15: Kara ejder büyüyor

1.6K 149 47
                                    

Bir kaç dakika sonra kara ejderim yanıma vardı ve üstümde bir kaç tur attıktan sonra 1 metre arkama indi.

Kafasını öne uzatıp benim kafam ile aynı hizaya getirdi ve benimle birlikte Taehyung'a bakmaya başladı.

"Son uyarım. Çekil." Dedim her kelimenin üstüne basa basa ama Taehyung bir tepki vermeden Ejdere bakmaya devam etti.

Ejderciğim ona doğru kükreyince olan benim kulağa oldu.

"Kükrenecek yer mi burası?" Diye konuşup çınlayan kulağımı elimle tıkadım ve çınlamanın geçmesini bekledim.

Kafamı çevirip ejdere baktım ve bana özür dileyen gözlerle baktığını görünce, "tamam. Bakma şöyle." Dedim ve kafamı tekrar Taehyung'a çevirdim.

"Omegacığa da bakın siz, ejderciği var." Diye alayla konuşan Taehyung'a inanamaz gibi bakmaya başladım.

"Ne dedin?" Duyduğum hâlde ona son bir şans verip sordum belki inkâr eder diye ama aynı alaylı sesi ile, "omegamızın kendi gibi bebek ejderciği olmuş dedim." Deyince Kara ejder bu sefer tehditkâr bir şekilde kükredi ama Taehyung yine takmayınca ben de sinirlenmeye başladım.

"Bebek dediğin ejderha seni cehenneme hapis eder. Farkındasın değil mi?" Dediğim de sadece göz devirdi.

"Peki. Sonuçta ben uyarı mı yaptım." Dedim ve elimden duman çıkartıp Ejderhama dokundum.

Duman ejderin tüm vücudunu kapladı ve derisinden içeri girmeye başladı.

Tüm vücudu duman ile kaplandığında elimi geri çektim ve etrafında ki dumanın hepsi derisinden içeri girince ejderha'nın derisi parlamaya başladı.

Parlarken vücudu şekil aldı; boynuzları büyüdü, yeni ve daha sert derisi oluştu, göz rengi değişti, boyu uzadı ve gücü daha da arttı.

Kendi gücümü ona verdim ve onu büyüttüm, güçlendirdim...

Bunu yapmamı bana 3 gün önce Cyrus söylemişti.

"Sen az önce ona ne yaptın?" Diye soran Taehyung'a baktım ve alayla sırıtıp:

"Onu güçlendirdim. Kara ejder büyüyor Taehyung ve Hızla büyümeye devam edecek."

Gözlerimi yeni formuna bürünmüş ejderhama çevirdim ve bu yeni görüntüsü beni büyüledi...

"Çok mükemmel bir şeysin sen." Diye mırıldandım ve elimi yeni sert derisinin üzerinde dolaştırdım.

Kafasını bana çevirip nefesini saçlarımın arasına verdi ve saçlarımın havalanmasına sebep oldu. Bu beni gülümsetirken derisini öptüm ve: "Güzel oğlum benim." Dedim.

Ejderim Kafasını Taehyung'a çevirince ben de ondan ayrıldım ve gözlerimi şaşkın Taehyung'a çevirdim.

"Şimdi fikrin hâlâ aynı mı?" Diye sordum.

"Benim fikrimi bir ejderha veya başka bir şey değiştiremez omega bunu anla artık!" Diye bağırıp üzerime doğru bir adım attı ama Ejderham ona kükreyince bu adımından vazgeçti.

"Evet, ben de öyle düşünüyordum zaten." Diye alayla konuştum ve ona bakmaya başladı.

Taehyung'un yapamadığı şeyi ben yapmaya karar verip ejderham'ın derisine dokundum ve ona yaklaşıp alnımı derisine yasladım.

"Beni koruyacağını biliyorum ve sana güveniyorum." Son kez derisini sevip öptüm ve kafamı geri çekip ondan ayrıldım. Ardından bana bakmakta olan Taehyung'a dönüp ona doğru yürümeye başladım.

"Seni öldürme mi bu kadar istediğini bilmiyordum." Diyen Taehyung'u takmadım ve üzerine doğru yürümeye devam ettim.

Durmadan ilerlemeye devam etmem Taehyung'un yüzündeki alaylı ifadeyi silmiş ve yerine şaşkınlık koymuştu.

Dark Lord Cyrus || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin