*𝘵𝘳𝘦𝘪 𝘻𝘪𝘭𝘦 𝘮𝘢𝘪 𝘵𝘢̂𝘳𝘻𝘪𝘶*
Sunt de trei zile aici cu Jung Kook și ne certăm într-una, acum sunt în camera mea și citesc o carte .
De odată se ude niște dubuieli, las cartea pe pat și ma duc la fereastra și o deschid și scot capul.
Era Jung Kook care tăia niște lemne, ce i-a venit de odată să taie lemne, dau ochi peste cap și închid fereastra.
Ma așez î apoi în pat și ma apuc din nou de citit.
După câteva minute a început să ploaie cu găleată, ma dau jos din pat și deschid din nou fereastra și ma uit dacă mai era Jung Kook afară și el tot acolo era.
-Jung Kook intră în casa ca o să racesti. Spun eu
-Lasa-ma ca am treaba. Spune el
-Lasa ca termini după ce se termină ploaia, hai intra în casa. Spun eu
-Nu intru, lasa-ma. Spune el serios
-Bine lasa ca recesti tu și nici nu ma uit la tine. Spun eu nervoasă.
Închid fereastra nervoasă și ma pun în pat, i-au cartea și o pun pe noptiera.
-Ia uite te la el, eu îmi fac griji pentru el sa nu se îmbolnăvească și el sta in ploaie și taie lemne. Spun eu nervoasă
Ma dau jos din pat și ma duc în sufragerie și ma pun pe canapea și pornesc televizorul.
După două ore apare Jung Kook ud din cap până în picioare, pune toporul lângă ușa și se uita la mine își dă tricoul jos în fata mea și zâmbește, ma uit la el scarbita și imi vad de treaba mea.
Se duce în dormitor și iasă nu niște schimburi și se duce la baie.
Ma uit la ceas și vad ca e 13:28 , doamne de cât timp a stat baiatul asta în ploaie, sigur imi face febră în seara asta.
Imi intorc capul și ma uit la ușa baiei , poate n-o face.
Ma întind pe canapea și ma uit la televizor până ma ia somnul.
*𝘰𝘳𝘢 16:25*
Ma trezesc și ma uit la ceas și vad ca ora 16:25, doamne cât am dormit, ma ridic și ma duc la baie, bat la usa și nu răspunde nimeni însemn ca nu e ocupat, intru și imi fac nevoile.
După ce am ieșit din baie ma indrept spre dormitor unde era Jung Kook, intru ușor să nu doarma dar el era în fund cu părul ciufulit, încep să rad în fund și ma razam de tocul uși.
-Cum esti? Spun eu zâmbind ușor
-Bine, doar ma doare puțin capul. Spune el ținându-se de cap
Ma apropi de el și ma așez pe pat lângă el, ma uit la el cum era cu capul în jos.
Îi bag mână în san iar el tresare și se uita la mine nedumerit.
-Ce faci? Spune el nedumerit
-Te controlez să vad daca ai febră. Spun eu punând mână pe frunte
-Nu ai e bine, ma duc să-ți aduc o pastila de cap. Spun eu uitându-mă la el
-Ok. Spune el încet
Ma ridic și ma duc sa i-au o pastila de cap și s-ai îi dau, i-au pastila și ma duc sa i-au un pahar cu apă și după ma duc în dormitor la el.
Îi întind mana cu pastila și paharul cu apă, o ia și o bea.
Îi bai bag încă o dată mână în san iar el începe să râdă, începea să ardă.