„Jdeme"řekl Ryan u snídaně,které jsem se ani nedotkla.
Kousek od nás byla jeho služebná,takže jsem měla aspoň trochu jistou,že se bude chovat dobře.
Vstala jsem a následovala ho k autu.„Běž do auta"odemkl ho a vrátil se do domu.
Udělala jsem,co chtěl a zavřela oči.V hlavě mi pořád probíhal včerejší večer.
Jeho rodiče,mojí rodiče,smrt mé matky,smrt jeho otce,jeho matka.Pořád dokola a dokola.Jako film,který se nedá zastavit a vy na něj musíte neustále koukat.
Bouchnutí dveří mě dostalo zpátky do reality.Ignorovala jsem Ryanovu přítomnost a dívala se z okna.
Ozval se zvuk motoru a auto se rozjelo.
Celou dobu vládlo v autě ticho.Ani jeden z nás neměl potřebuju s tím druhým mluvit.
Ryan zastavil před domem.Vzala jsem si tašku a otevřela dveře.
„Ještě moment"promluvil Ryan.
Zastavila jsem se v pohybu a podívala se na něj.
„Víš,jak se máš doufám chovat?"zeptal se. Protočila jsem nad jeho otázkou očí.Hned na to mi,ale na tváři přistála silná facka.
„Ještě jednou budeš drzá a osobně tě oddělám.Nejprve Horana a pak tebe.Tak jako můj otec oddělal tvou matku"rýpl si a já cítila,jak se mi do očí derou slzy.
„Jestli nechceš skončit,jak ona,tak dělej co říkám"natáhl se a otevřel kastlík.
Něco z něj vytáhl a já při zjištění,co to je ztuhla.
„Pěkná zbraň,mám ji až z New Yorku.Sice na blízku,ale je úžasně přesná a spolehlivá"podíval se na mě a začal mi s ní projíždět po krku.
„Zapamatuj si,že nežertuju.Nikdy"řekl a vrátil zbraň na své místo.
„Už můžu jít?"zeptala jsem.
„Běž"nastartoval.Vystoupila jsem,zabouchla dveře a šla do bytu.Jakmile jsem odemkla dveře,uhodila mě do nosu vůně vajíček.Emily musela být vzhůru.
„Ahoj"pozdravila jsem ji a bez čekání na odpověď zmizela v pokoji.Tašku jsem hodila na zem a přešla do koupelny.Vysvlékla jsem se do spodního prádla a pohledem zavadila o zrcadlo,kterému jsem se dneska zatím úspěšně vyhýbala.
Na rukách jsem měla modřiny,které zatím měli jenom lehce žlutý nádech.Jsem si jistá,že zítra budu fialové.
Modřiny jsem měla i na bokách a stehně.Bohužel ty,už byly viditelné.Lehce jsem se jich dotkla a sykla.
Byla jsem znechucená pohledem na sebe.Odtrhla jsem pohled od své bídné vizáže a vysvlékla i zbytek oblečení.
Vlezla jsem do vany a dala si rychlou sprchu.Po pár minutách jsem vylezla a osušila se ručníkem.
Oblékla jsem si volné triko a vrátila se zpět do pokoje.Zatáhla jsem žaluzie a zabránila tak slunečním paprskům,aby mi svítily do pokoje.Lehla jsem si do postele a spokojeně vydechla.
Celou noc jsem nespala.Poslouchala jsem každý pohyb v domě.Nevěděla jsem,co Ryan dokáže udělat.Zvlášť po tom,co už udělal.
Bála jsem se ho a on to věděl.Využíval to proti mě,ale nemohla jsem s tím nic dělat.
Zastavila jsem proud myšlenek,který mi znovu začal výřit v hlavě a zavřela oči.Potřebovala jsem vyspat.
Bohužel jsem nemohl usnout a moje modřiny mi to také zrovna neusnadňovali.
Znovu jsem musela myslet na vše,co mi Ryan řekl.
Do konce příběhu zbývá pár částí :))
ČTEŠ
In a love cage | Plánovaná korekce|
FanfictionPřesouváme se o několik let dopředu.Darcy je studentka na vysoké škole,která škole obětuje i svůj milostný život.Neví nic o tom,co se stalo s Kaitlyn.Harry jí řekl,že Kaitlyn zemřela na rakovinu a ona po tom dále nepátrala.Jenže do cesty se jí připl...