Capitolul 16|Sex/Life part 2

222 13 2
                                    

   *𝘋𝘪𝘯 𝘤𝘢𝘱𝘪𝘵𝘰𝘭𝘶𝘭 𝘢𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪𝘰𝘳 *

-𝘚𝘢̆ 𝘢𝘪 𝘨𝘳𝘪𝘫𝘢̆ 𝘴𝘢̆ 𝘯𝘶 𝘪𝘢𝘴𝘢̆ 𝘷𝘳𝘦𝘰 𝘮𝘢𝘨𝘪𝘦 𝘢𝘧𝘢𝘳𝘢̆. 𝘐𝘮𝘪 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘤𝘶 𝘰𝘤𝘩𝘪𝘶𝘭 𝘴̦𝘪 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘤𝘢̆

-𝘖𝘩 𝘥𝘰𝘮𝘯𝘦...

_________________________________________

Ma dau jos după blatul de bucătărie i-au un bol și pun floricele, oftez și ma îndrept spre sufragerie.

Pun bolul pe masa si ma uit la televizor care era pus pe pauză, înghit nodul pe care îl avem si ma așez pe canapea , uitându-mă la el puțin speriată, am auzit multe despre acest film acest film se bazează doar pe... 𝘚𝘦𝘹  , poate si de viață dar mai mult este doar de viață sexuală.

Eram căzută în ganduri când simt o mână rece pe umărul meu si am tresarit, ma uit la el si îi zambesc timid.

-Îi dam drumul? Imi spune el zâmbind

-Da, desigur. Spun eu uitându-mă în ochii lui

Se întinde după telecomanda si da drumul, sper sa scam vie după filmul ăsta.

                                😏🤤🥴

După trei episoade de vizionat ne-am dus sus , el se pune pe pat iar eu am rămas in pragul uși, se ridică si se îndreaptă spre mine cu pași mărunți  eu urmărind fiecare pas pe care îl făcea, la fiecare pas pe care în facea inima mea mai tare ca la maraton.

Când a ajuns la mine ma ia de mana, închide ușa si ne îndreptăm spre pat, ma întinde usor pe spate si începe să ma sărute timid, coborând cu sarutarile pe cât muscand mici porțiuni din el eu gemand la urechea lui.

După ce a terminat cu gâtul se întoarce la buze, imi da halatul jos rămânând doar în rochie, ma ridică si ma pune în poala lui fără să rupem sărutul .

-I-iub..ahh. Spun eu printe gemete

-Da 𝘴𝘵𝘢𝘳 . Spune el produse din ce făcea

-Nu pot să fac asta, nu acum , nu sunt încă pregătită. Spun eu punându-mi mâna pe obrazul lui

-Scuze 𝘴𝘵𝘢𝘳 dacă am grăbit lucrurile între noi. Spune el punându-și mâna peste a mea

-Hei, nu trebuie să îți ceri scuze , eu ar trebui să o fac, pentru ca acel film afurisit ți-a trezit hormoni. Spun eu râzând timid.

Începe să râde, ma saruta si ma ia în brațe strâns, ne așezăm la locul nostru uitându-ne în ochii celuilalt.

-Spune-mi despre tine. Spune el

Ma ridic în coate si ma uit la el nedumerita, chiar nu am înțeles întrebarea asta, vrea să știe mai multe despre mine?

-Pai mai exact ce vrei sa stii? Spun eu datânduimi o șuviță după ureche

-Orice. Spune el zâmbind

-Pai când eram mică visam când voi fi mare sa fiu model, exersam prin casa mersul, cum sa ma îmbrac, cum sa fac poze chiar și cum sa rad, toată familia mea râdea de mine cum mergeam, ziceau ca merg ca gâștele care își clatină fundul. Spun eu râzând.

-Dar când aveam 17 ani m-am dus la o agenție de modelling si am zis ca vrei sa dau niște probe de modeling, dar ei au început să rada și mi-au zis ca o sa ma sune ei, am asteptat toată ziua, trecuseră zile, luni, ani si nimic, chiar si luna trecută am asteptam un telefon de la ei, dar mi-am dat cu seama că nu am nicio așa sa fiu model. Spun eu lăsându-mi capul în jos

Bunny boy  //JJk  /JkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum