"Yeonjun valla patlatıcam bir tane kalk şu yataktan." Soobin'in mesajına görüldü atmamdan 15 saat geçmişti ve teyzem Beomgyu, Hyunjin ve Felix'i arayıp iyi durumda olmadığımı söyledi. Ben yataktan kalkmamak için ısrar ediyor Beomgyu ise beni zorluyordu.
"Yeonjun kalk hadi konuşalım ne oldu anlat" Felix benimle güzel güzel konuşmaya çalışıyor, Beomgyu bana sövüyor Hyunjin ise bir kenarda ağlıyordu. Neden ağladığını sorgulamıyorduk çünkü alışmıştık. Ben ise bu ikiliden bıkmıştım. Hyunjin ve Beomgyu'dan. Felix benim yaşama sebebimdi ve benim için yeri çok ayrıydı.
Orta okul 7 iken bir çocuktan hoşlanıyordum ve kendimi biliyordum. Annemlerin kötü karşılayacağından habersiz bir gün anneme söyledim. Eve gittim ve gidip mutfakta ki anneme sarıldım. Onu masaya oturttum ve birisinden hoşlandığımı söyledim. Annem bu yaşta kızları beğenmemin doğal olduğunu söyledi. Bende anneme çat diye erkek olduğunu söyledim ve annem şaka yaptığımı zannetti. Sonra ciddi olduğumu söyledim ve hayatım boyunca unutamayacağım bir şey oldu. Annem bana ilk defa tokat attı. Acıtmasından daha çok bana vurmuştu. Babamla konuşacağını odama gitmemi ve ordan asla çıkmamamı söyledi. Zengindik diyebilir miyim bilmiyorum ama genelin çok üstünde olduğumuzu büyük geniş ve 2 katlı evimiz söylüyordu. Babam geldi ve duyduğum tek şey babamın benim lanetli iğrenç bir varlık olduğumu söylemesiydi. Sonra teyzem arandı bana bakabilecek mi soruldu onaylandı ve beni terk ettiler. Çünkü lanetli iğrenç bir insanın çocukları adı altında olmasını istemiyorlardı. Teyzem bana hep destek oldu ve annemin, babamın, hayatımda bana kötü davaranacak herkesin bir aptal olduğunu söyledi.
Felix hep yanımda olmuştu. Hoşlandığım çocuk bana zorbalık yaptığında, saçımı kesip iğrenç olduğumu söylediğinde, benimle daha çok dalga geçmek için bana dokunduğunda bir nevi taciz ettiğinde, hep yanımda olmuştu. O çocuğa haddini bildirmişti. Ben o zamanlar çok küçüktüm ve sadece her şeyimi Felix biliyordu. Bana yapılan o iğrenç şeyleri de hep Felix biliyordu. Hyunjin ve Beomgyu'nun hiçbir şeyden haberi yoktu. İntihar etmeye çalıştığım da bana o engel oldu ve aramızda sır kaldı. Ona sözüm vardı asla bu yaşananları tekrar hatırlamayacaktım ve kendimi üzmeyecektim. Asla ama asla kendime zarar vermeyecektim.
Olanları bizimkilere anlatmıştım. Hyunjin Soobin'i öldürme planları yapıyor, Beomgyu benim bir aptal olduğumu bunun için üzülmememi söylüyordu, Felix ise sadece gözlerimin içine bakıyordu.
Yeonjuniee
Yeonjuniee: I'm in love with myself<3Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nerve problem | yeonbin
FanfictionAptal yavşak Yeonjun sinir sorunları olan Soobin'den etkilenmeye başlamasıyla ona yazmaya karar verir. Jawny - honeypie