*𝘰 𝘴𝘢̆𝘱𝘵𝘢̆𝘮𝘢̂𝘯𝘢̆ 𝘮𝘢𝘪 𝘵𝘢̂𝘳𝘻𝘪𝘶*
Ma trezesc când nu îl simt pe jungKook lângă mine de vreo 4 zile zile jungKook este cam ocupat, pleacă de dimineata si vine seara. Oare a mai omorât oamenii?
Ma ridic din pat si ma duc pe balcon, insipr aerul curat de afară si zâmbesc.
De odată se aude un ciocanit la usa, ma uit nedumerita la usa.
-Intra. Spun eu
Când se deschide usa îl văd pe jungkoo cu mainele la spate, încep să zambesc si ma las în jos să fiu la nivelul lui.
-Buna dimineața dulceata, ce ascunzi la spate. Spun eu zâmbind
-Buna dimineata. Spune micuțul
Da mânile de la spate și imi înainte un buchet mic de flori
-Multumesc, dar cu ce ocazie? Spun eu mirosind trandafiri-A vațut mami ca azi e țiua ta. Spune micuțul
-Multumesc frumos jungkoo. Spun eu si il iau în brate.
Ma ia si el si după pleacă la mama lui, ma ridic zâmbind si ma uit la trandafiri, ma uit mai atentat si vad un bilețel.
*𝘉𝘶𝘯𝘢 𝘥𝘪𝘮𝘪𝘯𝘦𝘢𝘵𝘢 𝘴𝘵𝘢𝘳, 𝘢𝘻𝘪 𝘷𝘢 𝘧𝘪 𝘰 𝘻𝘪 𝘱𝘭𝘪𝘯𝘢 𝘥𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘱𝘳𝘪𝘻𝘦 𝘥𝘰𝘢𝘳 𝘱𝘦𝘯𝘵𝘳𝘶 𝘵𝘪𝘯𝘦, , 𝘭𝘢 𝘮𝘶𝘭𝘵̦𝘪 𝘢𝘯𝘪 𝘮𝘺 𝘴𝘵𝘢𝘳 ❤*
Zambesc si ma așez pe pat cu trandafiri,le las pe pat si ma duc la baie să-mi fac rutina.
Dupa ce am terminat imi iau o rochie , părul mil las pe spate fiind ud si cobor jos.
-Buna dimineata Y/N si la mulți ani. Spune jung-hyun
-Bună dimineata si multumesc. Spun eu zâmbind
Ma așez la masa si incep sa mananc, ma uit la Jung-hyun și familia lui, este așa frumoasă.
După ce am terminat o ajut pe Yuna sa strângă masa.
Vroiam sa ma apuc sa spal vasele dar imi suna telefonul.
-Du-te și răspuns spal eu vasele. Spune Yuna
-Dar... Spun eu
-După poate e părinți tai. Spune Yuna
Dau din cap și ma duc sa răspund la telefon, vad ca era tata zambesc și răspund.
*𝘢𝘱𝘦𝘭 𝘷𝘪𝘥𝘦𝘰*
-La mulți ani fata mea frumoasa.
Multumesc tata