T h i r t y -f o u r

624 71 12
                                    

Wooyoung tatlı biriydi ve gayet güzel bir şekilde sohbet ediyorduk. "Yeonjun gelsene 2 dk" Tanıdık sesle kafamı kaldırıp sahibine baktım. Aşık olduğum yüz vardı. "Tabi olur" Soobin'e bakarak söyledim, kafamı yanımda ki bedene çevirip 2 işareti yaptım. Yani 2 dakikaya gelirim demekti işte.

Kalktım ve sinirli bir şekilde soluyan Soobin'i takip etmeye başladım. Kantinde çıkıp üst kata çıkmaya başladık. "Soobin ne oluyor ya neden bu kadar abarttın ki" Kısa bir süreliğine arkasını dönüp bana baktı ve geri önüne döndü. "Ya Soobin birisi görücek ne oluyor" Çoktan üst kata çıkmış adımlarımızı erkekler tuvaletine yönlendirmiştik.

Ayrı kalmayı Soobin için istemiştim. Sonuçta ailesi bu konuda katılardı ve Soobin ile benim bir ilişki içinde olduğumuzu duymaları iyi olmazdı. Hemen 2 yıl geçmesini ve üniversite'yi kazanmayı istiyordum. Soobin bana böyle bir düşüncesi olduğunu söylemeden önce bir gelecek planım yoktu. Ailem her ay teyzeme yük olmamam için para gönderiyordu. Teyzem zaten zengindi. Para sıkıntısı hiç çekmezdim yani. Bir sürü mal varlığı da vardı sonuçta. Çalışabildiğim kadar çalışıp sınava girecektim ve şans eseri bir üniversite kazanırsam okurdum, kazanamazsam evde oturur tüm gün dizi izler ve ya dışarı çıkardım. Ama Soobin benimle kafasında bir gelecek bir hayal kurmuştu ve benim için bir sıkıntı yoktu. Teyzem her türlü destek çıkar ailem de bir erkekle ilişkim olduğunu öğrenene kadar da para yollardı.

Tuvalete girip önümde ki Soobin'e baktım. Korkuyordum. Ama Soobin'den değil. Bir şey olmuş düşüncesinden korkuyordum. Kolumdan çekip bir tane kabine soktu ve arkasından kilitledi.

"Soobin sen aptal falan mısın?! Ben senin ailen duymasın diye uzak durmaya çalışıyorum, sanki herkesle yakınmışım gibi davranıyorum falan sen ne yapıyorsun kantinin ortasında gelip beni bildiğin kaçırıyorsun. Ya birileri konuşmaya başlarsa? Ailenin kulağına giderse? Hiç mi düşünüyorsun sen! Wooyoung için dediklerin neydi ya öyle. Senden sonra konuştuk falan ilişkisi varmış zaten iftira atıyorsun bir de. Neden yapıyorsun?" Tatlı tatlı bakmasa sinirimden onu parçalayabilirdim. Soobin'in bu kadar düşüncesiz olması beni sinirlendirmişti. 

"Kıskandım, özür dilerim."

Soobin'e şuan sinirlenmeli miyim yoksa başka bir tepki mi vermeliyim emin olamıyordum. İttirip dışarı çıktım. En iyisi bir şey dememekti. 




Bence Yeonjun haklı çünkü Yeji ona göre homofobik ve Soobin ile ilişkisini ifşalayabilir. Yeonjun Soobin'in iyiliği için bunu istemiyor ama Soobin aptal ve yersiz bir kıskançlık için bunu görmezden geliyor bu yüzden sinirlendi işte.
Kavga uzar gibi geliyor bana Yeonjun bebisim uzatmasak mı kavgayı😞😞😞😞

nerve problem | yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin