După un drum lung am ajuns în L.A , toată lumea se uita la mine ciudat ce nu a mai văzut o fată ca mine îmbrăcânduse așa.
Am ieșit din aeroport și ma uitam după un taxi dar o mașină neagră să oprit în fața mea .
-Sunteți domnisoarea Min Y/N? Spune șoferul.
-Da eu sunt. Spun eu
-Sunt de la Casa de modelling și am fost trimis să i-au, va rog urcați. Spune șoferul zâmbind.
-Multumesc. Și urc în mașină
Imi i-a bagajul și mil pune în borbagaj, am rămas uimită când am auzit că o mașină a fost trimisă după mine oare sunt trimise mașini după toți?
Imi scutur capul și imi scot telefonul din geanta și îi dau mesaj lui Jennie.
*𝘤𝘰𝘯𝘷𝘦𝘳𝘴𝘢𝘵̦𝘪𝘦 𝘱𝘳𝘪𝘯 𝘮𝘦𝘴𝘢𝘫𝘦*
𝘌𝘶:𝘉𝘶𝘯𝘢 𝘑𝘦𝘯
𝘑𝘦𝘯:𝘖 𝘣𝘶𝘯𝘢 𝘠/𝘕 𝘢𝘪 𝘢𝘫𝘶𝘯𝘴?
𝘌𝘶:𝘋𝘢, 𝘢𝘤𝘶𝘮 𝘢𝘮 𝘱𝘭𝘦𝘤𝘢𝘵 𝘴𝘱𝘳𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘦𝘨𝘪𝘶
𝘑𝘦𝘯:𝘗𝘦 𝘫𝘰𝘴?
𝘌𝘶:𝘕𝘶 𝘢 𝘧𝘰𝘴𝘵 𝘰 𝘮𝘢𝘴̦𝘪𝘯𝘢̆ 𝘵𝘳𝘪𝘮𝘪𝘴𝘢̆ 𝘥𝘶𝘱𝘢̆ 𝘮𝘪𝘯𝘦.
-Domnișoara Min am ajuns. Spune șoferul
𝘌𝘶:𝘉𝘪𝘯𝘦 𝘑𝘦𝘯 𝘮𝘢𝘪 𝘷𝘰𝘳𝘣𝘪𝘮 𝘮𝘢𝘪 𝘵𝘢̂𝘳𝘻𝘪𝘶 𝘤𝘢 𝘢𝘮 𝘢𝘫𝘶𝘯𝘴 𝘰𝘬?
𝘑𝘦𝘯:𝘉𝘪𝘯𝘦 𝘴𝘶𝘤𝘤𝘦𝘴 𝘴𝘤𝘶𝘮𝘱𝘰 😚
*𝘤𝘰𝘯𝘷𝘦𝘳𝘴𝘢𝘵̦𝘪𝘦 𝘵𝘦𝘳𝘮𝘪𝘯𝘢𝘵𝘢̆*
Ma dau jos din mașină și rămân uimită unde am ajuns.
-Unde am ajuns? Spun eu zâmbind timid
-Ati spus ceva domnișoara Min ? Spune șoferul neștiind ce am spus
-O nimic. Spun eu zâmbind
Imi i-a bagajul și ma conduce înăuntru, când am intrat toată școală se uita la mine zâmbind și eu la fel.
Ma gandeam ca ma vor primi urat dar m-am înșelat în privința lor .
-Domnișoara Min această este camera voasta, colegele va asteapta o seara frumoasa. Imi spune șoferul și pleacă
Colege, ma asteptam sa fiu singură dar e mai bine așa măcar pot sa vorbesc și eu cu cineva când ma plictisesc.
Deschid usa si intru în camera si erau două fete lângă usa.
-Bine ai venit colega intră nu sta la usa. Spune una zâmbind până la urechi
Imi i-a bagajul si mil duce în camera mea , eu râzând de ea.
-Bine ai venit la Academia de modelling Kiss. Spune cealaltă.