Razele soarelui imi băteau pe fata, deschid ochi și ma uit la el, el dormea nu simțea chiar nimic, ma apropi de gâtul lui și îi miros parfumul care ma inebunea, ma mai uit la el și ma dau jos să pregătesc micul dejun.
Iau fructele din frigider și le spal înainte să le pun în Blender.
Înainte să dau drumul la Blender ma uit la dormitorul lui Jung Kook și după la Blender.
-Scuze dar o să fac gălăgie. Spun eu serioasă
Și dau drumul la Blender, de o dată aud usa deschizându-se, eu eram cu spatele și spalam niște fructe.
-Bagamias ceva în blenderul ala. Spune și se așază pe scaun la masa
Ma uit la el și era cu capul pe masa, încep să rad silențios și dau capacul jos de la Blender, i-au două boluri cu grijă să nu fac gălăgie.
-Nu mai fa liniște ca nu dorm, 𝘚𝘵𝘢𝘳. Spune el cu capul pe masa
I-au crema din Blender și îl pun în boluri, eram concetrata la ce facem când simt două brațe lundumi talia în brațe.
-Faci micul meu dejun preferat. Spune el
-E al meu. Spun eu punând fructele
-Al nostru 𝘴𝘵𝘢𝘳. Spune el mirosandumi părul.
I-au bolurile în mână și îi fac semn să trec, imi da drumul și se pune la masa, îi pun bolul în fața și el zambeste
I-a lingurita și guta, închide ochi și își lasa capul pe spate, ma uit la el și zâmbesc.
-Iubesc efectiv crema asta. Spun el pupand bolul
Încep să rad și ma uit la el cum mănâncă, eram atenta la el când ma suna telefonul, ma uit sa vad cine era si era Jessica.
-Da Jess, ce sa întâmplat. Spun eu luand o linguriță din crema
-A trecut doamna directoare si a zis în 20 de minute sa fi la ea în birou. Spune Jess
-Ok. Spun si închid
Ma dau jos de pe scaun ma duc în camera si ma schimb cum eram aseara, m-am îmbrăcat repede si am plecat în camera sa ma schimb .
Intru val vârtej în camera si intru repede în dus, imi fac repede un dus si dupa ma duc sa ma îmbrac.
Deschid dulapul si ce vad in fata aia i-au, nu aveam timp sa ma îmbrac decent, imi lase părul pe spate, imi iau teniși în picioare, ma dau cu parfum si plec grăbită spre birou.