Nasılsınız canlarım? Ben kötüyüm çünkü yarın yine okul var😭
Yazım hataları olabilir çünkü bakmadan attım🤷🏻♀️💛
Niysemmm size iyi okumalar💖😘
________
Ne yalan söyleyeyim çok şaşırmıştım. Shinex davetsiz misafir olduğunu söylediğinde herkesi beklerdim ama Taehyung'u beklemezdim. Bir de onunla son ayrılmamızdan sonra utancımdan yüzüne bakamayacağım için ondan olabildiğince saklanmak istedim ama şansa bak ki burda bile buldu beni. Üzerimde takip cihazı gibi bir şey var da benim mi haberim yok? Nasıl her yerde bulabiliyor beni.
Taehyung'u getiren Skyex onu tam dibime gelip sırtından yere attı. Ayaklarımın dibine düşen Taehyung yüzünden bir kaç adım geriledim. Onunla fazla yakın temas kurmasam iyi olabilir.
Taehyung'un varlığını hisseden yaratıklar yavaş yavaş etrafımıza toplanmaya başladı. Davetsiz misafire ne olacağına karar vermem bekleniyor ama ben ona ne yapacağımı bilemiyorum.
"Burada ne yapıyorsun?" Sesimi duyan Taehyung konuşmamı beklemiyor olacak ki ilk başta irkildi sonra etrafta dolanan gözlerini bana çevirdi.
"Sence?" Dediğinde göz devirdim. Bir kere de soruma soruyla karşılık vermese ölecek.
"Bilsem sormam değil mi? Seni aç yaratıklara yem etmeden önce neden geldiğini söylesen iyi olur." Sinirlenmeye başlıyordum. Benim sinirimi hisseden yaratıklar da hırlamaya başladı ve Taehyung biraz daha cevap vermeyip beni sinirlendirmeye devam ederse bu aç yaratıkları biraz zor tutucam gibi.
"Aklıma takılan bir kaç tane sorunun cevabını almaya geldim. Buna hakkım var diye düşünüyorum?"
"Tamam Taehyung. Sorularına cevap vericem." Dedim ve onu getiren Skyex'e dönüp: "onu benim yuvama çıkar. Bir kaç saatlik sohbetimiz olucak sonrasına karar vericem." Dedim. Konuşmam bittiği gibi Skyex emrimi yerine getirmek üzere havalandı ve bir kaç tur tepemizde dönüp Taehyung'u pençeleri yardımıyla tutmak için dalışa geçti.
Skyex Taehyung'u pençelerinin arasına alıp tekrar havalandı ve onu yuvanın içine bildiğin fırlattı. Baya yüksekten atıldı umarım ölmemiştir.
Ben de Shinex'in sırtına bindim ve Shinex beni yuvaya getirip inmem için hafif eğildi. Benim inmem ile Shinex kendi yerine uçtu.
"Misafirperverlik üst düzey." Taehyung'un alaylı konuşmasına göz devirdim ve onun yanlış cümlesini düzelttim: "misafirliğimiz çok iyidir ama sen misafir değil de kaçak giren bir davetsiz misafir olduğun için bizden nazik karşılama bekleyemezsin."
Taehyung'un ağzından bir 'hıh' nidası çıktı. Cidden çocuk gibi. Bir de Delta olucak ya da Alfa, işte ne haltsa.
"Artık sorularıma cevap ver Omega." Dediğinde göz devirdim. Soru sormadan cevap bekliyor. Manyağa bak.
"Tamam vericem ama önce sorularını sor." Dedim.
"Beni neden öptün?" Cidden soru bu muydu?
"Soru bu mu? Cidden mi?" Şaşkınlığım sesime de yansıdı.
"Evet. Hadi cevap ver artık!" Taehyung'un sinirli çıkan sesi Shinex'in bakışlarını buraya çekti. Benim evim de bana posta koyması onun büyük bir gerizekalı olduğunu gösteriyor.
"Bana emir verme!" Sinirim yüzünden sesim biraz yüksek çıkmış olabilir.
Taehyung bağırmam ile sesini çıkarmayıp bana bakmaya başladı. Ben de iki saniye kadar ayakta dikildikten sonra Taehyung'un karşısına geçip bağdaş kurdum ve oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Lord Cyrus || TaeKook
Fantasygörülmesi imkansız iki olay gerçekleşmişti; delta ve alfa bir beden de birleşmişti, omega ve karanlık lordu cyrus bir beden de birleşmişti. *Tüm hakları Anka'nın Ateşinde saklıdır.