T h i r t y - s i x

665 70 44
                                    

Chsoob
Geliyorum konuşalım

Yeonjuniee
Hayır

Chsoob
Lütfen
Biliyorsun istemeyerek söyledim

Yeonjuniee
Soobin senin ailen neden sürekli bize geldiğini sormuyor mu aq
Gelme

Chsoob
Geliyorum
Ayrıca sormuyorlar

Yeonjuniee
Sorsunlar
Sen sor de bakalım neden hiç sormuyorsunuz
Olmaz böyle ya
Gel ağzıma sıç sonra bize gel
Söyle izin vermesinler çıkmana

Chsoob
Mal mısın yeonjun neden öyle bir şey yapayım gelmek istiyorken

Yeonjuniee
Bir de mal de
Bir de mal oldum
Puşt

Chsoob
Geliyorum
Teyzen evde mi

Yeonjuniee
Evde gelme sevmiyor seni

Chsoob
Yo seviyor beni yalan söyleme

Yeonjuniee
Sevmiyormuş artık
Sana mı sorcak sevip sevmeyeceğini ukala

Chsoob
Of yeonjun özür dilemeye geliyorum zaten yapma böyle

Yeonjuniee
Gelme işte aq istemiyorum dedim ya

Chsoob
Çıktım evden geliyorum

Yeonjuniee
Senin ben amına koyım

Chsoob
Önce ben senin inşallah

Yeonjuniee
Sapık

Chsoob
😘

💥💥💥

Telefonu sinirle yatağa attım. Ne ara böyle biri olmuştu anlayamıyordum. Gerçi ben hiçbir şeyi anlayamıyordum.

Soobin ile evlerimiz çok yakın olmasa da çok uzakta değildi. 10-15 dakikaya burada olacaktı. Teyzem evde diyerek yalan söylemiştim. Bugün Josephine'nin aşı günüydü bu nedenle veterinere gitmişti. Zaten Soobin'i affedecektim. Hem aptaldım hemde sinirle söylediğini biliyordum. Ne yaptırsam diye düşünmeliydim. İlk önce ona saçma bir şey yaptıracak sonra da neden sinirli olduğunu öğrenip affedecektim. Soobin'den ayrılmak benim için çok zor olurdu zaten.

Zilin çalmasıyla sırıtışım büyüdü. Ne yaptıracağımı bulmuştum ve bulduğumdan beri aptal aptal gülüyordum. Koşa koşa kapıya gittim ve kapıyı açtım. Soobin'i görmemle kahkaha atmıştım. Soobin'in öyle bir şey yaparken hayal etmek çok komik geliyordu.

Elimi kaldırdım ve yumuşak bir şekilde tokat attım. "İçeri geçmek için giriş ücretiydi gel" Başka bir şey yapmayıp odama geçtim ve yatağa oturdum. Arkamdan geldi, hiçbir şey demeden önümde durdu.

"Ne yani kedinin süte baktığı gibi bakacak mısın?" Yavaşça gülümsedi ve gözünün yanını kaşıdı.

"Öküzün trene baktığı gibi olmasın o" Çok bilmiş diye mırıldandım ve gülümsedim.

"Hayır şekerim kedinin süte baktığı gibi. Çünkü şuan anca bakıyorsun sütü içemiyorsun" Laf sokmaya çalışmıştım ama pek becerememiştim bana göre. Daha güzel laf soktuğum zamanlar da oluyordu.

nerve problem | yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin