Ma trezesc dimineata de un tunet, ma trezesc buimaca și imi îndrept privirea spre geam.
Ma ridic din pat și ma îndrept spre geam, dau draperiile la o parte și ma uit pe geam.
Ofițer și ma îndrept spre baie să-mi fac rutina.
După ce am terminat cobor jos să-mi fac micul dejun și o cafea neagră.
După ce am terminat am spălat vasele și după am mers spre dormitor să-mi fac patul.
După ce am terminat ,ma îndrept spre geam și am vazut ca ploaia să oprit.
Imi iau telefonul de pe noptiera și o sun pe jennie.
-Ce faci?
-Bine în pat.
-Vreai să ieși la o plimbare?
-În 5 minute sunt la tine.
Început să rad și inchid, ma îndrept spre dulap simi iau niște faine.
E cam rece afara și mi-am luat o geaca pe mine (aveti imagina mai jos) Mi-am lăsat parul pe spate, M-am maghiat puțin am luat bani și am ieșit afară la jennie.
Jennie
Am încuiat casa si am plecat să ne plimbam.-Și cum a fost aseara?
O intreb pe jennie, ea lăsând capul în jos râzând.
-Hopa ce să întâmplat cât am lipsit eu?
-Pai... eu și fratele tau...
-Nu cred,tu cu fratele meu sunteti?
-Da😁
-Hiiiiii!! CE MA BUCUR PENTRU VOI!!!
-Mai ușor nebuno ca ne aud vecini.
-Să ne audă, faa tu esti conștientă ca vei fi cumnata mea.
-Off doamne ce mi-ai dat pe cap 🤦♀️.
După cătră ore de plimbat , m-am îndrept spre casa, eram așa fericită pentru jennie ca a trecut peste leratia cu Taehyung și ca ți-a făcut o relație nouă.
Înainte să ma intorc acasă m-am dus la magazin să-mi iau ceva.
M-am dus spre frigider și mi-am luat o cutie de bananamilk e preferata mea de când eram mică.
Mi-am mai lut două cornuri cu ciocolata, o ciocolată milka cu oreo și o sticlă de suc natural.
După ce am plătit tot am plecat spre casa.
✩✩✩
Ma îndrept spre bucatarie și las cumpărăturile .
După ce am așezat ce am cumpărat ma îndrept spre camera mea imi iau niște haine fin dulap și intru în baie.
Imi bag melodie "More" imi dau hainele jos și intru un baie.
După 15 de minute am terminat m-am dar cu crema mea preferata de corp cu aroma de vanilie și m-am îmbrăcat așa
Cand deschid ușa îl văd pe iepure pe pat, ca aseară se ridică și vine spre mine și ma apuca de talie.
-Imi iei mințile babygirl.
Și îi zdrobește buzele de ale mele formând un sărut plin de dorințe.
Rupem sărutul din cauza aerului respirând greoi , ne unim frunțile și începem să râdem.
-Cine ar fi cred ca voi fi cu BunnyBoy?
-Nimeni.
Și incepem sa râdem amândoi, îl iau de mână și ma îndrept spre pat.
Se pune pe pat întins și eu peste el ascultând inima cum bate, el mangainduma pe spate.
-Dormi?
-Nu iubito?
-Pot să-ți pun o întrebare?
-Da, spune.
-Care este numele tău?
Se oprește din a ma mai mângâia, eu ridicând capul uitându-mă la el așteptând să-mi spună numele lui.
-Acum nu pot sa ti-l spun .
-De ce?
-Imi vei afla în curând numele.
-Măcar prima inițială? 🥺
Ma uit la el cu ochi de cățeluș așa cum fa e jennie cu mine, poate merge și la mine.
-J.
-Ce e cu ea?
-Asta e prima inițială de la numele meu.
-Ok iubitule J.
Incepem amândoi să râdem și îi dau un mic sărut imi pun înapoi capul pe pieptu lui ascultând inima cum bate.
-iubito?
-Mmm.
-Vreau ca în fiecare seara să ma aștepți așa.
-Cum?
-Cum esti îmbrăcată acum.
-Dar goală nu vrei? 😒
-Buna idee babygirl 😏
Începe să râdă pervers și ma sărută, eu nu am vrut să-i răspund la sărut să văd ce reacție are.
Vede ca nu-i răspund la sărut ma musca de muza eu gemand în gura lui el râzând prin sărut.
Rupem sărutul din cauza lipsei de aer și ne uitam în ochi celuilalt.
Imi pun înapoi capul pe pieptul lui și adorm.
698 de cuvinte
Scuze daca sunt greșeli, nu uitați de vot daca va plăcut