Capitolul 25|Plecarea part. 2

131 12 6
                                    


Ma trezesc și ma uit la ceas si vad ca e 09:28 ma ridic si fug la baie, imi fac repede un dus ai după ma îmbrac în ceva comod .

Ma duc în bucătărie si imi i-au un mar, imi i-au valiza si plec spre mașină care ma aștepta la usa.

În 10 minute am ajuns la aeroport îi multumesc șoferului si spre avion.

Am urcat în avion si imi caut scaunul cu numărul 77 , ma uit prin jur si lam găsit,era chiar lângă geam, imi pun centura si astept sa decoleze avionul.

În sfârșit am ajuns după un zbor lung am ajuns în Japonia, în fata mea oprește o mașină, și imi deschide usa, îi zâmbesc șoferului și ma urc.

În 20 de minute am ajuns la un hotel, ma dau jos și ma uit la hotel, cam înalt hotelul, imi pun ochelari de soare și intru în hotel.

Când am intrat în hotel, o aranjată se îndreaptă spre mine.

-Bine ati venit domnișoara Min, camera dumneavoastră este pregătită, va rog. Și ma conduce spre camera rezervată.

Imi deschide usa camerei și intru în camera, las valiza lângă usa și ma tranteac pe pat.

-Ahhh ce moale. Spun eu zâmbind

Ma ridic, i-au valiza și o deschid imi i-au niște schimburi și ma duc la baie să-mi fac un dus și după să ma pun să dorm fiindcă sunt obosită.

După ce am ieșit din baie  ma dau cu crema de corp și spreiul meu cu sclipici care miroase a cocos.

Ma pun în pat stîng becurile și ma pun să dorm.

*𝘋𝘪𝘮𝘪𝘯𝘦𝘢𝘵𝘢 𝘰𝘳𝘢 07:00*

Imi suna alarma, o presc alarma, ma duc la baie să-mi fac rutina și un dus.

Am ieșit din baie și ma duc să-mi caut niște haine, i-au în mână ce vad cu ochi și ma duc în baie să ma schimb.

După  ce m-am îmbrăcat ma duc sa ma machiez, ma dau cu rimel ai un ruj nude, imi las părul pe spate ma dau cu parfum și plec.

Ies din camera și ma indrept spre ieșire, ies din hotel și o mașină ma aștepta, am urcat în mașină ma îndreptăm spre sala unde se va face pozele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ies din camera și ma indrept spre ieșire, ies din hotel și o mașină ma aștepta, am urcat în mașină ma îndreptăm spre sala unde se va face pozele.

După 25 de minute am ajuns, ma dau jos din mașină și intru în clădire, o asistenta vine și ma conduce spre cabina de machiaj.

Ma machiat și după ma duc sa ma îmbrac, părul e asa cum l-am lăsat eu, nu mi-a atins niciun fir din cap.

M-am îmbrăcat cu rochia care era pregătită și ma îndreptam spre platou unde se va tine pozele.

- Let's begin. Spun eu zâmbind

*𝘋𝘶𝘱𝘢̆ o zi lunga*

După o zi  am terminat, ma dureau picioarele, ma urc în mașină și ma îndreptăm spre hotel.

Bunny boy  //JJk  /JkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum