Pohled Harryho
„Musíš zase,co nejdříve přijet,ano?A hlavně jez!A nepřáhěj to s učením!A....."„Neboj se El,přijedu co nejdřív,nebudu se tolik učit a budu chodit ven."Darcy objala El a Louise a šla k autu.„Jedete rovnou na letiště?"Otočil se na mě Louis.„Ne,Darcy chce ještě na hřbitov za....za Kaitlyn"řekl jsem ztěžka.„Jsi v pohodě?"
„Harry,jsi v pohodě?!Do hajzlu,co děláš?!"Otočil jsem se na Louise a pak se znovu podíval na zarámovanou fotku mě a Kaitlyn.„Proč mě musela opustit?!Proč nemohla nechat tu kulku,aby mě trefila!?Proč!?Kurva,proč jsem si toho nevšiml!"Naštvaně jsem hodil fotkou o zeď a vzal ze stolu láhev s vodkou.Napil jsem se a stejně jako s fotkou,jí odhodil do zdi.
„Harry,já chápu,že tě to bolí,ale chlastem to nevyřešíš!Nezapomeň,že je tu pořád Darcy,která tě potřebuje!Už teď se ptá,kde jsi!"Vstal jsem a šel ke krbu,kde byly postaveny další fotky.Kaitlyn s Darcy na hřišti,Kaitlyn v den naší svatby,Náš první novomanželský polibek,Naše první svatba...„Nikdy neuvidím její oči,nikdy neuslyším její hlas a smích,nikdy se jí,už nedotknu,nikdy,už neucítím její rty.Nikdy....NIKDY!"
Naštvaně jsem shodil všechny fotky a vzal ze stolu další láhev alkoholu.Hltavě jsem se napil a pak jí položil na stůl.„Jak mám Darcy říct,že už tu není?Jak jí mám vysvětlit,že umřela,kvůli takovému hajzlovi,které ji několikrát ublížit!?Že umřela,aby zachránila někoho,kdo jí dostal na úplné dno!Umřela pro někoho,kdo jí několikrát zničil!Kurva,to já jsem měl zdechnout!Ne,ona....ona ne."Znova jsem se napil a sedl si na gauč.
„Tak,už dost Stylesi!Meleš tu kraviny,dej sem tu láhev a okamžitě se vzpamatuj nebo tě proplesknu!"Louis ke mně přišel a vytrhl mi láhev.„Dej to kurva,sem!"Zařval jsem a stoupl si.Zatnul jsem pěsti a pevně stiskl čelist.„Ne!Máš dceru,která tě potřebuje!"Přišel jsem k němu a dal mu ránu pěstí.Louis spadl na zem,přímo do střepů od rozbité láhve,kterou držel v ruce.
Skočil jsem na něj a začal do něj bušit pěstmi.Louis mě z něj shodil a odvalil se ze střepů.Stoupl si a zhluboka oddechoval.Stoupl jsem si,jako on a rozběhl se s úmyslem z něj vymlátit duši.Louis se rozpřáhl a vrazil mi pěstí do břicha.Chytl jsem se na místě,kam mě praštil a mírně se ohnul.Louis ránu párkrát zopakoval,dokud jsem neskončil na kolenách na zemi.
„Panebože!Co se tu stalo?!Harry!Louisi!Vy krvácíte!"Zaslechl jsem nějaký ženský hlas.„Trošku jsme se chytli."Odpověděl Louis.„Máš krvavá záda!Dělej,jedeme do nemocnice!"Ozval se další hlas,tentokrát mužský.Otočil jsem hlavu a zjistil,že ve dveřích stojí El s Liamem.„Já nikam..au."sykl Louis.Liam mu pomohl se postavit a někam odešli.„Harry,co se stalo?"Objevila se u mě El s lékárničkou v ruce.
„Co se pořád do mě sere?!To mě nemůže nechat kurva na pokoji!Nechte mě všichni na pokoji!Já tu nemám,co dělat!Kurva,co tu mám bez ní dělat?!"El mě obejmula a já se rozbulel,jak malé dítě.„Harry."Zašeptala potichu a začala mě hladit po zádech.„Kaitlyn tě miluje a to,co udělala,ukazuje jak moc.Přála by si,abys nebyl zničený a postaral se o Darcy."Řekla.
„Řekla mi to El,řekla mi,že chce,abych...abych se o ní postaral."Dostal jsem ze sebe.„Vidíš?Přála si to a měl bys jí to přání splnit."„Nedokážu to El,nedokážu se o ni postarat."„Ale ano Harry,dokážeš.Pomůžeme ti a..."„Pomůžete?!V čem mi pomůžete?!"zakřičel jsem a naštvaně vstal.„Abych na ní zapomněl?!Abych se tvářil,že jsem v pohodě?!Abych si hrál na šťastného otce?!"Naštvaně jsem shodil věci z poličky a hodil o stěnu vázu s květinami.
Šel jsem na chodbu a začal rozbíjet vše,co mi přišlo pod ruku.„Tohle ti Kaitlyn nevrátí!"Uslyšel jsem za sebou.Zastavil jsem se a sjel po stěně dolů.Hlavu jsem si položil do dlaní a rozbulel se.„Proč tam musela jít?Proč nemohla tu kulku nechat,ať mě trefí?!Proč?!Kurva Kaitlyn,vrať se!Miluju tě!Kde jsi,když tě potřebuju!?"Ucítil jsem na svém rameni dotyk.Zvedl jsem hlavu a podíval se na fotku Kaitlyn.Fotku moji Kaitlyn.
„Harry?!Harry!?"Podíval jsem se na Louise a snažil se vrátit do reality.„Promiň,ale zamyslel jsem se."Řekl jsem popravdě.Louis se na mě dlouze podíval a potom odvrátil zrak.„Tak my pojedeme,zatím se mějte."rozloučil jsem se a nasedl do auta.„Tati,můžeme se stavit ještě v květinářství?"Nepřítomně jsem přikývl a dál se snažil soustředit na řízení.Moje myšlenky se,ale stále toulaly u Kaitlyn.
Omlouvám se,že je kapitola po tak dlouhé době,ale měla jsem toho trochu moc :) Další kapitolu se pokusím přidat,co nejdřív :)
Nelly ♥
ČTEŠ
In a love cage | Plánovaná korekce|
FanfictionPřesouváme se o několik let dopředu.Darcy je studentka na vysoké škole,která škole obětuje i svůj milostný život.Neví nic o tom,co se stalo s Kaitlyn.Harry jí řekl,že Kaitlyn zemřela na rakovinu a ona po tom dále nepátrala.Jenže do cesty se jí připl...