celé čtyři roky jsem se věnovala učení,tak aspoň ten poslední ročník můžu trochu zvolnit.Jenže já mu to ano nedokážu říct.Možná to bude tím,jak mi dokázal během pár minut poplést hlavu.Pokud se mnou chce jít doopravdy na rande,bude se muset hodně snažit!

Na obrázku máte Ryana :) Co na něj říkáte? :3 Jinak se omlouvám,ale začátky mi moc nejdou a...je to o ničem :/ Přisahám,že ještě pár dílů a bude to lepší :D

In a love cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat