46.Díl-Zpráva

176 13 10
                                    

„Stále patříte mezi nejprobírabější téma na škole"řekla Emily.

„Nechápu,že je to ani po týdnu nepřestalo bavit"vzala jsem do ruky mobil a odepsala na zprávu.

„Oni to,už přestali řešit,ale když jsi dneska vletěla do třídy pozdě a ještě k tomu všemu s dost viditelným cucflekem,nesmíš se divit"pokrčila rameny.

„Co?!"vyjekla jsem a zapnula na telefonu přední kameru.Bohužel jsi nedělala srandu.

„Já ho zabiju!Půjč mi prosím tě šátek"obrátila jsem se na Em.

„Ale tím úplně zkazíš můj oufit!A stejně ho všichni viděli!A květiny se ti k tomu hodit nebudou!"začala argumentovat,ale když viděla můj pohled s povzdechem si ho odvázala a podala mi ho.

„Jde to vidět?zeptala jsem se,když jsem ho měla kolem krku.Jen zavrtěla hlavou.

„Hele,nezdá se ti,že po tobě Ryan neustále kouká?Měla jsem to podezření,už včera na parkovišti,ale nebyla jsem si moc jistá"zašeptala Emily.

Rozhlédla jsem se po třídě a pak,co nejvíc nenápadně zabloudila zrakem k lavici Ryana.Upřeně mě pozoroval a z jeho tváře nešlo nic vyčíst.Zneklidnilo mě to.Snažila jsem se v jeho obličeji najít,aspoň známku nějakého pocitu,ale nic.

Jeho pohled mě,ale doslova propaloval.I na tu dálku jsem si mohla všimnout,jak jde z jeho oči chlad.

Otočila jsem se.„Tak,co?"zeptala se Emily.
„Nic,kouká za nás"zalhala jsem.

Nechtěla jsem, aby o tom hned referovala Theovi.Jak ho znám,hned by šel za Ryanem a nechci,aby spolu měli další konflikt.

Zbývá pár měsíců do ukončení školy,tak snad to proběhne v klidu.

Do třídy vešel profesor a začal vykládat látku.I přes svojí veškerou snahu jsem se nemohla soustředit.Dost mi v tom bránil Ryanův neustálý pohled.

Oddechla jsem si,když přednáška skončila.Co nejrychleji jsem se spolu s Emily vypařila ze třídy a šla za kluky do kavárny nedaleko školy.

„Čau holky,tak jak bylo na přednášce?"zeptal se Ryan,když jsme se k nim posadili.

„Úžasně,jak vidím tak jste spokojení"narážela na jejich piva na stole.

„Naprosto"napil se Alex piva.
„Jestli ho budete neustále popíjet,budete mít pivní břicha"popíchla jsem je.

„Připadalo ti včera,že mám pivní břicho?"podíval se na mě Theo.

„A víš,že jo?"oplatila jsem mu pohled.Theo si trochu nadzvedl triko a pohodlně se opřel.

„Kde přesně?"zeptal se.Nehtem jsem mu přejela přes břišáky a rukou krátce zajela pod rifle.

„Asi jsem se spletla"ušklíbla jsem se a pohled stočila k Emily a Alex,který nepostřehli naší malou hru.

„Vy budete končit až v devět,mezitím co my budeme doma.Nemám pravdu Darcy?"hledala u mě Emily podporu.

Přikývla jsem a podívala se na svoji nohu.Theo mi položil ruku na stehno a stiskl jeho vnitřní stranu.

„My,už zase musíme.Tak se zatím mějte.Jdeš Darcy?"otočila se na mě Em.

„Jasně"vstala jsem.„Jo a Theo,díky za tohle"stáhla jsem si šátek,aby viděl svoje fialové dílo.

„Dobrý výkon"pochválil mu to Alex.„Viděla to celá škola"hodila jsem na něj varovný pohled a pak se znovu otočila na Thea.

„Tohle ještě nic není,umím i lepší"pokrčil rameny a napil se piva.

„To si ještě vyřídíme"řekla jsem a šla za Emily,která už stála venku.

Pomalým krokem jsme se vydaly zpátky ke škole.Před školou mi zapípal mobil,takže jsem poslala Emily napřed a přečetla si zprávu.

Když jsem viděla odesílatele,zatajil se mi dech.

Od:Ryan

Chci s tebou mluvit.V 8 budu stát před tvým domem.Projedeme se.

Pro:Ryan

Co chceš?!V 8 nemám čas,budu s Theem.A nechceš,aby se to dozvěděl...

Od:Ryan

Horan má,až do 9 přednášky.Nehraj si se mnou Darcy,mohlo by to špatně skončit

Koukala jsem na zprávy a přemýšlela,co odepsat.Mám tam jít?Co,když mě zabije?!Mám o tom někomu říkat?

Od:Ryan

Radil bych ti,abys šla.Už jen pro dobro Horana

Pro:Ryan

Dobře,budu tam

Od:Ryan

Věděl jsem,že jsi hodná holka.Nikomu ani slovo,jinak jsi Horana pohřbila.

Prosím,ať se mi to jenom zdá.Se zatroubením kolem mě projelo auto.Zvedla jsem zrak a setkala se s Ryanovým.

Jeho chladný obličej zdobil vítězný úsměv.

Co si myslíte,že může Ryan po Darcy chtít?

Hodlám dělat Character Ask,takže pokud máte na nějakou postavu z jakékoliv mé knížky dotaz,napište mi to sem do komentářů ;)

In a love cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat