"5 dakikan var konuş." Evet bir aptal olarak görevimi yerine getirdim ve Soobin ile konuşmaya evet dedim. Onun o sırada sinirli olduğunu biliyordum ama yine de üzülmüştüm. Ama ben ayrı olarak o kadar aptaldım ki o beni aldatsa max 1 ay sonra beni aldattığı için ondan özür dilerdim. Çünkü bu kadar çok hoşlanıyordum ondan.
"Sinirli birisiyim biliyorsun, istemeden sana patladım özür dilerim. Hiç biri gerçek düşüncem değildi. Çok özür dilerim. Beni affetmen için her şeyi olmasa da yapabileceğim her şeyi yaparım lütfen affet. Herşeyi dersem öp beni falan dersin işler daha çok karmaşık olsun istemem yani seni öpmek istemiyorum değil ama öpmek istiyorum da değil. Neden senden özür dilediğimi bile bilmiyorum uzun zaman ilk defa özür diliyorum birinden bu konuda berbatım. Hadi lütfen ısır beni barışalım." İstemsizce kıkırdadım ve konuşma boyunca çatık olan kaşlarını daha çok çattı.
"Batırdım değil mi?" Kıkırtım kahkahaya dönüştü ve başımı sallayarak ona cevap verdim.
"Saçını mavi yapmama izin verirsen affederim." Kaşları bin kat daha çatıldı. Keşke kelimelerim onun şuan ne kadar tatlı göründüğüne yetebilseydi.
"Ne yani olur da nası ne" Gerçekten neden bu kadar tatlı olmak zorundaydı ki?
"Bana göre saç boyamak değişmek bunu nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama öyle yani." Odaklandığım zaman yanaklarımı şişirirdim bu alışkanlıktı ve şuan odaklanmıştım. Yanaklarımı şişirdiğimi fark ettiğim gibi hemen normale döndüm. Bu kesinlikle acilen bırakılması gereken bir alışkanlıktı.
Çatılan kaşları serbest kaldı ve bana garip bir şekilde gülümsedi. Sonra birden yaklaşıp yanağımı ısırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nerve problem | yeonbin
FanfictionAptal yavşak Yeonjun sinir sorunları olan Soobin'den etkilenmeye başlamasıyla ona yazmaya karar verir. Jawny - honeypie