*În Mall *
În timp ce ne îndreptam spre raionul cu mâncare neam întâlnit cu iubitul jennie-i Taehyung, era cu o fata care se țineau de mana ,jennie când la văzut sa îndreptam spre el .
-Bună Tae,nu îmi faci cunoștință cu iubita ta ?
-Jennie ce cauți aici?
-Iubitule poți să-mi spui cine este ia?spune fata de lângă el luându-l de brat .
Eu mam enervat și mam îndreptat spre ei ,am vrut sai spun ceva dar jennie mia spus sa tac .
-Bună, iubita lui .spune zâmbit jennie.
Fata sa uitat la tae ia dat o palma și a plecat . Tae se uitase la jennie și a luat-o de mâine.
-Jennie pot să-ți explic..
-Ce să-mi explici tae,ca mai înșelat, ca nu mai iubit niciodată? Ce să-mi explici Tae .
Tae se uitase la jennie, simțindu-se vinovat pentru ce a făcut . Jennie îți retrage mâinile pe care le ținea tae în mana .
-Te rog jennie, iartă-mă pentru ce am făcut.
-Nu tae nu te iert ,și nu mai putem sa mai fin împreună. De 4 ani încontinu mai înșelat la rad ,nu se mai poate tae .
Tae mai vroia sai mai spune ceva lui jennie dar era prea târziu finca plecaseră, iam luat lucrurile ei iam am plecat spre ia . Era în parcare ma aștepta era cu ochi în telefon.
-Jennie ești bine ?
-Mai bine ca niciodată.
-Y/N poți să-mi faci o favoare?
-Da ,orice pentru prietena mea .
-Poți sa te duci în locul meu la o Petrecere .
-Amm...da cred ,dar tu de ce nu poți sa te duci ?
-Trebuie sa plec cu părinții meu în Thailanda.
-Aaa,ok dar la ce ora e?
-La 20:00
-Ok.
Neam îndreptat spre casele noaste jennie la casa ei ,iar eu la casa mea . Era 18:30 și trebuie sa ma pregătesc pentru Petrecere. Când am ajuns casa am urcat în dormitorul meu am lăsat pungile pe pat și am intrat în baie să-mi fac un dus. După ce am terminat cu dusul miam uscat parul și am început sa ma pregătesc.
Parul mi lam făcut făcut ondulat și lam lăsat pe spate, am ales o rochie neagra la fel și pantofi nu vreau sa atrag atenția la lume, la machiaj am ales ceva mai simplu (aveți imaginile mai jos) după ce mam machiat miam îmbrăcat rochia miam luat si pantofi în picioare și mam uitat în oglinda sa vad rezultatul.