Ma trezesc dimineata cu un țipat, ma ridic speriată și cobor jos unde o văd pe Jennie care ma striga.
-Gata nu mai tipa ca sunt aici.
-Buna dimineata frumoasa adormită, sti cât e ceasul?
-Nu cât e?
-Mai fato e ore 12:00 cât somn bagi în tine.
Imi dau ochi peste cap și ma îndrept spre bucatarie să-mi fac o cafea si zis "micul de jun"
Mi-am făcut o omleta cu șuncă si o cafea neagră.
-Sii ce faci diseară?
Ma intreaba Jennie, ma uit la sorbind din cafea mea.
-Mai nimic, poate ma uit la un film pe Netflix.
-Nu mai lasa, ieși cu mine.
-Unde?
-În club, vine si fratele tau .
Vroiam să spun nu, dar se uita cu ochi aia de catelus la mine si am cedat.
-Bine merg.
A venit spre mine si ma luat în brațe , după a fugit în sufragerie.
După ce am terminat mam dus si eu în sufragerie după ea.
-La ce ne uităm.
-La desene.
-Ce desene?
-Bella si bestia.
Încep să rad si da play, e înnebunită după desenea asta crede că e ea cu taehyung, e a fost .
✩✩✩
Veniseră seara si trebuia să ne pregătim pentru club , Ne-am dus în camera mea să ne pregătim.
După 3 ore si ceva am terminat, cred ca Jennie o să agațe ceva în seara asta la cum arată.
Rezultatul:
Jennie
Eu:
Machiajul:
Eu m-am îmbrăcat cum ma imbrac de obicei.
După ce ne-am terminat ne-am luat tot ce ne trebuie, bani, parfum, șervețel, telefoanele, machiaje etc.
Am luat cheile de la masina si am plecat spre club.
După o ora am ajuns, am parcat masina , am blocat ușile
Mirosul de tutun și alcool imi invadează căile nazale.
Ma uitam prin împrejur si el vad pe fratele meu Yoongi, o i-au de mână pe Jennie si ma îndrept spre el.
-Y/N?
-Buna si tie fratioare.
-Cum de ai venit?
-Pai am zis că-mi prinde bine o ieșire.
-Dacă ziceam eu sa vina nu vinei.
-Aici ai dreptate.
-Buna Jennie.
-Buna Yoongi.
Yoongi era cu prietenii lui, nu imi pasau de ei nu le bagam în seamă.
Sunt de 20 de minute aici și deja ma plictisesc, imi iau paharul cu cola și beau din el, unul dintre prieteni lui yoongi se uita la mine de când am venit și ma inervează la maxim.
-Auzi mai brunetule nu te mai uita așa la mine ca ma inervezi și poate iti dau una.
-Hopa pisicuta noastră e rea.
Vroiam să ma duc să-l bat dar vine yoongi și ma prinde.
-Ușor surioara.
Ma uit la brunet urat și plec spre jennie în ringul de dans.
-Eu plac m-am plictisit aici.
-Pai și eu cu cine plec acasă?
-Te duce yoongi.
-ok ne vedem maine.
Ma îndrept spre yoongi și îi spun să o ducă pe jennie acasă.
****
După un drum lung însfârșit am ajuns acasă ma descalt, imi iau papuci de casa și ma îndrept spre camera mea să-mi fac un dus.Intru în camera , imi iau o pereche de pijamale și intru în baie, dau drumul la muzica mea preferata "Arson" și intru în cadă.
După 20 de minute am terminat, ma imbrac în pijamale, imi iau un prosop mai mic și ma sterg pe cap.
Cand ies îl văd pe iepure pe pat, am rămas incremenita când l-am văzut.
Se ridică și vine spre mine și ma saruta apăsat.
-Am fost gelos cum se uita brunetul la tine.
De unde știe el ca brunetul se uita la mine?
-Ai fost acolo? și de ce nu team văzut?
Nu mi-a raspuns la întrebare doar se uita la muzele mele și într-o fracțiune de secundă își zdrobește buzele de ele mele.
In timp ce ne sarutam ma ia în brațe și se așează pe pat cu mine în brațe.
După ce ne-am deprins din sărut ne-am uitat fruntile respirând greoi.
Se așează în pat cu mine în brațe punanduma peste el , eu rămânând uimită, Mi-a pus capul pe pieptul lui și ma mângâia ușor.
-Mi-a plăcut ținuta ta din sera asta.
-Mersi.
Imi ridic capul și îi dau un mic sărut, imi așez capul râzând pe pieptul lui, el râzând ma ia în brațe mai bine și ma saruta pe cap.
-Noapte buna iubito.
-Noapte buna... iubitule.
733 de cuvinte.
Imi cer mi de scuze că nu am mai postat la poveste asta dar am crezut că nu va place, am încercat de mii de ori să scriu la ea dar, să întâmplat o tragedie la mine în familie și nu am mai avut timp să mai scriu la ea.
Și scuze daca sunt greșeli, dacă va plăcut nu uitați de vot.
I purple you 💜💜💜