Capitolul 18|Adevarul

171 11 8
                                    

  𝘗𝘦𝘴𝘵𝘦 2 𝘭𝘶𝘯𝘪
  *𝘚𝘦𝘱𝘵𝘦𝘮𝘣𝘳𝘪𝘦*

Stateam la geam cu cana de ceai în mână când de o dată a început să tune și să ploaie. De când m-am trezit am un sentiment ciudat, simt ca se va întâmpla ceva ce nu imi va plăcea.

Eram pierdută printre gândiri când de odată am primit un mesaj, i-au telefonul in mana si întru în mesagerie.

Citeste mesajul si vad ca am fost acceptată la Casa de modeling.

-AAA NUMI VINE SA CRED!!

Imi iau papucii si telefonul si fug spre casa lui Jung Kook nici nu a mai contat ca ploua afara.

Bat cu pumni în usa lui Jung Kook până imi deschide.

-Prințesa ce...

Nici nu l-am lăsat să-și termine propoziția ca am sărit în brațele lui, eram doar în camasa mea de noapte si eram uda toată de la ploaie.

-Kook am fost această la Casa de modeling, o sa fiu model.

Jung Kook închide ușa si se îndreaptă cu mine în brațe spre canapea.

Se așează pe canapea si se uita la bine cu un zâmbet timid.

-Felicitari Prințesa mea.

Si ma ia în brațe strâns  eu răspundui la îmbrățișare, după ce ne-am desprins din îmbrățișare ma uitam la el râzând ,imi fac ochii mari si ma dau jos de pe el  am si uitat că eram doar în rochia mea de noapte si  aia era uda si se vedea tot.

-Imi cer scuze.. nu am vrut să se întâmple asta. Spun eu acoperinduma cu mâinile.

-Nu e nimic Prințesa nu esti prima pe care o văd așa. Spune si imi face cu ochiul.

Fac ochi cât cepele si ma dau înapoi  , el începe să râdă si se îndreaptă spre mine   eu ma dădeam tot mai mult în spate iar el se apropia tot mai mult până m-am lovit de perete, el își pune mâinile lângă capul meu si se apropie de urechea mea.

-Dacă nu de duci să te schimbi în momentul asta nu stiu ce-ți fac.

I-am dat mâna la o parte si am fugit pe scări, am intrat în camera lui si am închis usa cu cheia imi lipesc spatele de usa  si imi pun mâna pe inima.

I-au un tricou de al lui si o pereche de pantaloni si întru în baie să imi fac un dus.

După 10 min, m-am îmbrăcat în hainele lui am avut noroc ca am gasit o pereche de pantaloni mai mici ca eu doar în tricou nu iesiam.

Când deschid usa îl văd pe Jung Kook  pe pat când ma văzut ce fel eram îmbrăcată a început să râdă.

-Cum ai intrat usa era inchuiata.

-Chei de rezervă prințesă. Si arată cheile

Ma strâmb la el si ma intorc la părul meu, mil uscam puțin cu prosopul si dupa cum fionul.

I-au un scaun si il pun în fața lui kookie i-au fionul si îl bag în priza  , îl pun în mâna lui iar eu ma așez pe scaun.

-Ce te faci tu fără bine  dacă pleci  , pe cine mai pui tu sa te usuce la par.

-Nu las pe nimeni sa imi atingă părul , înafara de tine si iubitul meu.

-Pai si Jennie fratele tau nu le lași?

-Nu, niciodată nu mi-a atins părul.

-Inseamna ca eu sunt o persoană specială de ma lași.

-Si vei fi mereu.

Bunny boy  //JJk  /JkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum