Capitolul 5|Mam sarut cu BunnyBoy

303 9 2
                                    

*După ce am intrat într-un magazin de haine neam întâlnit cu....*

După ce am intrat într-un magazin de haine neam întâlnit cu jennie,când ma văzut a sărit în brate mele . După sa uitat la Yoongi.

-Bună Yoongi.

-Bună jennie, ce mai faci?

-Bine tu?

-La fel.

După ce au discutat lucruri stupide am mers sa mancam normal ca ni ca alăturat și jennie .

După 3 ore de stat prin Mall, am plecat spre casa ,iam sugerat lui Yoongi sa stea la mine pana pleacă dar nu ,a zis ca sta la prieteni lui nam opus .

Când am ajuns acasă mam dus în camera mea ,miam făcut un dus și mam îmbrăcat în ceva comod

Când am ajuns acasă mam dus în camera mea ,miam făcut un dus și mam îmbrăcat în ceva comod

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și am coborât jos și mam uitat la un serial.

Era ora 00:00,cred ca trebuie sa apară iepurele, asa a venit și aseară. Mam dus în camera mea și mam pus în pat ,am închis ochi  am si cum cineva ma ia în brate  ,mam întors cu fata și era el ,BunnyBoy.

-Mmm....ce frumos mirosi .

Am început sa rad și lam luat în brate  ,ma uitam la buzele lui rozali ,ahh ce as vrea sa le sărut.

Iepurele sa ridicat în coate sa uitat în ochi mei după la buzele mele,se apropie încet de buzele mele .

Eu uitându-mă la el ,sa oprit sa uitat în ochi mei ,am vrut sa se dea înapoi dar iam pus mâna pe obraj și lam și lam sărutat .

După ce neam desprins din sarut din cauza aerului, neam uitat în ochi. Eram roșie la fata ca racu .

-Scuze...nu  am vrut sa...

Nici bine nu am terminat de spus ca să sărutat din nou ,iam răspuns la sărut  are niște buze asa moi nu te saturi de ele .

-Nu vrei ca vorbești cam mult ?

Am început amândoi da radem ,neam așezat mai bine în pat ,mam pus cu capul pe pieptul lui bine lucrat .

-Y/N?

-Da.

-Ai avut vreodată un iubit?

-Da ,dar mam despărțit de el acum 2 ani.

-Și nu ai mai avut iubit de atunci?

-Nu.

-Y/N ?

-Da .

-Vrei sa fi iubita mea?

Când am auzit întrebarea mam ridicat în fund. Mam uitat la el ,el vrea ca eu sa   fiu iubita lui ,dar e un criminal,dar  îl plac.

Ma uit la el ,el se uita la mine și își așteaptă răspunsul.

-Și....

-Da .

-Da ce?

Sa ridicat în fund și se uita la mine uimit ,eu am început sa rad .

-Da vreau sa fiu iubita ta .

Sa uitat la bine ,sa dat jos din pat și sarea în sus de fericire ma luat în brate și a  început sa ma sărute pe toată fata  .

După ne punem în pat ,mam pus cu capul pe pieptul lui și am adormit.










_________________________________________

464 de cuvinte

Scuze daca sunt greșeli

Îmi pare rău că nu am mai scris dar am fost plecata la bunici.

La mulți ani de SF Ion

Bunny boy  //JJk  /JkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum