t w e n t y - f i v e

826 89 15
                                    

"Konuşun bakıyım hadi hayırdır bu iş?" Teyzem ben ve Soobin'i yanyana oturtmuş sorguya çekiyordu. Daha 5 dakika önce Soobin'le  - 3 derece havada dışarıda deli gibi öpüşüyordum şimdi ise teyzem tarafından sorguya çekiliyordum. Daha şoktan çıkamamıştım açıkçası.

"Teyzem daha yeni gelişti herşey zaten" Teyzemi geçiştirmeye çalışıyordum çünkü Soobin'e çok kötü bir şekilde bakıyordu ve Soobin kesinlikle çok geriliyordu.

"Aynen Yeonjun dün aranız kötüydü bugün deli gibi bu havada dışarıda neyse" Teyzemin dediğiyle tüm bedenimi bir utanç sarmıştı. Hatırladıkça elim ayağım titriyor midem karıncalanıyordu.

"Teyze sonra konuşuruz hadi lütfen" 2 saniye kadar gözlerime delici bir şekilde baktı ve onaylar biçimde kafasını salladı. "Soobin burda kal istersen saat gece yarısını da geçti olur mu?" Soobin'e bakarak sorumu sordum ve tepkisini bekledim. Umarım olur derdi bir daha öpüşürdük. Doyumsuzluk değildi ama bir kere cennet elmasını ısırmıştım ve tekrar o tadı almak istiyordum.

"Olur ailem bir şey demez zaten" Hızlıca başımı salladım ve elinden tutup odama yönlendirdim. 

İçeri girdiğimiz gibi Josephine yatağımdan inip koşarak yanımıza geldi ve kendini sevdirmeye başladı.

"Soobin şey beraber uyuruz mu?" Uyumak değil Soobin azcık ucundan sevişsek de olur. "Bilmem Yeonjun uyuruz mu?" Dalga geçer gibiydi sesi ve ben buna sinirlenmiştim. Ne varda dalga geçiyordu ki sonuçta. Parmak uçlarımda yükselerek yüz hizasına geldim ve iyice yaklaştım. Gören birisi onu öpeceğimi sanardı ki eminim Soobin'de öyle sanmıştı. Tam dudaklarımız biribirine değiyordu ki yüzümü kulağına yaklaştırdım ve fısıldadım.

 "Bilmem ki Soobinnie uyuruz mu ki? Gece gece bu saate uyumayıp ne yapabiliriz?"




Yeonjuniee 

Yeonjuniee: middle of the night @chsoob

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeonjuniee: middle of the night @chsoob

X: cus bunlar gece gece töbe
Y: ship ship ship 
Z: ya imdat 
.
.
.

Slmcnmbenbeom: Nedion
↪️Yeonjuniee: soobin ben gecenin ortasında😋😋
↪️Selamcnmbenbeom:oha bakim 







Yeonjun cok yavsak benim gibi🤟😜

Ben bunları sevistirmek istemiyorum ama istiyorum ama istemiyorum cok korkunc

nerve problem | yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin