-Y/N!.....
_________________________________________Ma ridic din pat și cobor jos la Tata sa vad ce vrea .
-Da tata ce vrei?
-Dute și fami bagajul.
-De ce?
-Finca în 2 ore plec .
Nu am mai zis nimic și mam dus sai fac bagajul ,după ce lam făcut am coborât joc cu bagajul lui lam pus lângă canapea și mam dus în bucătărie sai pun masa . După ce a mâncat sa dus sai fac un dus și după sa plece. După 15 mine venise își luase tot ce avea nevoie și lea pus un geanta ,se uitase în oglinda și își făcea freza ,ma gândeam unde pleacă am zis să-l întreb.
-Auzi tata ?
-Aud de cand mam născut (spune râzând)
-Unde pleci?
-În Japonia.
-Aaa,și eu o sa rămân singura .
-Da,dacă vrei poți să-ți inviti pe prietena ta jennie .
-Eee mâine ca acum e târziu.
După ce a terminat ma luat în brate după sia luat valiza și a plecat . Era 22:00 și nu aveam somn am zis sa ma uit la un film pe Netflix ,am ales un film horror miam făcut floricele și am pornit filmul .
După 2 ore de vizionat filmul am stins televizorul și mam dus în camera mea miam făcut un dus și miam luat pijamalele și după ma pun în pat.
După câteva minute aud sunete de jos,mam ridicat în șezut și ma uit către ușa.
-Mmm....cred e de afara .
Se mau aude odată dar de data asta mai tare na uit către ușa din nou și îmi pun pătură în cap.
-Nu trebuia sa ma uit la filme de groaza.
-Bravo Y/N acum vorbești singura .
Ma uit către ușa speriata(fa creca ție draga usa🤣)îmi dau ușor din cap pătură și îmi spun.
-Y/N ai 20 de ani fi matura .
Cobor jos îmi iau matura și ma îndrept spre bucătărie ca de acolo se auzea sunetele,mergeam încet ,îmi era frica sa nu fie vreun hot sau un violator . Era întuneric nu vedeam nimic când am vrut sa aprind lumina am simțit ceva ascuțit la cât.
-Dacă îl aprinzi te omor.
Îmi era frica de al ,am zis să-l ascult sa nu-mi facă ceva . Nu știam cine era ,cred ca e un criminal sau e....nu mai stau pe gânduri și el întreb.
-Cine ești?
-Nu îl recunoști pe renumitul Bunny boy.
El e ,dar cum a întrat în casa ca ușile sunt închise.