Ma trezesc cu niște bătăi în usa, ma dau jos din pat și ma duc sa deschid usa somnoroasă.
Când deschid era Jennie cu fetele le-am invitat în casa și Jennie a început să tipe la mine.
-Ce e ora asta de dormit, tu ști cât e ceasul?
-Mnu....
-E trei mai fetito de ce dormi la ora sta, până la ce ora ai stat aseară?
-Până la 7.
-Seara?
-Dimineața.
-Cee!? de ce ai stat până la ora aia cu cine ai stat?
-Pai cu...
-Nu trebuie să spui ca mi-am dar seama, lasa asta acum după și îmbrăcate ca mergem in oras si mâncăm.
-Bine mami, dar mai vreu sa fac ceva?
-Ce?
Jennie era cu mâinile pe șolduri de nervi, eu zambesc si ma duc spre ea zâmbind si o i-au în brațe și îi dau un pupic pe obraz.
-Te iubesc mami
-Si eu te iubesc scumpo, dar te rog eu sa nu mai stai până târziu.
-Bine.
-Stai sa vezi cei fac lui gagelu tau cand il prind.
-Nici numi închipui.
Spun râzând si o i-au din nou în brațe, după fug pe scări să-mi fac rutina.
După o ora am terminat m-am îmbrăcat am luat cheile de la casa, bani și am plecat.
Eu:
Fetele:
În drum spre mall ne-am întâlnit cu jungkook.
-Ooo pisica negra nu s-a mai îmbrăcat în negru.
-Da asa e, si ti-am dovedit că mai am si alte culori.
-Fetelor eu zic sa stai departe de ea, ca e pisica negra.