Capitolul 15|Sex/Life

230 12 2
                                    

Simt ceva greu pe pieptul meu deschid ochi și ma uit, era jungKook cu capul pe pieptul meu și cu o mână pe talia mea, îmi pun mâna pe capul lui și îl mângâi ușor, avea un par asa moale .

Se folosește datând semne ca se va trezi, deschide ochi si se uită spre fereastră, el tot fiind cu capul pe pieptul meu iar eu... cu mâna în părul lui , îi mută privirea spre mine și imi zâmbește se ridică în coate și se apropie de mine încet, eu sperianduma, pica cu față în perna râzând.

-Să-ți fi văzut fata. Spune el râzând

Îi dau o palma în braț și fug spre baie să-mi fac rutina. Închid ușa cu cheia și ma uit în oglindă și eram roșie, dau drumul la apă și ma spal pe fata și după pe dinți.

După ce am terminat ies din baie și îi fac semn lui jungKook ca poate să intre, imi da un sărut prin aer și intră în baie râzând eu strambanduse.

Cobor jos să perepar micul meu dejun preferat. I-au fructele din frigider și le spal du să încep să le tai.

I-au cateva fructe și le pun în Blender după pun lapte , pun capacul și îi dau drumul să ne macene până imi va ieși o pastă.

După câteva minute îi aud vocea lui jungKook, ma intorc cu fata spre el și îi zambesc după ma intorc la treaba mea.

-Ce prepari bun? Spune el trecând scaunul

-Ceva foarte bun. Spun eu zâmbind

-Ok. Spune el serios

I-au pasta din blender și le pun în boluri, după ce am pus toată pasta i-au fructele tăiate și le așez în boluri alături de pasta. După ce am terminat i-au bolurile le i-au și le pun pe masa.

-Uuu arata delicios

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Uuu arata delicios. Spune el

-Sper să-ți placă, este preferatul meu. Spun eu zâmbind.

I-a lingurița și gustă, își închide ochi și își dă capul pe spate eu râzând de reacția lui.

-Ahh ce bun eee! Spune cu cu ochi închiși

Se ridică de pe scaun și vine la mine si ma ia în brațe și ma sărutat pe obraj eu râzând de reacția lui.

-Cred ca este cel mai bun mic dejun pe care l-am mancat vreodată. Spun el arătând cu lingurița spre bol

-E și tu acum, dar multumesc oricum. Spun eu luând o lingurița

                               😋🤗😄

După ce am mâncat am strâns masa și am spalat vasele. Ma duc în sufragerie unde era jungKook , imi face semn să ma așez lângă el.

Ma pun lângă el  și imi pun capul pe umărul lui  uitându-mă la televizor, era 𝘛𝘰𝘮 𝘴̦𝘪 𝘑𝘦𝘳𝘳𝘺 iubesc desenea asta și o so iubesc mereu.

Bunny boy  //JJk  /JkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum