Capitolul 4|Am dormit cu BunnyBoy

316 9 4
                                    

*Când mam întors spre partea dreapta îl vad pe.....*
_________________________________________

Când mam întors spre partea dreapta îl vad pe iepure, am rămas uimita ce cauta el aici, e miezul nopții.

-Tia fost dor de mine?

Spue zâmbit la bine ,eu ma uit speriata la el ,gata aici e sfârșitul meu . Ma uita el ,îți așteaptă răspunsul.

-Nu.

-Hai ma ,niciun pic .

-Deloc.

Se uita la mine ,ma ia de talie și ma pune în poala lui ,eu rămân socata de acțiunea lui .

-Ce vrei sa faci?

-Nimic, doar vreu sa stai asa .

Își pune capul me pieptul meu și strângânduma în brate, eu chicotind .

-Iepure.

-Mm...

-Ce cauți la mine la ora asta ,e miezul nopții.

-Pai și se făcuseră dor de tine și am zis sa vin ,plus arătai bine astăzi.

-Mersi .

Eu ma uitasem la iepure cum stătea cu capul pe pieptul meu ,eu jucunduma în parul lui moale.

-Iepure...

-Da nu ma mai striga iepure, și-mi altfel.

-Pai cum ca nustiu .

-Nustiu ,gândește-te.

-Ok...ammm ce zici de lăcusta.

-Nu.

-Ammm....șoarece. spun râzând.

-Nuu,altceva.

-Eu tiam zis ca nu știu.

-Mai gândește-te.

-Nuatiu ,tot la iepure ticnit rămân.

Începem amândouă doi sa radem ,ne întindem amândoi, el îți pune capul pe pieptul meu, îți încoloceste bratele în jurul taliei mele ,eu rămânând uimita .

-Noapte bună Min Y/N.

Ma așez mai bine și îl iau în brate pe iepure, dădândui un mic sărut .

-Noapte bună...BunnyBoy .

Lam luat mai bine în brate și el la fel și am adormit.

☆☆☆

Dimineața

Ma trezesc finca aud o bătaie la ușa, ma ridic din pat și ma îndrept spre ușa când o deschid il vad pe fratele meu .

-Yoongi!

-Fa bat la ușa asta de 2 ore .

-Asa ma saluti tu pe mine.

-Piticanie mica ce ești, vino în coa .

Lunduma un brate ,am început sa plâng când ma luat în brate nu lam mai văzut de 5 ani .

-Y/N tata unde e .

-Pai a plecat acum 2 săptămâni în Japonia, dar nu a mai sunat de când a plecat.

-Aaa ,lasa asta hai sa pregătim micul de jun .

-Haide .

După ce lam pregătit și am mâncat, am zis ca eu și Yoongi sa plecat prin Mall.

Mam dus în camera mea miam făcut rutina și un dus și mam îmbrăcat inceva mai lenjer mial luat în picioare o pereche de sandale (aveți imaginile mai jos) îmi lam părul pe spate ma dau cu un luciu de buze, alainar și rimel și sunt gata.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am urcat în mașină și am pornit spre Mall

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Am urcat în mașină și am pornit spre Mall. In drum spre Mall am vorbit cu Yoongi tot drumul, mia fost dor de el tare, oare are iubita .

-Yoongi?

-Da Y/N.

-Ai...iubita ?

A început sa rada eu mam speriat de reacția lui ,ce a făcut ma asta da rade asa ma sperie.

-Omo ...ești bine?

-Da sunt bine ,și nu am iubita.

Nu are iubita? Cum dece nu are are 26 de ani cum de nu are iubite . Cine știe poate îi fac lipeala cu jennie.

După câteva minute am ajuns la Mall, am parcat mașina și am intrat în Mall, toata lumea se uita la nou mai ales la mine . Vorbea lumea de mine zicând "Ea e fata cu care a dansat cu BunnyBoy " îmi era asa rușine.

După ce am intrat într-un magazin de haine neam întâlnit cu.....

























563 de cuvinte

E un capitol mai scurt ca celelalte dar o sa mai scriu mai târziu. Scuze dacă nu am scris ieri dar eram obosita.

Scuze pentru greșeli.

Kim Yoongi

Frumos și atrăgător

26 de ani

Fratele Y/N-ei

1.74 înălțime

74 înălțime

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Bunny boy  //JJk  /JkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum