"Beom biraz sakin mi olsan takmaz Taehyun doğum günlerini zaten" 6 kişi oturmuş Taehyun'un doğum günü için nasıl bir etkinlik yapmamız gerektiğini konuşuyorduk. Hyunlix ikilisi zaten kendi halinde birbirlerine sataşıp duruyor bizi dinlemiyor, ben Soobin'e sırnaşmış bir şekilde bir nevi kucağına uzanmış Beomgyu'nun ne kadar aptal olduğunu düşünüyor, garip bir şekilde yakın olduğumuz eski sevgilim Kai hyunlix çiftini izleyerek onlarla dalga geçiyor Beomgyu ise ayakta bir ileri bir geri giderek kafayı yiyordu.
"Beomgyu ne malsın ha boş boş dikilceğine gel de plan bulalım"
"Benim aklımda var aslında bir şeyler" Başımı canım sevgilime çevirdim ve gelecek o muhteşem planı bekledim.
"Götünde konfeti patlatalım" Tamam pekte muhteşem değil.
"Soobin sevgilim ayıptır sorması ama mal mısın?"
"Ya Soobin siz onla uzun zamandır arkadaşsınız neleri sever" Soobin gözlerini kıstı ve biraz düşündü. Lanet olsun çok tatlı diye düşünmemek elde değildi.
"O mal için neden bu kadar uğraşıyorsun ki aşık mısın yoksa?"
"Yeni mi anlıyon mal Soobin? Yeonjun cidden benden sonra bu mal mı yani cidden mi" Soobin sinirlendiğini sıktığı yumruklarla belli etti ve ayağa kalktı. Üstünde ki ben de teknik olarak olması gerektiği gibi yere atıldım.
"Bana bak derdin ne senin benim sevgilimle? Unutamadın mı yoksa!?"
"Soobin kıro musun amına koyim otur şuraya kekoş kekoş hareketler"
"Ne bakcam be ben senin sümüklü sevgiline"
"Oha Kai iyi söyledin lan sümüklü Yeonjun!"
"Siz kime sümüklü diyorsunuz be!? Sizsiniz sümüklü paçozlar sizi! Kalleş köpekler!"
"Oha Felix kavga var lan"
💥💥💥
Sonuç olarak bir şekilde kavga bitmişti ve Soobin ortaya (götünde konfeti patlatmak dışında) güzel bir fikir atmıştı. Beomgyu, Kai ve Taehyun korku evine gidecek bizde korku evinde ki çalışanlarla anlaşıp tam korkuturken de pasta gelecekti. Şuan ise biz adamlarla anlaşmış, saçma kostumleri giymiş, üçlünün gelmesini bekliyorduk.
"Ya Kai gitsek mi paraları da vermedik hem" Beomgyu'nun sesini işitmemle istemeden güldüm. Küçükken de oyunculuğu iyiydi. Hatta çok güzel dilenci rolü yapıp milletten para koparırdı. Şuan da ise korkuyormuş rolü yapıyordu.
"Saçmalama Beomgyu korkacak ne var? Adamla çıkıcak bö dicek bizde o sırada bulmaca çözicez çok kolay"
"Yarrak kolay altına sıçar bu Beom"
"Lan Kai ne diyon yapıştırırım bir tane bir de duvar yapıştırır ha sinir etme beni" Eğer planı bilmeseydi korkardı. Yaklaşık 2 yıl önce korku filmi izlemek istemişti. Sadece fragmanını izlemiş sonrasında ise evde sesler duyunca (sadece normal tıkırtılar evde kedi vardı sonuçta) bağırarak ağlamaya başlamıştı. Sonradan öğrendiğime göre ise aslında filmi daha önce izlemiş benim korktuğumı izlemek için böyle bir fikir sunmuştu. Korkak ödleğin tekiydi. Korkunç kıyafetlerin içinde bile seksi görünmeyi başaran sevgilime yaklaştım ve fısıldadım.
"Ya bu Hyunjin ile Felix gelmedi bir şey mi oldu acaba" Adamlardan kostumleri aynı anda almıştık ama Soobin ile ben hazırlanalı 15 dakika olmasına rağmen ikisi ortalıkta yoktu. Korku evi bayağı bir büyüktü. Eminim ki kayıp olmuşlardı. "ANANI SİKİM BU NE" Felix'in çığlığını duymamla gülmemek için kendimi zor tuttum. Taehyun Felix ve Hyunjin ile daha tanışmamıştı bu yüzden sıkıntı yoktu. Büyük ihtimalle giyindikten sonra kaybolmuş birbirlerini görünce de korkmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nerve problem | yeonbin
FanfictionAptal yavşak Yeonjun sinir sorunları olan Soobin'den etkilenmeye başlamasıyla ona yazmaya karar verir. Jawny - honeypie